Søgning på: matematik noter b niveau. Resultater: 18841 til 18860 af 124783
-
EP: Kan motion mindske risikoen for kræft?
Forumindlæghej. jeg skal igang med min EP. jeg har fundet udaf hvad jeg vil skrive om i biologi og hvilke emner jeg skal indover. men jeg skal også skrive den i matematik på b-niveau. Er der nogen her inde som har nogle gode råd eller idder. jeg har tænkt lidt over funktionsteori og statistik. men ved ikk... -
hjælpelærer
ForumindlægHej Jeg er i gang med matematik på B-niveau i Aalborg. Jeg skal til skriftlig eksamen den 12. december, men er slet ikke parat endnu, og har derfor brug for en hjælpelærer. Forestiller mig, at vi mødes et par gange om ugen frem til eksamen, enten på cafe eller hjemme hos mig. mvh. Maria. -
Lektiehjælp Nordjylland.
ForumindlægPå vegne af min lillebror søger jeg lektiehjælp til Matematik i Nordjylland. Han går på 2. år på handelsskole i aalborg og har brug for hjælp da han afslutter mat på B niveau til sommer 2009. Er der nogle der kan hjælpe, eller kender nogen som kan - vil jeg meget gerne hører fra jer. På forhånd tak. -
HJÆLP DET HASTER :!!!!
ForumindlægHej allesammen. jeg skal snart op til skriftlige matematik eksamen på B-niveau. jeg er utrolig nervøs for den første delprøve uden hjælpemidler, hvor frygten går på at der dukker en opgave om "bestem integral ud fra arealer". WHAT to do i sådan en situation? HÅBER inderst at jeg får... -
andengradsfunktion, tredjegradsfunktion og fjerdegradsfunktion
ForumindlægHej. jeg skal op i mundtlig matematik på b niveau og har fået dette spørgsmål: Hvad er forskellen på en andengradsfunktioner, tredjegradsfunktioner og fjerdegradsfunktioner med hensyn til monotoniforholdene og lokale ekstrema? Jeg mener ikke vi har haft noget om det i vores timer og er derfor ... -
Ligninger
ForumindlægHej, jeg sidder med en blækregning om ligninger, og de er absolut ikke min stærke side... Noget hjælp ville være rigtig lækkert. Ikke kun resultatet, men i må gerne forklare det for mig da jeg skal skrive mellemregningerne ned og det er dem jeg har lidt svært ved Jeg går i 1.g og jeg har matemat... -
Texas TI-89 Titanium Sælges
ForumindlægKøbt 30-08-08, brugt meget få gange. Stand: Næsten som ny Dette medfølger: Kvitering med ½ års reklamationsret. Ledning fra lommeregner til computer. Ledning fra lommeregner til lommeregner. Manual fra Texas Cd Bonus: Manual fra VUC til matematik b-niveau Pris: 1000 kr. -
Biologi 2g ??
ForumindlægHeej Jeg går i 1.A og min studieretning er: Matematik A, Fysik A, Kemi B. Jeg skal have Biologi næste år som C niveau. Jeg ville spørge om hvilke emner man kommer igennem som Biologi C ? Da jeg ikke er så god til det og vil læse det op i løbet af sommerferien .. Håber i vil skrive nogle emner ned :D -
Opsparingsannuitet
ForumindlægHej alle! Jeg sidder her og læser til mundtlig matematik på C-niveau og har dette eksamensspørgsmål: "Rentesregning: Renteformlen. Opsaringsannuitet, herunder redegørelse for formlen A = b(((1¨r)^n - 1)/r" Hvad menes der med redegørelse? Skal jeg bare forklare, hvordan det fungerer... -
Integral regneregler
ForumindlægJeg skal snart op i mundtligt matematik B-niveau og nogle af spørgsmålene går på at redegøre for integrations regnereglerne. Jeg går ud fra, at jeg skal bevise dem, men er der nogen der kan fortælle mig hvad de egentligt betyder i praksis? Altså at man fx kan integrere ledvist? -
Differentialkvotienten
ForumindlægHej, er der nogen som gider at hjælpe mig med en af mine eksamensspørgsmål? Jeg har matematik på B-niveau. Gør rede for tangentens ligning og udled differentialkvotieneten af f(x)=k og f(x)= 1/x , dette er hvad jeg skal bevise og skal gøres ved hjælp af tretrinsreglen.. Nogen som vil være søde a... -
Hjælp til TI Interactive - forskrift
ForumindlægHej kære medstuderende- Jeg er igang med matematik på B niveau og regner i øjeblikket med TI og jeg ANER ikke hvad jeg skal gøre! opgave: Parablen er givet ved forskriften : f(x)=-x^2 + x + 20 Bestem parablens skæringspunkter med førsteaksen . Piece of cake hvis den skal regnes i hånden - ... -
Turbo Kurser
ForumindlægHej! Jeg har lige et spørgsmål angående de her smarte turbokurser. Hvis man supplere Matematik fra B til A niveau, og man er optaget på sin specifikke uddannelse på baggrund af at man består kurset. Så har jeg tænk på om man stadig kan komme ind på sin uddannelse hvis man fx får 7 i skriftlig og... -
lineær regression
ForumindlægHej folkens, jeg er havnet med en opgave i matematik (gymnasie niveau b) som jeg har en smule besvær med. opgaven lyder således; a.) bestem vægten som funktion af alderen ved lineær regression der er en tabel der har tallene uge: 3 4 6 8 1... -
XxX
ForumindlægJeg skal have hjælp til min matematik aflevering -
HA almen (i Århus)
ForumindlægJeg har nu gået på mit studie i et år, og jeg overvejer at skifte til HA almen. Jeg har indtil nu studeret erhvervsøkonomi på uni, og nu overvejer jeg at skifte til HA almen på Handelshøjskolen i Århus. Jeg har allerede læst en del på nettet, men jeg er interesset i at høre lidt mere om s... -
Eksamen imorgen! Hjæææælp
ForumindlægHej allesammen, jeg skal op i eksamen imorgen klokken 10:40 og mangler at svare på nogen af de mulige spørgsmål jeg kan risikere at trække. Det ville være fantastisk hvis nogen ville have lyst til at hjælpe hvis de ser det her :) 2. Procent og rentesregning Du skal gøre rede for en gældsannuit... -
Fordoblingskonstant og forskrift!
ForumindlægJeg håber virkelig der er nogle som der kan hjælpe mig! Jeg går på STX, 1g (og skal have matematik på A-niveau), og har fået nogle gamle eksamens opgaver, jeg ikke er helt sikker på hvordan jeg skal løse. Opgaveformuleringen lyder således: Om en eksponentielt voksende funktion f ... -
Facitliste?
ForumindlægHej alle sammen! Er der nogle, der ved, om der findes facit liste over samtlige matematik opgavesæt på a niveau 2012. Jeg vil gerne løse eksamensopgaver og vil gerne sikre mig at jeg har regnet rigtigt. Jeg har været inde på www.uvm.dk og der fandt jeg godt nok eksamenssættene, men ingen ... -
3 ligninger med 3 ubekendte.
ForumindlægHej Studieportalen! Jeg har et eeeennnnnooooorrrrrrmmmmmtttt problem! Jeg står og skal til den mundtlige / skriftlige prøve i matematik 10 klasse her til foråret, og jeg er virkelig ikke parat? Det sidste år har jeg haft den her neurotiske lærer der er vildt underlig, og ligger virkelig ikke op ...
