Resultater: 18541 til 18560 af 436512
-
Differential regning N'(10) og mindst overfladeareal
ForumindlægHej. Jeg har problemer ved at løse opgave 9b og opgave 11 til min matematik aflevering - de er vedhæftet som billeder. Jeg håber, der er nogen, der kan hjælpe! :) -
Ond i sulet
ForumindlægVi har fået en opgave for omkring Ond i sulet.Men synes ikke rigtig jeg kan svare på disse spørgsmål, ud fra det stykke test vi skulle læse.Så hvis der er nogle der har et referat af bog, og gad sende det ville det være lækkert. Har prøvet at søge, og fat da også lidt hjælp til nogen af spørgsmål... -
Hjælp til rettelse af oversættelse!
ForumindlægHej igen!Har brug for hjælp til det sidste af min rettelse... Forresten: Tak til dig, som hjalp før!De to planer har noget tilfælles: de er endnu ikke blevet fuldført.-Die beiden Pläne haben etwas gemeinsam: Sie sind noch nicht verwirklichten geworden. Prisen ville blive meget høj, selv om Danmar... -
aflv.opg
ForumindlægHej Ville lige høre om i ville hjælpe mig med nogle aflv. opgaver, som jeg ikke helt kan få til at passe. Så vil jeg være meget glad for, hvis i vil fortælle mig hvordan man evt. gør. 1) Gør rede for: Stamfunktion x^2e^x dx = x^2e^x-2xe^x+2e^x+k Jeg bruger nu reglen om partiel integration Stamfun... -
Kreativt produkt hjælp!
ForumindlægHej vi er 2 piger fra syvende klasse:-) Vi har projektuge og skal lave et kreativt produkt, og vi har tænkt meget over det, men har ikke en ide der er god nok:-( Vores emne er krops og skønhedsidealer:-) Så hvis i har nogle gode foreslog og ideer, ville det være en stor hjælp:-) -
Er Sortkul og Stenkul det samme?
ForumindlægJa overskriften siger sig selv. Skal skrive opgave om kulkraft, og kan ikke finde ud af om stenkul og sortkul bare er to navne for samme ting, eller to forskellige stoffer. -
Røde blodlegemer
ForumindlægHvor mange hæmoglobinmolekyler er der på en erythrocyt? -
Stofmængdekonc.! HJÆLP
ForumindlægHej Jeg skal bestemme: Hvad vil stofmængdekoncentrationen være i urinen hos en person der har indtaget 5mg testosteron, og som udskiller 2% i en liter urin? Jeg er lidt i tvivl om, hvordan jeg skal løse opgaven. Er massen de 2% ud af 5 mg, og skal jeg så bruge formlen c = n/V, hvor V er 1?? ta... -
TYSK::PLEASE
ForumindlægHejsa...!!!Er der ikke nogle, som vil hjælpe mig med min oversættelse...?? hvis ja, vil jeg blive super glad. På forhånd tak.Dansk: Vi havde aftalt, at vi ville mødes foran domkirken lidt før kl. 18.00.Jeg ville lave mine lektier, før jeg tog i byen, og jeg skulle gå på posthuset, før det lukkede... -
Engelsk Stil
ForumindlægHej - Jeg har en lille del af min stil jeg er lidt usikker på, så ville se om nogen havde lyst til at kort læse den igennem og evt. Skrive rettelser :)På forhånd tak. Thomas.2. My computer has played an important role in the middle of my teenage years due to lack of self-esteem. My childhood hasn... -
sin i stamfunktion
ForumindlægHej Jeg har en opgave, som jeg bare ikke kan komme videre i. Jeg er kørt helt fast, og tror ikke at man kan komme videre, er der ikke nok nogle som vil hjælpe mig. Det er nemlig til i morgen. En funktion er bestemt ved f(x)=1-2cosx der gælder at x indehold i )-pi;pi( Bestem de to stamfunkti... -
to sætninger
ForumindlægHej håber i lige gider at hjælpe mig med et par sætninger..Der er stadig walisere, skotter og irere der taler et keltisk sprog, ligesom der der taltes af de keltiske stammer..og..Sprogene var nært beslægtede, og de to folk var kulturelt på nigenlunde samme niveau; mange af låne ordene er der for ... -
"Den sorte død - PEST" hvornår?
ForumindlægHeyer der nogen der ved hvornår Pesten kom til danmark? Kan ikke finde det i historiebogen.. -
sammensat funktion
Forumindlæghey!er der en der liga kan forklare hvordan man laver den her sammensat funktion?bestem forskrifter for f o g og g o ff(x) = 2x+4 og g(x) = x+3 -
SSo- Hvilket program skal jeg skrive i
ForumindlægRegner nok med at skrive 3.g opgave i matematik. Kan huske at jeg har hørt at det var en god ide at øve sig i lang tid inden på at bruge det tekstbehandlingsprogram som man ville bruge til opgaven, så man var 100 % rutineret når man skulle skrive den. På den måde uundgår man i hvertfald at det er... -
Oversættelse, kan nogen hjælpe?????
ForumindlægHvis der er nogen der gerne vil hjælpe vil jeg sætte meget pris på den. På forhånd tak!Possessive PronomierUngdomsmagasinet Scala beretter følgende:De gamle har ofte deres problemer. Bedstemor Krause fortæller f.eks. om sit liv: Hun lever i Østberlin i sin toværelses lejlighed, hendes mand er død... -
Formel med 2 ubekende
ForumindlægJeg er i gang med at beregne nogle dæmpeled til noget elektronik og mangler en formel til at beregne følgende problem:Et kredsløb bestående af 3 modstande (R1,R2,R3) som udgør dæmpeledet, R2 og R3 sidder parallel (R2||R3), R1 sidder i serie med dem. (se denne side i bunden http://home6.inet.tele.... -
Tysk.. Please
ForumindlægHejsa...!!! Er der ikke nogle, som vil hjælpe mig med min oversættelse...?? hvis ja, vil jeg blive super glad. På forhånd tak. Dansk: Vi havde aftalt, at vi ville mødes foran domkirken lidt før kl. 18.00. Jeg ville lave mine lektier, før jeg tog i byen, og jeg skulle gå på posthuset, før det lukk... -
Hjælp-Baggrundsviden
ForumindlægEr der nogen som kan forklar/fortælle mig når man skal skrive baggrundsviden i en naturfagsopgave, hvad skriver man, jeg siddet i timevis og snart helt gråhåret fordi jeg bare er total lost... -
MATEMATIK!!!! Hjælp....
ForumindlægHej! Jeg har en opgave jeg simpelthen ikke kan finde en løsning på! Reducer:3√((x+y)^3*a^9*b^3)((x+y)*a^7*b^5)
