Søgning på: hitlers vej til magten sso. Resultater: 18781 til 18800 af 19042
-
dansk stil
Forumindlæghej, jeg har lavet en FSA opg. jeg er dog meget nervøs over min karakter. aå jeg tænkte på om der er en der lige vil læse den og give mig en karakter? tak på forhånd :) Du kommer for sent "didading didading" "oh fuck mand, har jeg nu også glemt at slukke for den lorte alarm i... -
Bil på skråplan
ForumindlægJeg sidder med den her opgaven, og føler virkelig jeg gør det hele forkert eller bare ikke ved hvad jeg skal gøre, håber der er nogle der kan hjælpe. Jeg har lavet nogen af opgaverne, dog virker de helt forkert,så er ik sikker på om de er rigtige, og er lost på de sidste to opgaver. En bil kører... -
HVORDAN LAVER JEG ET FLOWCHART?!!!
ForumindlægHejsa sidder fast i et flowchart - håber at der er nogen der kan hjælpe hurtigst muligt... Har også vedlagt et billede af koden. Nedstående er koden: import heapq def dijkstra(graph, start, end): # Initialiserer afstanden til alle lyskryds til uendelig distance = {vertex: float('in... -
Heptans reaktion med brom.
ForumindlægHej Forum Jeg er i den situation, at en af mine medstuderende fra mit e-learnings hold overhovedet ikke er i stand til at løse denne opgave. Selvom vedkommende har haft tre uger til at lave den, hvor vi nu skal aflevere på Torsdag d. 25/10. Jeg har rykket for det adskillige gange overfor pågæld... -
Analyse af H. Pontoppidan - En stor dag
ForumindlægHej. Jeg har skrevet denne stil, og jeg er ikke helt tilfreds med min karakter. Vil nogen evt. give en vurdering og karakter, så jeg kan se om jeg har grund til min utilfredshed. Jeg vælger ikke at oplyse min karakter endnu, så det ikke påvirker jeres vurdering :-) på forhånd tak! Formåle... -
Mening om dansk stil 2007
ForumindlægHey jeg går på 3. år hhx, og jeg vil gerne høre jeres mening om min danske stil, som jeg skrev om i sidste uge. Personligt synes jeg selv det er den bedste jeg har lavet, men vil gerne høre jeres mening, og hvad i vil give den. Det er opgave 3, et eventyr fra Karen Blixen som hedder "Konges... -
Erasmus Montanus. Jeg har skrevet en litterær arktikel. Kig den igennem?
ForumindlægJeg ved ikke rigtig, om jeg har skrevet nok om oplysningstidens tendenser i Erasmus Montanus. Dansk stil – Erasmus Montanus Oplysningstiden strækker sig i Danmark fra 1724 til 1894. Den mand der må siges at være starten på oplysningstiden, var Newton (1642-1727). Han opdagede tyngdeloven og ... -
Hvor gode er analyserne? Det er til SRP!
ForumindlægAnalyse af ”Karma” Novellen ”Karma” er skrevet i 1950 af Khushwant Singh. Er skrevet i 3. person, hvilket giver forfatteren mulighed for at beskrive hovedpersonen godt. Handlingen finder sted i Indien, på et tog. Hovedpersonen Mr. Sir Mohan, er en arrogant person s... -
iq er ikke det samme som at være klog
ForumindlægHej, jeg er en pige på nu 16 år som snart er færdig i folkeskolen. jer har i et stykke tid, haft det dårlig med mig selv, fordi jeg ikke mener jeg er klog nok. Det skal ikke på nogen måde forstås som mon jeg er dum. Nej faktisk har jeg en utrolig høj rumlig og logisk intelligens. Og en iq på ca. ... -
Jordemoder - 9,4 i snit, for at komme ind?
ForumindlægKan det virkelig passe? At jordemoder uddannelse, kræver så meget i snit?På forhånd tak! -
Christiania
ForumindlægMine kusiner fra kbh (er selv fra Jylland) er meget Christiania fanatiske og kan nærmest ikke snakke om andet end hvor vidunerligt Christiania er. Jeg vil derfor høre om nogen herinde har nogle gode argumenter for hvorfor Christiania skal ryddes eller hvorfor det i det hele taget ikke er så fanta... -
Essay stil handler om fly
ForumindlægHEj dette er mit første indlæg, jeg skulle skrive en essaystil da jeg er pakistaner kan det godt være lidt svært at skrive en god stil og jeg får altid 8. Håber i kan hjælpe mig med den. Den skulle handle om hvad vi godt kunne lide.Scandinavian 791 cleared to land runway 22LDer letter eller lande... -
På Jobpatrulje
ForumindlægStudiebladets skribent er taget på patrulje med Jobpatruljen rundt i Aalborg til en snak om rettigheder og arbejdsforhold med fritidsjobbere. Jeg går under paraplyen i rask tempo. Jeg ved ikke helt, hvor lang en gåtur, jeg har begivet mig ud på for at nå frem til mødestedet. Så for at være fremme... -
Sabbat i den danske lejr
ForumindlægOtte måneders intens uddannelse og træning i procedurer og standarder. Den fysiske form er helt i top. Forventningens glæde er altoverskyggende. Og så må man se sig slået i jorden af en 50 graders lammende varme fra første øjeblik, de pudsede militærstøvler endelig betræder den sandede ørken. Såd... -
Hello China
ForumindlægHvert år drager mange unge ud i den vide verden for at blive en masse spændende oplevelser rigere. Men hvad med at kombinere en sådan rejse med et job som engelsklærer? Den standard, vi i Danmark har på engelskundervisningen på ungdomsuddannelserne, kvalificerer dig faktisk til at blive engelsklæ... -
Slå igennem til mundtlig eksamen
ForumindlægSå er det ved igen ved at være tid til de eksamener. Nedenfor har vi samlet en række gode råd, små fifs og guides, som kan hjælpe dig til de mundtlige eksamener. Af Anna Josefine Sørensen og Jean Balmisse Thomsen Find flere guides til mundtlig eksamen her. Før eksamen Find motivationen til a... -
Bud på min stil, dansk skriftlig eksamen
ForumindlægJeg vil blive rigtig glad hvis nogle af jer herinde som har læst teksten vil lige læse min stil igennem og vurdere den til en karakter. Jeg har altid ligget på et 7 tal(fik også 7 til termins) så vil da lige høre om den er under et 7 tal denne gang. Har da lidt fornemmelsen af det nemlig. Efter j... -
Oversættelse af "Murder or suicide?"
ForumindlægHar jeg oversat teksten til "Murder or suicide?" korrekt? Murder or suicide? On March 23, 1994, a medical examiner viewed the body of Ronald Opus and concluded that he died from a gunshot wound of the head caused by a shotgun. Investigation to that point had revealed that the dece... -
novelle
Forumindlæghej :-D er der nogen der ville rette min novelle for mig med at sætte koma og puktumer :-) det er til i morgen :-D forsat en goddag .. min mor er den bedste" Hun kom hjem fra skolen og var inviteret til en fest klokken 18:00 sammen med hendes klasse. Hun kom hjem og kunne høre ... -
Nogle som vil rette en stil fælles for alle.
ForumindlægHej, alle sammen. Jeg har lavet en stil hurtigt og tænkte på om i alle ville skrive hvad den manglede også give den en karakter til sidst, her er den: En drøm går i opfyldelse. >>”Drømme er uvirkelige i begyndelsen, og i fremtiden kan de opfyldes af De hårdtarbejdende.”<< En dejlig...
