Søgning på: erhvervsret c noter. Resultater: 18361 til 18380 af 73261
-
løs kvadratsætning
Forumindlæg(a+b)(a-b)-(a+b)^2 Jeg er ret sikker på at (a+b)*(a-b) er ligemed a^2-b^2, ikke sikker med resten. -
ideer til stil og rette
Forumindlæghej alle sammen jeg er i gang med en engelsk stil hvor vi skal skrive om vores skole/klasse som et brev til en eller anden person som kommer fra england (ikke rigtigt lade som om). vi skal skrive om "den danske skole kultur" så personen ikke for et kultur chock. nu kommer spørgsmålet je... -
Redegør for sammenhæng mellem bestemt integral og areal
ForumindlægHar mundtlig eksamen i mat A om 2 uger og er på bar bund, ja stort set generelt i dette fag. Håber at der er nogen der har overskud til at hjælpe og forklare.. gerne med et sprog som en som mig kan forstå. Jeg har kigget rundt her på siden og læst mange af de indlæg der allerede er oprettet men i... -
Hurtig hjælp søges!!!!!
ForumindlægHej alle. Jeg står og skal til mundtlig matematik eksamen i morgen, og har problemer med ét af eksamensspørgsmålene. Spørgsmålet lyder "Udled differentialkvotienten for et andengradspolynomium". Mit spørgsmål går på, at jeg ikke helt forstår, hvad det vil sige at udlede. Betyder det... -
Vektorregning
ForumindlægHej! Vektorer driller mig og har den her opgave, jeg ikke lige ved hvordan jeg skal løse: Der er givet et koordinatsystem i rummet. Linjen l går gennem punkterne A(4,-4,9) og B(7,2,15) og linjen m har parameterfremstillingen x=1+t y=2+2t z=3+2t Jeg skal vise at linjerne l og m er pa... -
Ligning
ForumindlægLøs nedenstående ligning ved beregning: a) 4^3x = 776 Hvordan gør jeg? :-O Tak på forhånd! -
Faktoriser og forkort brøken
ForumindlægHey alle, Jeg har lige glemt hvordan man faktoriserer i brøker, så er der ikke nogle der lige kan hjælpe mig med at løse sådan en her; 2x-x2/ / 3x. Det ville være rigtig dejligt, hvis i kunne forklare hvordan man faktoriserer brøken! Tusind tak på forhånd. -
HJÆLP!
ForumindlægLivet i 80’erne er ikke let. Det moderne menneske bliver let styret af den moderne teknik, der af de fleste politikere ses som løsningen på alle vores problemer. Samfundet har aldrig været så rigt, hævder de. Mange ser tilbage til 60’ernes samfund med nostalgi. Og man hører fra flere ... -
Engelsk rettes
ForumindlægHej :) er der nogle som vil rette et kort engelsk resume / abstract på 14 linjer for grammatiske fejl ? Helst inden imorgen kl. 14 -
Oversættelse eksamen
ForumindlægHar læst artiklen Among the Thugs. Den handler om William Buford, der infiltrerer en gruppe hooligans. Han snakker om årsagerne til hooliganisme, at det er et oprør - fodboldkampene/volden er måde at komme af med frustrationer over hverdagen på f.eks. den høje arbejdsløshed. Ellers så handler d... -
Kalender med en ugeplan? :)
ForumindlægHejsa! Jeg ville gerne spørge, om der er nogen der eventuelt kender en side hvor man kan downloade en kalender med en ugeplan til sit skrivebord? Altså jeg har allerede bare en kalender, men jeg vil gerne have at man skal kunne skrive aftaler og ting man skal huske på denne kalender. Jeg ha... -
Apartheid hjææælp
ForumindlægEr der nogle som ved noget om apartheid, vi skal nemlig lave en tidslinie om det til imorgen og vi er lidt lost.! Skriv hvad du ved;) tak for hjælpen på forhånd!!! <3 -
Bestem f’(x)
ForumindlægJeg skal bestemme f'(2) af ligning f(x)=4*e^x-7+3 Hvordan gør jeg? -
Galilei
ForumindlægHej, er der nogen der ved hvordan kunne Gallilei bevise at jorden bevæger sig og at det er solen der en i centrum? hvis I har nogle kilder måske?:)) -
Radioaktivitet
ForumindlægHej jeg forstår ikke disse to opgaver a og b har jeg lavet men forstår ikke c -
Vektoer
ForumindlægNogle der kan hjælpe mig med opgave c? Ved simpelthen ikke hvilken formel man skal bruge. -
Christiania
ForumindlægMine kusiner fra kbh (er selv fra Jylland) er meget Christiania fanatiske og kan nærmest ikke snakke om andet end hvor vidunerligt Christiania er. Jeg vil derfor høre om nogen herinde har nogle gode argumenter for hvorfor Christiania skal ryddes eller hvorfor det i det hele taget ikke er så fanta... -
ligevægt
ForumindlægHej Kan nogle hjælpe med at lave de tre opgaver (alle tre a-b-c). Gerne med nogle forklaringer, for at jeg forstår det bedre -
Væskes bevægelse fra en konisk beholder
ForumindlægHej. Jeg står midt i en opgave, hvor jeg skal redegøre fra væskers bevægelse fra en konisk beholder. Først har jeg redegjort for væskers bevægelse fra en relativt simpel beholder. Jeg har efterfølgende fået at vide, at jeg ville få flere point for at beskrive en mere avanceret beholder, herti... -
Mg(NO3)2 mængdeberegning, hjælp søges!
ForumindlægHej jeg sidder lige med en opgave og løbet ind i et problem ved del opgave D. da jeg tænker, at den formelle koncentration af Mg(NO3)2 ikke kan være den samme som den aktuelle koncentration af Mg2+, håber at der er nogle der kan hjælpe mig!! (-: Her er mine svar, håber nogle kan hjælpe mig med ...
