Søgning på: billedkunst c. Resultater: 19021 til 19040 af 60281
  • Volumen

    Forumindlæg
    Hej Jeg vil gerne have hjælp til hvad volumen præcis er. Jeg ved at koncentrationen er mol/L, altså hvor mange molekyler ethanol (fx) der er i 1 L fortynding med vand. Når man så finder volumen (der jo så er rumfanget), er det så hvor stor "rumfang" af ethanol der er i 1 liter fortyndi...
  • heptankoncentration

    Forumindlæg
    jeg har et rum på 12.4 m^2 og 2.3 m til loftet. Inde i rummet står en flaske rensebenzin, hovedsagligt af heptan (C7H16). 25g rensebenzin fordamper. Temperatur: 25 celcius. Tryk 101 kPa (1 atm). Skal så beregne om heptankoncentrationen i rummet overstiger grænseværdien på 400 volumen ppm. Hvil...
  • Ang. Mundtlig eksamen. B niveau

    Forumindlæg
    Hej! Se vedhæftede. Her vil jeg komme ind på hvordan man differentierer funktionen ledvis. osv. Men hvad menes med, at jeg skal gøre rede for sætningerne vedrørende andengradsfunktioner? Og det bevis, skal jeg der blot finde på min egen opgave. og så løse denne?
  • Hmm...

    Forumindlæg
    Hej. Jeg ved godt det er her er et dumt spørgsmål, men hvordan ser man hvor meget ledig plads man har på computeren?? Tak i forhånden..
  • Hvilken tilstandsform er SO2 i?

    Forumindlæg
    I reaktionen 2 H+ + S2O3^2- -> S + SO2 + H2O, hvilken tilstandsform er SO2 så i? Er det ikke gasformigt?
  • cirklens ligning og afstand

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælpe , har lavet det meste af de to her opg., men ved ikke hvordan jeg skal gøre dem færdige? Link: http://peecee.dk/upload/view/105651
  • Klods

    Forumindlæg
    Kan i løse den her opgave? Hvor lang tager klodsen at nå bunden af planet? Mo(knidningskoficienten)=0,5 g(tyngdeacc)=9,82m/s^2 Vinklen mellen vandret og planet= 47 grader Strækningen = 1m
  • andengradspolynomiet

    Forumindlæg
    afhænger en andengradspolynomiets toppunkt af a?
  • haster? alkan ?

    Forumindlæg
    jeg kan ikk finde ud af det her forklar, hvorfor der altid dannes kuldioxid og vand ved en forbrænding af en alkan?
  • Psykopatligning....

    Forumindlæg
    Hej. Er der en der vil forklare mig hvordan jeg skal løse følgende ligning?: (0,01767+2x)^2 over (0,00600-x)*(0,0013-x)=54,4 ... Tænkte selv på at flytte alt under brøkstregen over på den anden side af lighedstegnet? Men så skal det divideres på begge sider, ikke? Teresa.
  • vis at

    Forumindlæg
    vis at parabola er lige som graf. f(x) = -0.04x2 + 0.80x, 0<x<20 hvordan kan jeg gør det?
  • 2. gradslignig HASTER!

    Forumindlæg
    Hejsa. er der nogen der kan hjælpe mig med denne 2.gradsligning: 3,2*t+4,9*t^2-6,5=0
  • cirklens centrum

    Forumindlæg
    Hvordan kan jeg se cirklens centrum i denne her ligning: (x - 7)^2 + y^2 = 25 er det (1,7,1) ?
  • Ph beregning NaOH

    Forumindlæg
    Der skal fremstilles 2L NaOH med pH 13,5. Hvor mange gram skal der afvejes?
  • Figuren viser antallet af flypassagerer

    Forumindlæg
    en som er stærk i Funktioner: Eksponentielle funktioner: har oplodet opgaven; ber ikke om løsningen , mere en forklaring
  • differentialligning - model

    Forumindlæg
    Hej Jeg har svært ved at se hvordan jeg skal lave den her opg: http://peecee.dk/upload/view/110582 jeg har dog lavt den første, men har jeg er lidt blank ved de to andre.
  • logistisk model

    Forumindlæg
    I en model for udviklingen af antallet af individer i en population betegner N(t) antal individer i populationen til tiden t(målt i døgn). Den hastighed, hvormed N(t) vokser til tiden t, er proportional med produktet af antallet af individer til tiden t og forskellen mellem 10^6 og antallet af in...
  • rigtigt eller forket?

    Forumindlæg
    1)3x^2 + 4x - 7 = 0 3x^2 + 4x - 7 = 0 13x - 7 = 0 13x-7+13x = 0+13x 0=13x 0/13 = 0 ?
  • Forkortning af brøk

    Forumindlæg
    har nogle problemer med en brøk jeg skal forkorte, det er garanteret ganske simpelt, men kan ikke lige finde tråden.. Håber der er nogen der kan hjælpe: http://peecee.dk/upload/view/110568 Kan det passe man skal i gang med brug af nulpunktsformler for parabler?? På forhånd tak Optimus Prime
  • Valg af studielinje på STX

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal starte på STX efter sommer, og jeg har besluttet mig for hvilken linje jeg ville på. Men jeg har stadig nogle spørgsmål oppe i hovedet. Er der evt. nogle af jer der ved, hvilke fag man har, og på hvilket nivuea man har det på, indenfor sproglinjen? Jeg ville gerne have Engelsk A...

Søgninger relateret til billedkunst c