Søgning på: engelsk fristil. Resultater: 19041 til 19060 af 24044
-
Gennemsnit??
ForumindlægHej alle! Er der nogen der ved, hvor højt ens gennemsnit skal være for at komme ind på Københavns Jura Univeristet? Hvis ja, så svar gerne :-) Kh, Emilia -
Oversættelse af min vinterferie
ForumindlægHej, er der nogen der kan hjælpe med at rette fejlene i dette stykke? Dans le vacance d’hiver, j'ai relaxé a la maison. Il était beau. Dans le samedi et dimanche, je na pas fait quelque chose de spécial. Dans le lundi, mon cousins et moi avons été le cinéma pour regardons le film : « Wo... -
Haster
ForumindlægHej.. Jeg skal til eksamen imorgen den 10 juni i samfundsfag og mangler at få styr på den scandi, Amri og den tyske model. Hvad går de ud på og hvad kan man bruge dem til? Plizzz hjælp mig.. -
3 store ideologier
ForumindlægHvad indebærer de 3 store ideologier! begrundelse -
Adgangsgivinde fag dumpet??
ForumindlægHej. Jeg skal op i kemi b niveau mandag og regner med at dumpe, da jeg er yderst dårlig. Jeg vil gerne ind på medicin hvor kemi b er påkrævet. Er der nogen der ved, om jeg kan komme ind selvom jeg er dumpet kemi b (som jo er adgangsgivende)? Det skal lige siges, at jeg udover det stadig har snittet. -
skal op til tysk b imorgen!
Forumindlægmen er elendig til tysk.. hvordan siger man alt det her på et pænt måde uden ret mange grammatik fejl.. _______________________________________________________ Teksten handler om en mand der sidder i toget. Han kommer fra et møde hvor han bliver tiltalt af en CSU politiker som om han er en pe... -
Hvornår kan jeg besøge de enkelte uddannelses institutioner?
ForumindlægHej, Jeg er stadig i tvivl om hvilken uddannelse det er, jeg skal vælge efter mit sidste år på gymnasiet, så jeg tænkte på, om der var bestemte tidspunkter, hvor man kunne tage ind og se hvordan en ganske alm dag foregår for fx. en jura studerende osv. Eller kan man bare tage derud, når man vil?... -
Hvor skal der sættes kommaer?
ForumindlægJeg øver mig i denne tid i at sætte kommaer og vil gerne have hjælp til at sætte komma i denne sætning ud fra reglerne om det grammatiske komma: "Tror I ikke at mange der ikke er medlem af folkekirken sammen med slægtninge dukker op til julegudstjenesten?" Er det ikke sådan her? Tr... -
mistænkelig post
ForumindlægJeg har modtaget post fra dom20 på studieportalen. posten ser højst betænkelig ud. Hvis man klikker på dom20 bliver man bare ledt tibae til studieportalen -
Er I kommet ind?
ForumindlægHej Jer derude Er I kommet ind på jeres drømmestudie? -
sulten er den bedste kok
ForumindlægHvad betyder en citat som hedder "Sulten er den bedste kok" ;) please hjælp mig -
Dansk ejefald
ForumindlægHej er der nogle der kan hjælpe mig med hvad ejefald er??? -
Aalborg Uni.
ForumindlægPå UG.dk står der, at alle på HA jura studiet er blevet optaget - betyder det så, at man har mulighed for at komme ind på et snit med 4? -
digte??
ForumindlægKan nogen hjælpe mig med nogle ord? (det er fra digtet ''det mørke fugle'') eskadriller rod gry betvunget trældoms smertestum kval gru Tak!!! -
f (x) = b * x^a
ForumindlægI plantager bliver rødgraner plantet meget tæt. I et hæfte om skovdyrkning anbefales det at foretage udtynding, efterhånden som træerne bliver højere. I nedenstående tabel ses sammenhængen mellem træhøjden og den anbefalede tæthed. Træhøjde/(meter) 6 7 8 9 10 11 12 13 14 Tæthed (antal rødgraner p... -
Økonomi eller Erhversøkonomi og filosofi?
ForumindlægHej alle, Jeg står overfor at skulle starte på studie til sommer, og jeg har sådanset fundet "drømmestudiet". Mit problem er bare, at dette ikke udbydes i Danmark, og at jeg rigtig gerne vil læse her til lands. Der er tale om "Philosophy, Politics and Economics", der måske... -
hjælp
ForumindlægHej kan nogle hjælpe med den vedhæftede opgave :) På forhånd tak -
Omdrejningspunkt, hvad er det?
ForumindlægJeg skal finde ud af, hvad omdrejningspunktet er i eventyret: Hans og Grete.. Nogen som kan forklare mig enkelt, hvad et omdrejningspunkt er? :-) -
Edward Munch - Angst analyse
ForumindlægHej er de rnogle der har en analyse af Edward Munch - Angst analyse -
Må man anvende google oversæt til tysk eksamen
ForumindlægMå man anvende google oversæt til tysk fortsætter net eksamen?? I behøver ikke at sige, at man ikke skal bruge det.. Vil bare gerne vide om det er tilladt eller ikke :)
