Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 19181 til 19200 af 20009
-
lille stil - grammatisk rettelse
ForumindlægHej Jeg har skrevet en lille stil på tysk. Vil nogle af jer rette den igennem. Mein besonderes Ferienerlebnis war wer ich bin in Hawaii. Das was in meine Sommerferien 2004. Ich war 8 Jahre alt. In meine Sommerferien in Hawaii, ich sah viele Dinge. Das war super. Ich sah wo meine Eltern wohne... -
Stil rettet.
ForumindlægAng. "Ida"s tyske stil Fede typer = fejl Der folgende Auszug stammt aus dem Roman, „bis nach dem Krieg“. Hier erzählt die Erzählerin Gudrun Pausewang von dem Mädchen Hanni Hensel, (der) ______ in dem kleinen. (D)_eutschen Dorf Fessenbach lebt.Die Handlung (geschah) _____... -
Rettelse af 10 sætninger.
ForumindlægDansk. 1. Mickey Mouse har et rundt ansigt og sorte ører. 2. Wolf spiser ikke kød. Han bestiller en blandet salat. 3. Din nye motorcykel har vel kostet en lille formue? 4. Toldbetjenten undersøgte hver eneste kuffert. 5. De mistænkte personer tilstod bankrøveriet. 6. Sabine drikker sin te senere,... -
analyse
Forumindlæghej jeg har en analyse opgave af Pandekager ( forfatter kathrine marie guldager) mit opgave er analyse pandekager med særlig fokus på identitetstemaet og storbyens påvirkning. Og jeg har skrevet: Karl har identitetsproblemer, fordi der er rod i hans ægteskab. Han har ikke et godt forhold til sin ... -
Hjælp til rettelse af grammatikfejl
ForumindlægJeg har en aflevering som jeg skal have afleveret imorgen. Emnet er: Anders sein/ At være anderledes. Jeg er ikke særligt god til tysk, og kunne derfor godt bruge lidt hjælp til rettelse af min tekst. Hvis der er nogle der har lyst til at rette min tekst igennem som står nedenunder, kunne det v... -
Er det realistisk?
ForumindlægHej alle sammen Jeg er en pige, som går i 9. klasse. Jeg vil meget gerne gå på universitet i udlandet mine primære tanker er Oxford og Cambridge, mit snit er på 10,7 og mine standpunkts karakterer har et gennemsnit på en ren 10'er. Det skal siges, at jeg som valgfag i skolen har fransk, så je... -
Rettelse af 10 sætninger.
ForumindlægDansk: 1. Tjeneren bringer pigen en mineralvand. 2. Manden viste kontrolløren sit månedskort. 3. Lægen giver sygeplejersken besked. 4. Denne shampoo giver deres hår fylde og glans. 5. Materialisten forærede sin ekspeditrice et gavekort. 6. Retten frakendte bilisten kørekortet. 7. Kontoret sendte ... -
Historie eksamen haster
ForumindlægHej jeg sidder og er igang med min 24 timer forberedelse i Historie men er pt blank for problemstillinger og vil hører om i havde nogle ideer. Mit emne er ''Sidste år før krigen'' og omhandler fascisme. Mine kilder er ''Historiebevidsthed og vidne - case 1 fra ww... -
Overvågning - matematik - evt. andre forslag.
ForumindlægHej, Jeg har indtil nu besluttet at jeg vil skrive i dansk, hvor jeg har fundet bogen "Se dagens lys", der handler om et fremtidssamfund, der vha. computerteknologi overvåger og kontrollere alle individer. Spørgsmålet er så, hvad det andet fag skal være. Kravet er, at det skal kunne be... -
adj. - adv. .....mon dog??
