Søgning på: srp engelsk musik. Resultater: 18661 til 18680 af 33808
-
Hjælp til lyd-opgave!!
ForumindlægHej. Jeg har brug for hjælp til to opgaver om lyd i fysik. Jeg kan ikke finde en måde at begrunde dem med tal, kun hvad jeg selv synes lyder rigtigt... Her er spørgsmålene: Hvorfor varmer musikere deres instrumenter før en koncert? Er mindre dyr som mus, katte og fugle bedre til at tilpassede ... -
Tysk
ForumindlægNogen der kan hjælpe med at oversætte det her i perfektum participium/førnutids-og førdstidsbøjning?? Jeg har været hjemme hos min storebror. Jeg har været i Jylland. Jeg har besøgt hele min familie. Jeg har slappet af. Jeg har sovet meget. Jeg har læst en bog. Jeg har været på macdonalds.... -
narrative og ontologiske sikkerhed( anthony giddens)
Forumindlægkan man sige at begrebet narrative betyder at man udtrykker sig ved at fortællle. Det kan se via non verbalt eller skriftsproget fx musik, dansk, kunstværk osv. Den består af start, midte og slutning, så fortælling er struktureret Har individet ontologisk sikkerhed kan invidet finde ud af hvem m... -
Musikpsykologi
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg har i denne uge projektuge, og vi har i gruppen om musikpsykologi, og hvordan hjernen reagerer til diverse genre og frekvenser. I gruppen har vi tænkt os, at lave et forsøg på bananfluer, spille musik for dem og filme det, men vi skal have et produkt til fremlæggelsen, og... -
HJÆLP GRAMMATIK
ForumindlægHej, jeg har skrevet noget på engelsk, er der nogen der vil rette det for mig. TAK Dansk: 1. Vi har om hvordan det er i USA, Danmark og England. 2. I USA er der en stor forskel mellem de rige og fattige forhold til Danmark. 3. De fattige har ingen penge eller et hus. 4. I Danmark er der ikke fo... -
HJÆLP: Appetitregulering?
ForumindlægHej derude :o) Jeg er igang med at skrive en SRP opgave om fedme i USA og har fået under min redegørelse et punkt der hedder: Der ønskes en redegørelse for appetitregulering, og en diskussion af hvorfor reguleringen ikke virker hensigtsmæssigt hos svært overvægtige personer. Jeg ved alle... -
Katolikker og protestanter i Irland
ForumindlægHej,Jeg forstår ikke helt hvorfor mange protestanter og katolikker i Irland er uvenner - ved godt at det har noget at gøre med, om hvorvidt Irland i 20´ne skulle høre til Storbrittanien eller ej... men er der ikke en herinde, der vil uddybe det lidt for mig?På forhånd tak -
C med fire R
ForumindlægEt primært C-atom har tre H'er og et R bundet til, sig et sekundært har to H'er og to R'er, et tertiært har et H og tre R'er...Men hvad hvis C'et er forbundet til fire R'er, der ikke er H? -
fejlstøvsuger
ForumindlægVil blive rigtig glad, hvis der evt. var en der kunne rette det vedhøftede med rødt skrift :) -
Yndlingsfag..
ForumindlægOkay folkens!!Nu er der et forum hvor vi alle går og brokker os over vores hadefag..Så.. Hvad er yndlingsfaget? -
Et hjemmeside!!
ForumindlægHej! Har brug for en hjemmeside hhvor jeg kan skrive dansk og det bliver rettede, kender i noget til det?? For microsoft word virker ikke i min computer... hjælp!! -
Plinius' to breve
Forumindlæghvor er det muligt at få fat i Plinius' to breve? jeg har søgt på bibliotek.dk, men der er det ikke muligt at bestille bogen hjem, da den kun findes på det kongelig bibliotek. jeg er ikke så meget for at få dem fra et tilfældigt sted på nettet, da lærerne ikke altid mener det er troværdigt d... -
Optagelsesprøve 2010
ForumindlægHej Jeg ville gerne lige høre om noget fra dem der har været til en optagelsesprøve til gymnasiet sidste år. og kan fortælle konkret hvad der forgår under prøven og om de giver kommentarer efter hver prøve....Er vildt nervøs for at jeg dumper. -
Find fejlen
ForumindlægJeg skal i en grammatikopgave finde og rette fejlen i en sætning, og så skal jeg også forklare hvorfor det er en fejl. Men jeg har fået en så dårligt skruet sammen sætning, at jeg ikke kan finde hoved og hale i, og så kan jeg heller ikke finde ud af, at forklare hvorfor fejlene er fejl, hvis man... -
Hvad er professionel bachelor ?
ForumindlægHej jaa, hvad er det ???? på forhånd tak.. -
HHX, HTX eller STX?
ForumindlægHej jeg ved ikke hvad jeg skal vælge efter 9.klasse så jeg tænkte om i kunne hjælpe mig. Jeg vil gerne være noget med Business eller Marketing/Management Noget i den stil.. Hvilke af disse(HHX,HTX ELLER STX) kan jeg vælge hvis jeg vil studere noget med Business osv.. Kan man også tage STX? Hvilk... -
Nogle venlige sjæle som vil rette min tysk stil:)?
ForumindlægÜber mich Ich heiße Ridvan Kurt, und ich bin 16 Jahre alt. Ich wohne in Birkerød mit meiner Mutter. Ich gehe auf Birkerød Gymnasium, wie eine gute Schule ist. Ich gehe auf das ersten Jahre wenn ich fertig mit das Gymnasium bin will ich sehr gern gehe auf die Polizei Schule weil ich sehr gern... -
Rette en kort oversættelse
ForumindlægDirektøren for et stort Londonerfirma kom en dag tilfældigvis gennem forretningens pakkeekspedition. Her fik han øje på en ung fyr, der sad på en kasse og fløjtede muntert, som om han ikke havde andet at tænke på. Efter at direktøren i nogle sekunder havde betragtet ham vredt, hvad der ikke sy... -
Erhvervsøkonomi AU - Noget for mig?
ForumindlægHej alle. Jeg vil gerne høre om nogen herinde læser Erhvervsøkonomi evt. den engelse Economics and Business Administration på Aarhus Universitet eller ved noget om disse? Jeg kan ikke rigtig finde noget om de konkrete fag man har på de forskellige semestre (ved godt jeg kan kontakte en studieve... -
Læse i udlandet - hvad kræves der af engelskkundskaber
ForumindlægHejTænker lidt på hvad kræves der hvis man gerne vil tage et semester af en naturvidenskabelig uddannelse på et engelsksproget universitet i udlandet?Det er klart at hvis man i forvejen beskæftiger sig med engelsklitteratur i undervisningen så burde det ikke gå helt galt, men kræver universiterne...
