Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 18281 til 18300 af 95434
-
kompleksitets konstant
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med denne opgave? hvad er kompleksitets konstanten -
Hvad gøre jeg?
ForumindlægHey folkens Jeg skal starte i 9 klasse, efter sommeren, men jeg er helt vildt bange for ikke at komme i gym, og det nok fordi jeg ligger på 4 i både dansk, og historie!!!! Jeg kan ikke lade være med at tænke på det! Hvor meget skal man have for at komme ind på gym? -
vektorer
ForumindlægHej, er der nogle som vil hjælpe mig med denne opgave? :) -
har glemt hvordan det løses
Forumindlægsom sagt jeg har glemt hvordan disse løses... help -
er NaCl en kemisk forbindelse?
Forumindlæger NaCl en kemisk forbindelse? -
Sætte ligninger = med hinanden?
ForumindlægHej, jeg har et problem jeg skal fortælle, hvordanskæringspunktet mellem 2 linjer bestemmes? Min gæt ville være at sætte ligninger = med hinanden, men jeg er virkelig dårlig til at sætte ord på proccessen.. Nogen der kunne hjælpe mig, med at fortælle hvad man egentlig skal gøre? -
Reduktion med SnCl2
ForumindlægHej. Jeg er ved at forklare en syntese, hvor 4-Nitrophtalimid omdannes til 4-Aminophthalimid vha. en reaktion der foregår med SnCl2. Jeg har læst at det skulle være en reduktion, men er dog i tvivl hvordan det fungerer :) Nogen der kan forklare? -
Skitser en mulig graf for f
ForumindlægHey, er der nogen der kan hjælpe med en opgave? Billede af opgaven er vedhæftet. Tak på forhånd -
Strøm modstand o.l
ForumindlægHeej Guys :) Vi har lige fået en opsamlende aflevering for i fysik hvilket også inkludere nogle opgaver fra 1.g. Disse ligger fjernt i min hukommelse. Kan i hjælpe? 3. I en bestemt lommelygtepære er strømstyrken 0,15 A. a) Hvor stor en ladning strømmer igennem pæren i løbet af 3 timer ?... -
Hvorfor minus gange minus=+
ForumindlægJeg undrer mig over hvorfor minus gange minus giver plus. Jeg mener at have hørt at det kan vises ved komplekse tal hvor at negative tals argumenter lægges sammen, hvilket giver en vinkel på 0 grader, hvilket er argumentet for et positivt tal. Og da alle tal er komplekse, gælder dette altid. ... -
Talmængders størrelse
ForumindlægHvor stor er mængden af rationelle tal i forhold til mængden af irrationelle talt? jeg har googlet løs men kan ikke finde noget om det. mængden af hele tal må være dobbelt så stor som mængden af naturlige tal, hvad er forholdet mellem de andre talmængder? -
Forbedre sig ved alle fag?
ForumindlægJeg vil gerne høre om i har nogle tips og tricks eller råde om gode karakter i alle fage. Jeg har spurgt og spurgt til læreren, forældre, venner, søskende og nu til jer om hvordan jeg kan forbedre mig til alle fagerne. Jeg har virkelig en dårlig gennemsnit ... og ville meget gå op til 7 gennem... -
Amorosos identitet (monopolprisformlen)
ForumindlægHej med jer alle, Jeg sidder og er ved at udlede monopolprisformlen, men har lidt besværligheder med at vise en approksimation. Jeg kommer frem til at: GROMK=p*(1+e)/e og det skulle approksimativt være: GROMK=p*(e-1)/e Men hvordan viser eller argumentere jeg for denne approksimation? Symbolfork... -
Beregning af stofmængde OH- = H3O+
ForumindlægHej. I forbindelse med en rapport om "Eddikesyreindholdet i hysholdningseddike" har vi fået til at opgave at lave nogle beregninger. En af spørgsmålene lyder: Beregn Stofmængde OH- = Stofmængde H3O +. Nogle fakta/ noterede observationer under forsøget inkluderer bla. Med pipette... -
Fremstilling af ester
ForumindlægHej, jeg skal til sygeeksamen i kemi og håber, der er nogle, der kan svare på mit spørgsmål, da jeg ikke har mulighed for at kontakte min lærer. Efter at have fremstillet esteren med H2SO4 som katalysator, tilsatte vi NaHCO3 for at fjerne syren. If. mine noter foregår disse to reaktioner samtidig... -
Polynomier :( Alt for forvirende
ForumindlægHej allesammen :) - Jeg skal til eksamen meget snart og derfor er jeg ved at forberede mig til de spørgsmål vi kan trække. Jeg er dog ret lost i emnet andengradspolynomier. Opgaven lyder således " Du skal behandle grafen for et andengradspolynomium herunder skæringer med førsteaksen, top... -
Cement egenskaber
ForumindlægHvilke egenskaber (kemisk/fysik) har cement? -
Lyd og Bølger
ForumindlægHJÆLP!!! Mangler forsøg til lyd og bølger i fysik!! -
Hej
ForumindlægHar brug for hjælp i fysik... er der nogen der kan hjælpe? -
Syren er stærk hvis reaktionslinjen kører den ene vej. →
ForumindlægJeg er ikke den skarpeste til fysik/kemi men hvad er en reaktionslinje??
