Søgning på: historie noter 9 klasse. Resultater: 18621 til 18640 af 62610
-
Deutsch!
ForumindlægHej folkens, er der nogen der ved om denne sætning er grammatisk korrekt? Die Geschichte ist ein Krimi, weil das Verbrechen ein Mord und die Hauptperson ein Sheriff ist, welches typischer für ein Krimi ist. -
hey, kan jeg måske få et lille resume af bogen en to tre NU! da jeg var på ferie da vi skulle læse den tak på forhånd :)
Forumindlægresume af bogen en to tre nu :) -
Resume
ForumindlægHej nogle der gider hjælpe mig med at rette dette resume? på forhånd mange tak :) Die Gescheite handelt von einer Frau. Sie hiess Elvira. Elvira was verheiratet aber sie die Hunde über ihre Man gewählt. Wann Elvira verheiratet was, ihr Mann sagt „ Ich oder die Hunde“ aber sie ... -
Licens (DR)
ForumindlægNu har jeg lige snakket med en dame fra DR omkring licens, og hun vidste ikke en dyt om, hvem der får licens pengende. For burde det ikke være muligt, at få disse til at lave et "ip-ban" på en, så man ikke kan bruge deres service selvom man har internet? Hvis man ikke allerede er tilm... -
Tjek din censor ud v. 2010
ForumindlægHej alle. Jeg kan ikke finde nogen tråd for i år, så jeg starter den her ud. Post jeres censorer, hvis I efterlyser lidt intel om dem ligesom jeg. Eller bare gerne vil vide om de er søde. Mine eksempler: Ditte Skelboe - Frederiksborg Gym og HF - Har hun tilfældigvis en Ph.D i Antonio Gaudí... -
Uretfærdigt behandlet (-03) Mundtlig Matematik
ForumindlægHej. Jeg går på 2. år HHX og var oppe i mundtlig matematik i dag. jeg trak emnet - enhedscirklen og trigonometri. Jeg får sagt en del ting om emnet, forklaret enhedscirklen og forsøger at lave nogle udregninger på tavlen. Jeg synes selv, at emnet er svært og at der er steder jeg halter, så er k... -
De bedste krimiforfatter?
ForumindlægHej, kender i en god krimiforfatter el flere? Kan i anbefale en rigtig god krimi bog? Ps er sara blædel en god krimiforfatter? Hvis i kender nogen gode krimiforfatter så kan ogs skrive en bog el flere bøger, som i synes er den bedste? -
hjælppp!!!!!!!
ForumindlægJeg har terminsprøver på mandag, er der nogle der kender en god måde at øve sig på dansk retskrivning- og læseprøve. please please hjælp folkens.. det virkelig vigtig :) -
Økonom uddannelse
ForumindlægHey jeg har lige afsluttet HF eksamen og har et gennemsnit på godt 6,3 og ønsker at uddanne mig til økonom jeg er rimlig god til matmatik (karaktere 10) men har klaret mig rimligt dårlig i folkeskolen (gennemsnit 4,9) kort sagt skal jeg opgive min drøm og at være økonom eller skal jeg holde fast ... -
Biodigt
ForumindlægHejj er der nogle der kan hjælpe mig med at fortælle mig hvordan et biodigt skal stilles op og hvad de mener med det? jeg skal lave et biodigt over bogen stjerneskælv -
Dansk skr. eksamen 2011
ForumindlægJeg valgte opgave 3 "Krimiens popularitet" Skriv et essay om krimiens aktuelle popularitet. I dit essay skal du tage udgangspunkt i Krimifascisme? (tekst 3) og Den sidste gode genre (tekst 4) og overveje krimigenrens muligheder og begrænsninger. Du kan inddrage eksempler fra film og li... -
er det en bachelor?
Forumindlæghttp://www.ug.dk/programmes/universityprogrammes/bachelordegreeprogrammes/socialscienceandeconomicsprogrammes/business_language_and_culture.aspx Hvad er BSC? -
Hjælp til differential og funktioner
ForumindlægJeg har brug for hjælp til de her opgaver. opgave 8. den partikulære løsning? Opgave 9. Jeg forstår ikke hvordan jeg skal løse den, jeg syntes ikke det er noget vi har haft i pensum endnu. -
Ligning
ForumindlægHey, hvordan ville i løse følgende ligning: -7*c/9*x + -3*c/y = -1 Selv får jeg det til x = (7c+21c/y)/9, hvilket vist ikke er helt rigtigt -
ligninger
ForumindlægOpstil en ligning, så du kan udregne, hvor høj en juicekarton skal være, når den skal rumme en liter. Kartonen har en grundflade på 9 cm gange 5 cm. Hvad er højden af juicekartonen? -
Udregn
ForumindlægA) (3 - 8: + 3) • (5 + 1) + 6 B) 10 - 5 • 2 i 3 C) -12 - (2-8) + (23 - 9) - (-4) -
novelle det haster
Forumindlægung muslimeske pige til fest..... hun var til en fest sammen med hendes klasse. Hun har siddet i et stykke tid alene på sofan i mens hendes klasse dansede og drak . rasmus hendes ven kom over til hende og spurgte hende om hun ville have et glas øl? hun svarede nej tak jeg drikker ikke.... -
Klage over årskarakter?? -STX
ForumindlægHej (: Jeg har fået 02 i religion (på c niveau) som årskarakter, og da jeg ikke skal op i religion bliver den videreført på mit eksamensbevis. Jeg har fået 02 hele året, og det skal siges at jeg allerede efter den første karaktergivning snakkede med læreren om det... Hun sagde blot at hun ikke ... -
Ekstrema
ForumindlægHej Er der nogen, der kan forklare mig, hvad er forskellen på global og lokal ekstrema? Jeg forstår det simpelthen ikke. På forhånd tak! -
Lille tekst - Typisk mig, ja!!
ForumindlægHej med jer, engelsk har aldrig været en af mine gode sider, så jeg spørger pænt om i lige ville tjekke min tekst igennem. Det jeg har skrevet i parantes må godt oversættes. Håber i ville hjælpe. PÅ forhånd tak.I think it was very good that there opened a new disco-klub. Now have All teenagers so...
