Søgning på: Syntaktisk analyse. Resultater: 19361 til 19380 af 23683
-
afætning aflevering
Forumindlæghej allesammen har et kæmpe roblem! det mit første år på hhx og mit første gang jeg har afsætning. vi har fået en aflevering for som jeg ikke forstår helt, og vil gerne have hjælp og vejledning til det.. den skal afleveres på torsdag, så håber jeg få svar hurtigst muligt. :) -
Væskens rumfang!
ForumindlægHej allesammen! Jeg har plottet en graf med højden som funktion af trykket. Jeg får en ret linje, og nu bedes jeg bestemme væskens densitet. Jeg lister lige data fra bogen: højden i cm: 5 10 15 20 25 30 35 Trykket i Hpa: 984 988 992 996 ... -
Debatindlæg
ForumindlægHejsa :) Nogen der kan hjælpe med at se om der er en påstand og belæg her? :) -
Hvad betyder blomstens niche?
ForumindlægHej Jeg sidder her med en opgave i kemi som slet ikke giver mening for mig. Er der nogen som kan forklare hvad der menes med denne opgave. (Vedhæftet) -
R studio
ForumindlægVed I hvordan man bruger R studio? -
Genre
ForumindlægJeg står her med en opgave og kan ikke lige huske alle de undergenre der er. det jeg har er en novelle, men mangler undergrene til det, det er til dansk på niveau D -
Projekt
ForumindlægIdet jeg i denne juleferie har tænkt mig at skrive hele min projektopgave har jeg oprettet dette fora, i den forhåbning, at folk der skulle være i stand til at hjælpe, vil gøre dette :~)Hvad jeg i dag beskæftiger mig med er mine kildekritiske overvejelser med hensyn til anvendte avisartikler, hvo... -
Tyske digte...?
ForumindlægHejsa alle sammen!Er der nogen som har nogle gode noter til "Sehnsucht" der er skrevet af "Joseph Von Eichendorff". Hvis ja så please hjælp!!!MvhLine -
!!!!!Matematik hjælp!!!!!!
ForumindlægHej. En funktion f er bestemt1-e^-x for x større end eller lig med 0 og for x mindre end eller lig med ln(2)oge^-x for x større end ln(2).Jeg skal så beregne integralet fra 0 til 1. Jeg bliver jo så nødt til at have to integraler. Men hvilken fælles værdi kan jeg bruge. Det er jo kun den en... -
Dansk - skriftlig årsprøve eksamen
ForumindlægJeg har lige et lille spørgsmål ang. den skriftlige årsprøve / eksamen i dansk. Må man gerne have opgaver med, fx hentet her på studi, og bruge dem til inspiration ?Fx hvis jeg har hentet en eksamensstil fra sidste år, og jeg skal skrive den samme til årsprøven, må jeg så gerne bruge den til insp... -
3 g's opgave
ForumindlægHej er der nogen derude, der kan hjælpe mig og evt komme med et bud på, hvilket fag det er bedst at skrive opagve i? Jeg ved godt at det ikke er lige til at sige, men i hvilket fag kan man skorere højst karakter i??håber nogen kan hjælpe mig!!!på forhånd tak for hjælpen... -
MoLlY NeEd HeLp:(
ForumindlægHejsaJeg skal til at skrive en dansk essay...Nogen der kan fortælle mig en gode måde at skrive essay på..hvordan skriver man et essay? samt hvad der skal indgår i et essay?Også li en ting til: må essay gerne fylde meget?MoLlY SaYs ThAnKs...:0) -
*** I NEEED HEEELP***
ForumindlægHej Nogle der lige gider at hjælpe mig?? Please.. jeg vil bare have et klart svar på disse spørgsmål, so jeg er ret i tvivl i…1. Hvad var grunden til at Danmark blev besat ?2. Hvad er Rigsdagsvalgene for noget?3. Støttede Danmark Tyskland under besættelsen?? For at undgå mere ødelæggelse?4... -
Engelsk årsprøve 1.g
ForumindlægHey.. Ville lige høre om der er nogen der vil fortælle mig, lidt om engelsk skriftlig årsprøve i (1g)...-Bruger man eksamenstekster fra 2.g?-hvilke emner / tekster har været til årsprøven (1.g) og eksamen (2.g) sidste år?Håber der er nogen der vil svare... mvh SE -
et ord/begreb
ForumindlægEr der en der kan være sød, og fortælle mig, hvad ordet, stereotyper betyder, og hvorfor det spiller en vigtig rolle på min skole (handelskolen) med det mener jeg, at vi arbejder med det i en bog som hedder kultur, men nu skal vi til at læse en tekst og fortælle de gode og dårlige sider ved det... -
skriftligt engelsk
ForumindlægHej har i nogle gode råd til den skriftlig engelsk, jeg skal snart op til skriftligt terminsprøve -
Medicin
ForumindlægHej alle, der kan svare på et spg ang at studere medicin :) Jeg er en dreng på 18 år, jeg går i 3g. Jeg kunne godt tænke mig at læse medicin, jeg har bare nogle spg: Er studiet så hårdt/omfattende at det tager en masse fra det sociale, dvs. man i lang tid ikke kan lave andet end at læse? Hvorda... -
Matematik hjææælp:((
ForumindlægHejsa herinde. Jeg har en matematik rapport for, hvor jeg bla. skal beskrive de tre funktionstyper: Lineære funktioner, eksponentialfunktioner og potensfunktioner. Jeg skal også Forklare hvad forskellene er samt hvordan man bestemmer a og b. Har lidt svært ved at forstå det, ved ikke helt hvo... -
Til folk , der har været oppe i Old!
ForumindlægVille bare høre, hvor meget generel viden man egentlig behøver, hvis man altså kommer op i kendte monumenter - er det ikke ret begrænset, kun det allermest generelle, kunsthistoriske? Og hvad med samfundet, hvor meget skal man vide? -
Digt,Hjælp!!
ForumindlægEr der nogen, der vil hjælpe mig med at fortolke digtet ? 1) Vi er Nævernes Ungdom Af Navn og af Gavn, og Vort Virke skal præge vor Tid. Der skal afkastes Aag, der skal afhjælpes Savn, der skal ryddes og bygges med Flid. 2) Vi er født i de Stuer, hvor Savnene bor, de stod alt om...