ForumindlægTesten i engelsk Tillægsord eller biord? (engelsk grammatik) A. Hvordan kan 20 minus 1 give 17 ?? ......Det gør det ikke dér hvor jeg kommer fra. B. I spørgsmål 20 i denne test siges det at det omhandlede ord her skal være "correctly" fordi det er et underled ti... -
Test: adjektiv eller adverbium
ForumindlægTesten i engelsk Tillægsord eller biord? (engelsk grammatik) A. Hvordan kan 20 minus 1 give 17 ?? ......Det gør det ikke dér hvor jeg kommer fra. B. I spørgsmål 20 i denne test siges det at det omhandlede ord her skal være "correctly" fordi det er et underled til &q... -
hjælp !!!!
ForumindlægEr der nogen der kan prøve at kigge på den her tekst og oversætte den til tysk, så jeg kan sammenligne den med min egen oversættelse ?? på forhånd tusind tak . Jeg kan også godt lide at sidde derhjemme når det er koldt udenfor og bare se film og nyde varmen. Jeg kan også godt lide at gå ture i... -
Rettelse af oversættelse
Forumindlæg1) Mine forældre har travlt, fordi vi skal have et sted at bo og mad. Mit forslag: Meine Eltern haben es eilig, weil wir Wohnung und Essen haben müssen. 2) Jeg mener at privatliv er en vigtig del af et barns dannelse, derfor skal forædrene lærer at respektere unges privatliv. Mit forslag: Ich gla... -
Håber I lige ved se om det er rigtigt? :)
ForumindlægDet er et brev jeg skal skrive, udfra "Sie glotzen mich an" - en tysk tekst Liebe Hellen Vor allem Dingen es tut mir leid dass wir können nicht zu samen in die Klassefahrt werden. Es ist leider nicht meinen Beschluss, dass ich kann nicht zu die Klassefahrt kommen. Es ist meiner Eltern ... -
Oversættelse
ForumindlægHej, ville høre om der var nogle venlige sjæle som ville bruge at par minutter på at læse min tysk oversættelse igennem. Tror jeg har nogle fejl med henhold til akkusativ/dativ, men er ikke helt sikker. Der Film ”Napola” handelt von der 17-jähriger Friedrich, der einige Monate in eine... -
Rettelse af sætninger
ForumindlægDansk: 1. Selvfølgelig kan i overnatte hos os! 2. Halskæden er lavet af sølv og rav. 3. Efter hver sætning sagde han "ikke sandt"? 4. Af hvilken grund er det ikke muligt? 5. Efter en spadseretur gennem parken kommer man til slottet. 6. Apoteket ligger over for fotoforetningen. 7. For... -
HHX eller STX?
ForumindlægHej alle! Jeg skal nu til at gå i 9. klasse, og er nu kommet til det store spørgsmål... Hvad skal jeg bagefter? Jeg har været i bro-bygning på HHX og HTX, og der fandt jeg ud af at HTX ikke er noget for mig, overhovedet. På HHX fik jeg et godt indtryk af lærerne, og jeg synes at fagene som je... -
AT Problemformulering (Nazisme)
ForumindlægHej alle. jeg er her midt i min skriveproces, kommet i tvivl om min problemformulering giver anledning til det den skal...En god synopsis. Fagkombination er Dansk A og Historie A Min problemformulering tager sig således ud: Hvorledes iscenesættes nazismen i ”viljens triumf” og hvilke... -
Lektiehjælp tilbydes
ForumindlægHej Alle.. Jeg er en 20-årig pige, der i sommeren 2009 blev student med linjefagene; biologi A, Matematik A, Kemi B.Derudover havde jeg tilvalgsfag Fysik B - og lige nu læser jeg på Københavns Universitet. Jeg har altid selv være meget glad for at gå i skole, og er gået meget op i mine lektier/af... -
RET MIN TYSKSTIL
ForumindlægNogle der gider at rette min tyskstil? Det er ca et år siden jeg sidst har haft tysk, såååååå den mangler lige at blive rettet. TAK PÅ FORHÅND. Ein Tag in Berlin Ich will erzählen von eine Tag in Berlin. Ich, meine Eltern und zwei Schwestern was in Berlin eine Dienstag in Juli. In B...
