Søgning på: international økonomi a eksamen. Resultater: 18341 til 18360 af 169995
-
Kønshormoner
ForumindlægDer er en opgave der driller, håber nogen kan hjælpe mig! Urinprøver fra sportsfolk, der bliver taget for doping, indeholder ofte op til 200 ng 19- norandrosteron pr. mL. Den højest tilladte koncentration af 19- norandrosteron er 2 ng pr. mL urin. a) Beregn den højest tilladte stofmængdekoncentr... -
Forskrift bestemmelse
ForumindlægI år 2000 var der 109 millioner mobil-abonnementer i USA. De følgende år voksede antallet med 14% om året. a) Indfør passende betegnelser, og opstil en model, der beskriver denne udvikling i antallet af mobil-abonnementer i USA. jeg ved ik hvilke model der er tale om ? lineær eller eksponen... -
Huske matematik godt/læse op på det
ForumindlægJeg går i 3.g og har matematik på A, og skal derfor afslutte faget i år. Grundet, hvad jeg vil tro er uheldig disponering af tid, mangler vi i min klasse at komme igennem 3 emner, og der er lidt over 1 mdr tilbage til eksaminerne offentliggøres... Vi skynder os ekstremt hurtigt igennem de fors... -
Forberedelse til Engelskeksamen (HH)
ForumindlægHej!! Hvordan gør i jer Klar til engelsk skriftlig eksamen? Jeg har siddet og læst om en masse sjove ting på wikipedia hele dagen, for at få det engelske skriftsprog ind i hovedet.. Hvad gør i for at gøre jeg klar på en forhåbenlig god prøve imorgen? -
er jeg bestået eller dumpet?
Forumindlæghey, jeg har et lille problem, vil gerne starte min videregående uddannelse som kræver at jeg har bestået matematik på B niveau.. jeg har haft matematik på A niveau som studieretningsfag, men i årskarakter fik jeg 00 - 00... jeg kom dog op til eksamen i mundtligt og bestod med 02... dvs jeg har ... -
Kontor uddannelse
ForumindlægHej StudiePortalen! Jeg er en dreng som lige nu går i 10 klasse. Jeg vil mægtig gerne have mig en kontor uddannelse, som fokusere på både skriftligt og mundtligt arbejde via IT. Jeg har overvejet at tage HF, siden jeg har en 10 klasse i baglommen, kræver det mere? Det er vel bare hvilke... -
Jura 2011 ?
ForumindlægHej. Jeg har et snit på 6,0 og kan nok ikke komme ind på Jura studiet, som jeg ellers virkelig gerne vil. Er der overhovedt mulighed for at komme ind på Jura alligevel? Måske nogle suppleringskurser eller noget helt andet.. Er lidt på spanden. Håber I ved noget. -
Dumpe + bestået?
ForumindlægJeg er tvivl om man har bestået faget, hvis man dumper til den mundtlige eksamen, men f.eks. får 7 eller 10 til den skriftlige.. Nogen der ved det?? -
Afslag
ForumindlægJeg har søgt ind på pædagogsemi, men har fået afslag da jeg havde dumpet en eksame.. (Er møg ked af det) Andre der også har fået afslag fra PÆDASGOGSEMI?? -
Dumpet mat b?
ForumindlægHej jeg har et spørgsmål som jeg håber at nogen af jer kan hjælpe mig med at besvare! Jeg kan ikke finde ud af om jeg har dumpet mat b? Jeg fik 02 og 4 i årskarakter, men -3 til skriftlig eksamen. Håber i kan hjælpe:) -
Kan jeg stadigvæk søge ind selvom jeg har dumpet et fag?
ForumindlægHejsa. Jeg blev student i år, men har desværre ikke bestået den skriftlige eksamen i Dansk A, hvor jeg fik 00. Mine årskarakterer i faget var 02 (skriftligt) og 4 (mundtligt). Kort tid før eksamensperioden blev jeg diagnosticeret med ordblindhed i en forholdsvis alvorlig grad. Jeg opfylder alle... -
Reducer
ForumindlægHvad er a: 5x+2(4-x)= b: (4+10)x-(x+2)= c: 5-(-a)+9(a+b)= -
Lineær vækstmodel
ForumindlægHej allesammen... Jeg skal snart op til eksamen i mat B og skal muligvis redegøre for den lineære vækstmodel. Hvad skal man sige til det spørgsmål, ud over at a er hældning og b er skæring med y? besvarelsen skal jo også gerne rumme et bevis af en art. På forhånd tak. -
FN I IRAK
Forumindlægnogen der vil være søde og hjælpe mig? jeg skal skrive en opgave om FN's arbejde i Irak krigen og ved ikke hvor jeg skal kigge .Kan i give mig nogen hjemmesider hvor jeg kan læse om det, eller skrive lidt om det med jeres egne ord? -
LYST TIL AT TJENE LIDT PENGE D. 10/5
ForumindlægHej alle derude. Jeg er en pige på 17 år der går i 2.g på Aurehøj Gymnasium. Jeg skal op i eksamen i biologi d. 10/5. Jeg har 24 timer til at forberede mig, så ville høre om der var nogen, der studerer bilogi, der ville bruge deres eftermiddag sammen med mig og hjælpe mig med eksamen. Skriv til m... -
Består jeg matematik?
ForumindlægJeg er lidt i tvivl om hvornår man består matematik, hvis det skal være brugbart til en uddannelse efter gymnasiet. Jeg fik 4 i skr. og mundt. matematik i afsluttende årskarakter på b-niveau og skal nu op til sygeeksamen snart. Jeg regner med at få 00 i eksamen. Hvad er reglen for bestået/ ikke... -
Eksamenssæt til skriftlig matematik B HF 22. maj
ForumindlægHej, Jeg ville høre, om der er nogen som har eksamenssættet med spørgsmålene til delprøve 1 og 2, som blev udleveret til den skriftlige eksamen mandag d. 22. maj for matematik B på HF. Jeg mener at jeg tog sættet med, men kan ikke finde det nogen steder, og jeg vil rigtigt gerne kigge på det og... -
Hvis man dumper matematik B
ForumindlægHvis man er tilmeldt et suppleringskursus over sommerferien med matematik A, skal matematik B så være bestået, eller kan man godt gå på kurset selvom man er dumpet? -
NATURGEOGRAFI B -Ny reform
ForumindlægHej derude. D. 24 skal jeg trække spørgsmål til en 24 timers forberedelse til NaturGeografi B-niveau, efter den nye reform. Men jeg har ummiddelbart ingen idé om hvordan det kommer til at foregå, hverken hvilke krav der er til produktet af de 24 timer eller til ekserminationens form og hvor mi... -
nyhedsformidling
ForumindlægMeget utilfreds over min dansk eksamen (mundtlig) vil jeg høre om andre har oplevet noget lignende? Jeg trak 'nyhedsformidling' og skulle give analyse af 'På Thingvalla' af Herman Bang. Der var udover teksten ingen bilag. Spørgsmålene var: 1. genrebestem teksten og underbyg iagtag...
