Søgning på: amish folket. Resultater: 19101 til 19120 af 19974
-
Identitetsdannelse i det senmoderne samfund
ForumindlægHej alle studieglade, intelligente, hjælpesomme, folk som keder sig osv! Jeg har nogle spørgsmål til jer som jeg håber der er nogen som gider at tage sig tid til at svare på og på den måde hjælpe mig videre imod en god SRP og juleferie! Her i min SRP skriver jeg om Identitetsdannels... -
rettelse af en kort konklusion
ForumindlægHej er der nogen der vil rette den her konklusion til mig ,? Vi kan konkludere at vores projektforløb har været rigtig vellykket, da vi har præsteret at besvare vores problemformulering til fulde. Vi har fået fremstillet er produkt, som ville kunne udnytte regnvandet, som ressource, bedre end... -
Hjælp til genetik og nedarvning
ForumindlægHejsa. Jeg er normalt ikke typen der beder om hjælp til mine opgaver, men i dette tilfælde føler jeg mig godt og grundigt F***** Vi har i biologi arbejdet med arvelige bygningstræk og foretog forleden nogle undersøgelser, angående mængden af folk med blå/brune øjne osv. (se vedhæftede fil) Følgen... -
hjælp til tysk oversættelse (haster)
Forumindlægjeg har oversat denne danske tekst til tysk: Dansk: Kvinden boede i DDR, mens manden stammede fra Forbundsrepublikken. Han havde et hus med store vinduer og en lille have, mens hun havde en lejlighed i et nybyggeri i bydelen Lichtenberg. De mødtes ved en fest for unge mennesker i Schweiz. Det va... -
Vurdering , egen mening
ForumindlægHej , efter at jeg har rettet min konklusion , så jeg vil gerne ved om er det nogen sproglig fejl jeg havde eller noget med indhold ?? tak på forhånd :) Konklusion: Ud fra de forskellige problemer vi er stødt på undervejs, kan vi konkludere at vores endelige produkt og rapport er ... -
Hjælp med at oversætte Dansk til Engelsk
ForumindlægDette har intet at gøre med jeg ikke gider eller kan, men fordi jeg er kommet i den situation at min søster døde for 2 uger siden, og har ikke rigtigt kunne tage mig sammen pga. jeg er så¨ked af det. Jeg har det svært i skolen allerede og har fået 1 advarelse med hensyn til fravær. Jeg beder en... -
HJÆLP!!!
ForumindlægHeeej folkens :D Nogle søde mennekser som vil hjælpe mig, med at rette den her lille brev??? TAAAK :D Dear Winston Now that I've been here a while, I would like to tell you what I think about America and Americans. I hate big cities such. Washington DC, New York and Chicago. I hate violence, ... -
HEELP!
ForumindlægHeeej folkens :D Nogle søde mennekser som vil hjælpe mig, med at rette den her.. TAAAK :D Aldrig præposition foran that-sætning Black magic More and more people join groups to cultivate black magic. The head of the British Occult Society is convinced that it is because many people lack excitem... -
IT eller Integreret Design???
ForumindlægHej, jeg har meget svært ved at beslutte mig for hvad jeg skal læse efter at jeg bliver student til sommeren. Jeg har derfor også valgt at tage et sabattår.. Jeg har overvejet hvad jeg gerne vil læse og hvad jeg gerne vil være i flere år nu. Jeg har hvist fået det ned til to valg. Det ene er... -
85 ord om ens hverdag
ForumindlægHej folkens! Jeg er i gang med at skrive 85 ord om en af mine hverdage, nogen der vil hjælpe med at rette? Den skal være skrevet i præteritum. Dansk: Jeg stod op klokken 6 om morgenen og gik på toilettet og spiste en bolle. Klokken 7 tog jeg i skole som ligger i Ringkøbing. klokken 7.30... -
Biotek-linjen eller samfA engA?
ForumindlægHej. Jeg er 1.g'er i grundforløbet og jeg skal til at vælge linje om ikke alt for længe. Det er bare sådan, at jeg står imellem to vidt forskellige linjer: - Bioteknologi A, matematik A og fysik B eller - Samfundsfag A, engelsk A Jeg synes selv at bioteknologi er helt vildt spændende, og... -
Rim
ForumindlægHey har prøvet at skrive nogle ting ned i forhold til form på en sang. jeg er lidt i tvivl når der er konsekvent brug af parim i alle vers hedder det så bare AA BB AA BB AA BB/ eller er det forkert hedder det AA BB CC DD ? Håber der er nogle der gider se på det ligger det ind her : Og hun var ti... -
Hjælp til forståelse til velfærdsstaten
ForumindlægHej Jeg har læst en kilde om velfærdsstaten, men jeg forstår den ikke helt. Jeg håber der er nogle, der har mulighed for at forklare kilden til mig, hvad der menes/ hvad der siges. Her er den: En demokratisk forsørgelseslovgivning. (1915): Den borgerlige ide var, at frygten for fattigdom ... -
haster hjælp!
ForumindlægHeey alle :) nogle der forstår dette digte ? forstår den ikke 100% ? EN STRÅLENDE SKYSKRABER Verden er blevet en strålende skyskraber. I det tyvende århundredes etage logerer vi, højt oppe over skyerne og de små bjerge. Se ikke ned! Bliv ikke svimmel! Jorden er underlig fjern, et gammelt herregå... -
AKUT HJÆLP TIL TYSK STIL!!!!!
ForumindlægHey folkens. Jeg skal på tirsdag d.4. februar aflevere en tysk stil vedrørende to karakterer fra bogen "Crazy". Den skal fylde mellem 175 og 250 ord. Jeg har skrevet dette. Er der nogle, der vil kigge den igennem for fejl. Det ville jeg sætte enormt stor pris på :) Troy Troy i... -
Spansk rettelse
ForumindlægHej alle. Jeg skal lave en oversættelse til snart, men jeg er ikke helt sikker på om den er rigtig. Håber der er nogle som vil hjælpe mig med at rette. Jeg ved at der er én konjunktiv, men den kan jeg ikke rigtig finde. På forhånd tak :) På Dansk: I Danmark kan alle cykle, fordi vi bruger vores ... -
nogle der kan give hint til opgaverne (4-9)
ForumindlægOpgave 1: Opstil en model som beskriver udviklingen af vampyrer ??(??) = ?? − ??(??), hvor ??(??) er den funktion I finder, ??(??) er antal mennesker tilbage som en funktion af ?? (antal måneder), og ?? er antal mennesker fra start. Opgave 2: Hvor lang tid går der før der ikke er flere men... -
Venstre
ForumindlægJeg skal inddrage venstres første partiprogram fra 1872 til min eksamen i morgen. Hvad kan i få ud af dette: I følgende korte træk skal vi antyde vor politiske betragtning og det mål, vi må sætte for vor fremtidige offentlige virksomhed: Junigrundloven i dens fulde omfang er folkets moralske ret... -
Politiske problemstillinger
ForumindlægNæste gang der er folketingsvalg kan jeg stemme og da jeg anser politik for en vigtig del af min dagligdag betyder det meget for mig at finde mit politiske ståsted. Derfor kunne jeg godt tænke mig at I fortæller jeres holdning til nedenstående problemstillinger som er taget fra 180 Graders stemme... -
Afgørelse om politisk orientering
ForumindlægNæste gang der er folketingsvalg kan jeg stemme og da jeg anser politik for en vigtig del af min dagligdag betyder det meget for mig at finde mit politiske ståsted. Derfor kunne jeg godt tænke mig at I fortæller jeres holdning til nedenstående problemstillinger som er taget fra 180 Graders stemme...
