Søgning på: spansk eksamen. Resultater: 19041 til 19060 af 38816
-
Mellemkrigsperioden
ForumindlægJeg ville bare høre om der var nogen, som havde nogle brandgode notater til mellemkrigstiden altså fra 1945 og frem til ca. 1990 -
Hjælp??
ForumindlægHej Jeg skal skrive en noget om de Amerikanske værdier men kan ikke helt huske dem er der nogen der kan hjælpe mig med at sige hvilke der var? jeg er lost. Tak på forhånden -
GRAMMATIK-ENGELSK
ForumindlægKan I hjælpe mig?????? A. Find fejlene i følgende sætninger og forklar på dansk, hvad der er galt? Der er kun èn fejl i hver sætning. Skriv den korrekte sætning nedenunder. 3. That ain’t no way to talk to a lady. -
problemstilling
ForumindlægHej nogen der lige har tid til at kigge min problemstilling igennem, og se om spørgemålene virke realvante? Eller om der evt. mangler nogle andre problemstillinger jeg kunne arbejde med... http://peecee.dk/index.php?lid=1&aid=1&pid=2&loadid=82017 -
”La Movida Madrileña”.. ?????
ForumindlægHejsa alle sammen.. Jeg har 3 spørgsmål som jeg håber i kan hjælpe mig med. :) Jeg har læst om Perdro Almodovar og så står der at han var en del af ”La Movida Madrileña”.. Hvad betyder det ? Og hvad har det med ham at gøre ? Og hvad handler den om ? -
Hvorfor kom Cuba på landkortet tilbage til Cubakrisen?
ForumindlægJeg vil høre hvorfor det var Cuba "kom frem på landkortet" tilbage til Cubakrisen? -
Optagelsesprøve-gymnasiet!!
ForumindlægJeg skal snart til optagelsesprøve på gymnasiet, hvilket jeg er lidt nervøs over. Jeg har tænkt meget over hvordan prøverne foregår, da der kun er 20 minutters mellemrum mellem hver fag. Er der nogle som kan forklare? Jeg skal forresten op i mundtlig dansk, matematik,engelsk og fysik. -
Hjælp til ét enkelt spørgsmål
ForumindlægGodaften, Hvordan kan jeg forklare mit valg af tempus i denne sætning? - ... llegaron a la conclusión de la princesa casar a el otro chico. På forhånd tak for hjælpen. -
Ret sætningerne :-)
ForumindlægHej, er der en der vil være så venlig at rette disse sætninger for mig: 1. Los niños se están vendiendo las banderas y los manifestantes compra las banderas. 2. Cuando los manifestantes salta en la manifestación contra de Allende, Silvana no salta. 3. Willy apodos Gonza... -
Hvorfor?
ForumindlægHvorfor har alle studieretninger med latin A og græsk A intet 3. studieretningfag? -
italien eller spanien
Forumindlæghvem vinder? jeg holder på spanien -
Ideer til Religion
ForumindlægHej, Vi står over for en snarlig projektopgave. Det overordnede emne er: Konflikter. Så min makker og jeg har valgt at skrive om religiøse konflikter/uoverensstemmelser. De seneste dage har hjernerne knirket, men vi har ikke fået nogle banebrydende ideer endnu. Hverken til fremlæggelsen ell... -
Hjælp til sætning.
ForumindlægConoce un que se dónde encontra coches muy baratos, dice el otro. Jeg kender en der ved hvor man finder meget billige biler, siger den anden. Nogen der vil rette denne sætning? :) -
hijo eller niño
ForumindlægHej! Hvis man snakker om børn generelt, hvilket term er så mest almindeligt at anvende. Hijo eller niño? -
Analyse af landet Agentina. Både natur og kulturgeografi
ForumindlægKarakteren 10. -
Dilemma, hvad siger I?
ForumindlægHej alle. Jeg står i et lille dilemma, forhold til karakterne og skolen. Det er sådan, at mine karakter ligger på, omkring 5 i snit, og jeg skal i 10.klasse, her efter sommerferien. Men min uud-vejleder sagde til mig, at hun anbefalede mig hg efter 10. klasse? Men jeg vil rigtig gerne på stx, tro... -
Oversættelse
ForumindlægHej Alle. Er i gang med en oversættelse. Men er desværre gået lidt i stå :) håber i vil hjælpe mig. Evita kommer til Rositas kvarter for at åbne et hospital hun er en lille kvinde med lyst hår. Hun har en smuk kjole på. Hun er den mest elskede person i hele landet. Evita beder folket om trofast... -
Har fortrudt!
ForumindlægJeg står i et kæmpe dilemma, og håber I har nogle gode råd. Jeg afsluttede 1.g i sommers og flyttede så skole her til starten af 2.g. Det gjorde jeg, fordi at klassen som helhed ikke fungerede så godt. Vi var nogle stykker der var enige om det, og derfor besluttede jeg mig også for at sige det,... -
Eksponentiel udvikling Hjælp søges
ForumindlægHar denne her opgave, men jeg kan ikke selv løse denne her opgave, da jeg har svært ved at forstå Eksponentiel udvikling -
2g om eller mulighed for at ændre karakteren?
ForumindlægJeg går i 2g og har en naturvidenskabelig linje. Efter gymnasiet vil jeg rigtig gerne læse på tandlæge studiet. Men jeg har fået 02 - 02 i kemi og et par andre 4-taller, så jeg kan slet ikke forhøje mine karakter mere og drømmen om tandlæge studiet bliver knust. Men jeg vil stadig ikke give op, ...
