Søgning på: psykologiens veje noter. Resultater: 18981 til 19000 af 29738
-
eneglsk stil; haster rettelse
Forumindlægvar der nogen der var så venlig at rette min engelsk stil og kom egentlig med nogle kommentarer tak på forhånd :-) -
Andengradsligning
Forumindlæghej :) - mangler min sidste opgave i min mat aflevering :) x+5√x-6= 0 Nogen der kan hjælpe mig? (mellemregningerne skal være der) -
Engelsk Stil
ForumindlægHej, skal have rettet en engelsk stil og det ville være super hvis der var en der gad at hjælpe. tak på forhånd :) -
30 juli 2012 svar på optagelse om lidt, hvad har i valgt?
ForumindlægSynes det er hyggeligt med disse tråde, der handler om hvad i har søgt, indtil man kan tjekke tallene ved midnatstid i aften :) Så hvad har i søgt og hvor? -
her er lidt metoder:D
Forumindlæg• Naturvidenskabelige metoder: - Empirisk-induktive metode: Man laver hypoteser/teorier ud fra observationer/forsøgsresultater (man slutter fra det specielle til det generelle). - Hypotetisk-deduktive metode: Man udleder konsekvenser ud fra teorier (man slutter fra det generelle til det mere sp... -
HJÆLP TIL ENGELSK OPGAVE
ForumindlægHej Er der nogen, som er rigtig god til engelsk og har tid til, at rette en engelsk opgave? Det er en opgave, som jeg har lavet til min engelsk mundtlig eksamen FSA. Jeg vil rigtig gerne have gode karakter til den her sååååå pleeeeaaase hjælp mig!!! The Aboriginals and the Europeans The abo... -
HASSAN - Synspunkter
ForumindlægHejsa. Har fået denne tekst for i dansk, hvor jeg skal redegøre for synspunkterne - jeg vil derfor bede om hjælp til om folk kan finde nogle synspunkter i den, og argumentere kort for dem, og hvad i synes er hovedsynspunktet i dette blogindlæg? Håber der er nogle der vil hjælpe. Den skal læses... -
Er der fejl i min oversættelse?
ForumindlægOriginal tekst: Tom Grant The main proponent of the existence of a conspiracy surrounding Cobain's death is Tom Grant, a private investigator employed by Courtney Love after Cobain's disappearance from rehab. Grant was still under Love's employment when Cobain's body ... -
Nordisk National Socialistisk Ungdom
Forumindlæghttp://www.nnsu.1go.dk/nnsu.htmlDenne side linker til, NNSU, en forening af nationalsocialister.Respons? -
Tikz
ForumindlægHej Jeg vil gerne prøve kræfter med tikz-pakken og har en del af den installeret, men mangler åbenbart noget for at kunne udnytte det fuldt ud. Jeg har derfor downloadet pakken fra deres hjemmeside, men problemet er så, at jeg ikke kan ligge filerne i den mappe /usr/share/texmf/tex/generic/pgf/..... -
Novelle fejl OSV.
ForumindlægFejl osv. bedre ord, m.m Kærlighed på camping En mand. "klik klik" jeg sidder på Emmerys med min computer og caffe latte ved højre side. Der hjemme er jeg ved at få lavet om så derfor sidder jeg og arbejder her. Jeg er lige ved at runde de 30 år jeg har nemlig fødselsdag i... -
Kontor uddannelse
ForumindlægHej StudiePortalen! Jeg er en dreng som lige nu går i 10 klasse. Jeg vil mægtig gerne have mig en kontor uddannelse, som fokusere på både skriftligt og mundtligt arbejde via IT. Jeg har overvejet at tage HF, siden jeg har en 10 klasse i baglommen, kræver det mere? Det er vel bare hvilke... -
God karakter
ForumindlægHvad er for jer en god karakter? Gør et 9-tal jer tilfredse eller skuffede? -
case om ondskab
ForumindlægHej folkens Er der nogen af jer der kan hjælpe mig med at finde en case om menneskets onde handlinger, eller bare ondskab? Jeg skal bruge det til min SRO, som omhandler Hitlers evne til at kunne manipulere med mennesker og får dem til at udfører onde handlinger. Det skal dog siges at case... -
Overvejelser om fremtiden
ForumindlægHej allesammen, Nu har jeg gået på HTX i tre år, og i dag har jeg fået mine årskarakterer samt en liste over de fag jeg skal op til eksamen i. Mine karakterer igennem disse tre år har været nogenlunde, men jeg synes godt jeg kunne have gjort det en del bedre, specielt i de første to år. Derudove... -
Overvejer Engelsk A
ForumindlægHej folkens, Har virkelig overvejet at tage engelsk på A-niveau, men er lidt usikker omkring hvor hårdt det vil være sammenlignet med engelsk på B. Er der nogen der måske selv har haft det på A-niveau, som kan give mig et indblik ind i hvad forskellen er, og hvor meget der forvendtes? På forhånd ... -
I tilfælde af afslag på videregående uddannelse
ForumindlægHej Jeg har i år søgt ind på Jura på AU, som 1 og eneste priotet. Mit snit er 8,2 justeret. Hvad tror i chancen er ? Og så til noget helt andet, nemlig hvis jeg skulle få afslag. http://www.kot.dk/KOT/Afslagsbrev.pdf På ovenstående link er der et afslagsbrev fra 2008. Og hvis man læser den grundi... -
Engelsk eksamen i morgen :-(
ForumindlægHeey alle ! Ville liii hører a om hvad folk tager med til deres skriftlige engelsk eksamen i morgen ? Om i evt. havde nogle gode ideer til hvad der er en god idé at have med ? Er der ikk nogen der måske har en model på hvordan man bygger en tale op ? Da jeg frygter det er det der kommer !! -
Gæt på hovedemne i 3g's AT-eksamen?
ForumindlægI morgen bliver det offentliggjort hvad årets eksamensemne i almen studieforberedelse er, og der er jo i milliard ting at gætte på. En fra min klasse "har hørt en fugl synge" om at hovedemnet i år bliver "Drivhuseffekten". Hvis det er sandt, er jeg pænt meget på røven, for det... -
AT 2013: Kampen for det gode liv
ForumindlægSå er AT 2013 emnet her. Kampen for det gode liv er titlen, og nu begynder arbejdet med AT for alvor. Der er masser af muligheder indenfor emnet "Kampen for det gode liv". Hvordan vil du gribe opgaven an? AT 2013 opgaven beskrives således: Du skal vælge en sag, hvor en kamp for ...
