Søgning på: psykologiens veje noter. Resultater: 19001 til 19020 af 29738
-
Mængden af matematik på HHX
ForumindlægHej :) Jeg skal have valgt gymnasie inden den 5. februar, og jeg er rimelig sikker på, at jeg vælger HHX (skal til åbent hus der den 2. februar), men jeg er en lille smule bekymret for mængden af matematik i fagene. Jeg er godt klar over, at der med økonomi også følger tal, men hvor meget af ... -
Optaget eller ej - 2008
ForumindlægHej Alle Så er det i morgen vi får svar :D Men vil høre om man allerede kan se adgangskvotienterne i dag kl24.oo. Hvis ja, på hvilke hjemmesider www.kot.dk eller ug.dk eller de enkelte udd. ins.? -
Medicinstuderende på SDU
ForumindlægHey... Jeg er lige blevet optaget på medicinstudiet på SDU. Jeg starter desværre først den 1. februar, da jeg er ung - er blevet tvangsflyttet fra september til februar. Vil lige hører om der er nogle herinde som også skal starte den 1. februar? Vil også lige hører om hvordan SDU er, da jeg skal ... -
Uddannelse
ForumindlægHejsa!Det her lyder som et rigtig dumt spørgsmål i dette forum, men det er det eneste jeg lige kender der har med skole at gøre!Nå,men det er fordi jeg er færdig med HHx her til sommer(forhåbentligt), men aner så at sige ikke, hvad jeg skal gi mig til bagefter. Har ingen anelse, det er bestemt ik... -
Gymnasie Elever?
ForumindlægHej gymnasie elever .. (: Jeg vil bare spørge om, fx hvis jeg gern vil have matematik på C niveau, kan jeg få det i alle tre år? &' hvordan vil det være, altså er det næsten som folkeskole, er det sværer? Og er HHX nemmere end STX? -
Jeres snit??
ForumindlægHejsa allesammen....For det første tillykke med eksamen til alle!!! og tillykke med huerne til alle 3.-g'ere.Ville faktisk bare lige høre, hvad folk havde fået i snit?? For mit vedkomne ligger det på et udemærket 8-tal.!!! -
Gennemsnit?
ForumindlægHej..Hvad ligger jeres gennemsnit på?(årskarakterene)..Vær nu ærlig ;) -
Talepapir + venlig sjæl
ForumindlægHej! Er der en venlig sjæl der gider at læse mit talepapir og give kritik måske ros? :-) Venligst -
Intelligent Design
ForumindlægEr der ikke lige et par biologer, der vil sige et par ord om, hvorfor Intelligent Design-teorien ikke holder? -
Kom I ind??
ForumindlægHer kommer der - traditionen tro indlægget: Kom I ind, og på hvad??? Jeg kom ind på min 1. prioritet: Medicin på SDU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Er SÅÅÅÅÅÅÅÅ glad!!! -
Opfylder adgangskrav og kvotient, men blev tilbudt standbyplads - hvorfor?
ForumindlægHej Jeg har søgt ind på økonomi på KU, og er blevet tilbudt en standbyplads. Men jeg var sikker på at komme ind, da jeg opfylder adgangskravene, og har et gennemsnit, som ligger en del højere end adgangskvotienten. Jeg troede at adgangskvotienten var en garantikvotient, d.v.s at hvis man har den... -
Eksamensbevis
ForumindlægHej allesammen! Nogle ideer til hvordan man kan forbedre sit gennemsnit før man har afsluttet gymnasiet? Sådan at man "ikke lukker og låser" sit eksamenbevis? Jeg kunne nemlig godt tænke mig at forbedre mine karakter i nogle af de fag jeg har trådt i spinaten i.. Hvordan gør man? Dro... -
Hjælp! Rettelse af reportage.
ForumindlægHej er der nogen der vil læse min reportage i gennem, og rette de fejl i ser? På forhånd tak :-) ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Mandag morgen klokken 05:30 brød alarmklokkerne i gang... -
rettelser til lidt eng
Forumindlæghej alle håber i har haft en gof jul.. er meget dårlig til eng så håber i kan hjælpe.. Her er hvad jeg har skrevet:EurokidsThe United States of America have allways been described as “the nation of dreams”.But if you ask young danish, they might have an other vision about ”the coolest and most... -
Spg. til Iliaden
ForumindlægHej alle!Jeg har brugt det meste af dagen på at sætte mig ind i de første 3 sange i Iliaden. Jeg er dog stødt på forskellige ting, som jeg ikke lige forstår, hvorfor jeg håber, der er nogen herinde, som vil være mig behjælpelig :)1) I starten af 1. sang bærer Chryses "sit gyldne scepter med ... -
F=m*a
ForumindlægJeg har brugt den berømte ligning/formel fra Newtons anden lov som siger F=m*a. hvis man kender to af variablerne kan man udregne den anden. jeg kunne godt tænke mig at lave et forsøg der efterviser at tyngdeacceleration er 9,82n ved jordens overflade, men jeg ved at hvis jeg slipper et legem... -
Fysik hjælp. varme tilvækst
ForumindlægEn varmeisoleret beholder, som indeholder 1,0 L luft ved trykket 101 kPa er forsynet med et letløbende og tætsluttende stempel. I beholderen er der en glødetråd, som man kan sende elektrisk strøm igennem. På denne måde kan man forøge den indre energi af den indespærrede luft. Ved at sende strøm i... -
Hvad skal jeg stemme?
ForumindlægHej alle! :-) Mit spørgsmål går på hvilket parti det er jeg skal stemme på til næste valg. Mine holdninger: - Alle indvandrere der ikke gider at arbejde i landet skal ud. - Alle dem der laver kriminalitet i landet skal ud. Rockere med hård kriminalitet skal have den strengeste straf. Livsvarigt f... -
Er dette korrekt? jeg er lidt i tvivl..
ForumindlægÆndring % = (vægt efter - vægt før) · 100)/(vægt før) % 0,0%: (6.5 g - 5,0 g)·100/(6,5 g )=23,07% 0,5%: (5,4 g – 4,3 g)·100/(5,4 g)=20,37% 1,0%: (5,6 g - 5,0g)·100/(5,6 g)=10,71% 3,0%: (3,2 g - 4,0 g)·100/(3,2 g)= - 25% ?Kan det passe at det giver -25%. Jeg er lidt forvirret nu.. -
Kørerkort
ForumindlægHej.. Jeg ved godt at det ikke har noget med lektier at gøre, men er bare nysgerrig. Dem som har kørerkort, bestod i den praktiske første gang, hvis ikke, hvad var jeres fejl?
