Søgning på: amish folket. Resultater: 18721 til 18740 af 19974
-
nogen/nogle & og/at
ForumindlægHej alle sammen - og godt nytår når tiden kommer ;). Har altid været super god til dansk, men lige nogen/nogle & og/at har jeg altid bøvlet med. Så mit spørgsmål lyder: hvordan kan jeg kende forskel? Har klart mest problemer med nogle/nogen, og har ikke ingen idé om hvordan man kan se forskel... -
Andengradsligning
Forumindlæghej :) - mangler min sidste opgave i min mat aflevering :) x+5√x-6= 0 Nogen der kan hjælpe mig? (mellemregningerne skal være der) -
Romantikken familieliv
ForumindlægJeg ska snart i gang med Dansk Historieopgave og mit emne er familielivet i Romantikken. Nogle der kan fortælle mig lidt om hvordan familielivet var? Eller nogle som kender nogle gode hjemmesider/bøger? Kan ikke finde så meget på nettet og har været lidt på biblioteket.. ville blive glad hvis nog... -
andengradsligning uden c?
Forumindlægx2 + 8x = 0 Nogen der kan hjælpe mig med den her? -
håber i kan hjælpe for skal aflerver imorgen
Forumindlægjeg håber i kan hjælpe med at sætte komma,punktumer og rette fejllene opgaven. Jeg sidder på en bænk, jeg ved ikke hvad jeg skal laver ingen af mine venner eller veninder ville lege med mig, fordi de synes jeg er anderledes. Da jeg var 4 havde jeg en dukke jeg elskede, man så kom nogen a... -
HJÆLP - Eating Sugar, eksamensopgave!
ForumindlægVille være evigt taknemmelig, hvis jeg kunne få tilsendt en engelsk eksamensopgave ved navn "Eating Sugar". Får årskarakter på fredag, d. 02.05.08! Så hvis jeg kunne få bikset en god stil sammen inden, ville jeg være glad! På forhånd tak! Email: [email protected] -
Eksamenernes offentliggørelse
ForumindlægNåååår.. hvordan gik det? Som forventet eller af H-til :p ? -
Dokumentaren mellem fakta og fiktion
ForumindlægAndre der skrev essayet til studentereksamen i dag? Hvad var jeres hovedpointer/konklusion? Synes det var svært, da min pointerne i den første tekst nærmest var min hovedpointe. Tror jeg får misforstået emne. Hvad med jer? -
Bedre Folkeskole
ForumindlægHej alle, Jeg har prøvet på at lave en oversigt for hvordan folkeskolens timer bedre kunne blive brugt. Jeg har vedhæftet den som Word fil. Hvad syntes I om den? Kunne den også forbedres? -
At lyve for piger
ForumindlægEr det forkert at lyve for en pige. For eksempel at man siger, at man holder af hende osv.. men i virkeligheden er det fordi man vil eksperimentere. Det er ikke fordi at jeg gør det, men jeg vil gerne høre jeres mening. Så efter et par måneder siger man, at man har haft andre piger og ikke vil v... -
Bevis for fordoblingskonstanten og halverings
ForumindlægHej. Jeg har søgt og søgt.. men kan simpelthen ikke finde en ordentlig forklaring på beviset for fordoblingskonstanten og halveringskonstansen.. forstår ikke hvorfor man skal gange med a ?! -
At være pervers
ForumindlægHvornår er man pervers, hvor ligger grænsen både hos piger og mænd? Er det forkert at man på date hygger sig lidt, tager hjem til hende og man sidder i sofaen, at man så vil have at hun lige sutter den af? Eller at man bare siger noget frækt til hende og spørger om hvad hun kan lide af seksuell... -
Fra 00 til 12?
ForumindlægHej SP jeg er igang med FSA. Her i mandags var jeg oppe til min dansk eksamen, hvor jeg var utrolig nervøs og trak en tekst som jeg ikke fik noget ud af overhovedet(jeg fik 00). Så her idag var jeg oppe til fysik, hvor jeg fik 12. Syntes bare det viser noget... Eksamenen har utroligt meget med n... -
Hjælp! til Engelsk Breve Niveau B s.77 skal afleveres i morgen
ForumindlægHjælp! til Engelsk Breve Niveau B s.77 12 minutter siden af ch2200charlotte nielsen Rang: Praktikant Uddannelse: HHX Alder: 19 år Indlæg oprettet: 1 Indlæg besvaret: 2 Test bestået: 0 - Niveau: B-niveau Sidder med en opgave i engelsk hvor jeg skal skrive et brev til en virksomhed, og kan simpleh... -
Hvilken betydning har dette citat?
Forumindlæg"It is not much better to even die fighting for something than to have lived an uneventful life, never gotten anything and leaving conditions the same or worse than they were and to have future generation to go through the same misery and poverty and degradation? The only people whose names ... -
MEDIEFAG - Kritik tak!!..
ForumindlægHeej people ! :D - Vi er blevet færdige med vores Mediefag afgang's film, og lagt den på Youtube.. : [http://www.youtube.com/watch?v=5vzOKG3-QbM] .. - Vi kunne virkelig godt tænke at høre lidt kritik om vores film, alt er tilladt , så godt som skidt :-) Eller hvad vi evt. kunne have gjort ... -
Kilder - Kampen om ligestilling mellem sorte og hvide i USA
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal i fagene engelsk A og historie A skrive om kampen for ligestilling mellem sorte og hvide i USA i perioden 1950'erne og 1960'erne. Jeg skal derfor analysere nogle taler (engelskvinkling). Men da årets emne er "Kampen for det gode liv" skal je... -
Hvilken type er du?
ForumindlægEr du typen, der får gode årskarakterer, men halvdårlige eksamenskarakterer? Eller er du typen, der får fine eksamenskarakterer, men dårligere-end-middelmådige årskarakterer? Er du typen, der har en stor spredning i karaktererne - fra 00 til 12? Eller er du typen, der ligger stabilt inden for 02... -
Hvad fik I i dansk skriftlig eksamen?
ForumindlægHej alle sammen! Jeg er i chok over min skriftlig dansk, hvor jeg normalt får 10 og aldrig under, men i dag har fået 4!! 4!! Det viser sig så at mange i min klasse og på min årgang har fået 4, som også plejer at ligge på 10 og 12. Hvordan er det gået Jer? Hvis snittet er så lavt landsdækkende,... -
STX- er det hårdt?
ForumindlægHej SP'er. Jeg har valgt linjen Matematik A, fysik A og kemi B på gymnasiet, da min drøm er at blive læge.. Men problemet er, at jeg er ret, nogen vil sige virkelig, dårlig til matematik. Jeg fik 7/7 til min matematik fsa, og det er jeg ret stolt af, men den var også ret nem.. Så ville sp...
