Søgning på: The happiest days of your life. Resultater: 19441 til 19460 af 22366
  • Antigen og antistof! HJÆÆLP

    Forumindlæg
    Hejsa, jeg har skrevet kort om en antigen og et antistof. Håber I lige vil tjekke om det er rigtigt? → Et antistof er hvide blodlegemer, som har en stor betydning i immunforsvaret → Et antigen er røde blodlegemer, som er et stof som kan provokere immunforsvaret til produktion af an...
  • MAT BEVIS :( FIBONACCIS TALRÆKKE

    Forumindlæg
    Hej folkens! Jeg har vedhæftet et ultra kort bevis... Men jeg forstår bare simpelhent ikke hvordan det kan omskrives til: x^1*x^n........ Hjælp :(
  • Foden som vægtstang, hvilken type?

    Forumindlæg
    Lad os antage jeg står på et ben på et trappetrin, med hælen ude i fri luft, således at al min vægt hviler på forfoden. Jeg antager at længden mellem punktet jeg hviler min vægt på og min ankel er 2, og at længden mellem min achillesene og min ankel er 1. Således: ______L____I X |----2-----|--...
  • Bedømming/Karakterer til denne stil!

    Forumindlæg
    Hej ST'ER Jeg har lavet en aflevering, i form af et brev! Jeg ville bare lige høre jeres meninger, om hvad i tror jeg får i karakterer for afleveringen?
  • fordele og ulemper ved demokratisk styre?

    Forumindlæg
    som sagt nævn jeres meninger om forlemper og ulemper ved demokratisk styre jeg synes det er spændende at høre andres meninger :)
  • Reaktion med propanal

    Forumindlæg
    Hej, Hvordan ser reaktionen ud med strukturformler for: 1) propanal's reaktion med 2,4-DNPH og 2) propanal's reaktion med tollens reagens?
  • Marshall-hjælpen

    Forumindlæg
    Jeg vil hører om der ikke en som vil hjælp mig til at forstå hvad Marshall-hjælpen har ført til at fremskridt for de vesteuropæiske land? Jeg har søgt og læst en del om Marshall-plannen allerede, men har ikke lige nået frem til mit svar endnu. På forhådn tak
  • Eksame - Emnevalg. HJÆLP!

    Forumindlæg
    Ok, skal her i næste uge aflevere min synopsis, men jeg har slet ikke valgt et underemne endnu! Så jeg vil gerne høre om I har nogle forslag? Vores overemner muligheder er: - New Zealand - Being Young - Racism - Violence På forhånd tak! btw. her kan i se mit pensum også.
  • Geogebra og ligning

    Forumindlæg
    Jeg har lavet en bro (Humber Bridge) i geogebra og jeg skal fremlægge det i næste uge, men jeg ved simplehent ikke hvad jeg skal sige! Målestoksforholdet er 1:1000. Så vil jeg også spørge om i kan finde nogle formler/ligninger af broen
  • Evolutionsmekanismer - hjælp

    Forumindlæg
    Jeg har vedhæftet en fil. Jeg forstår ikke evolutionsmekanismer, jeg har set at der tidligere har været skrevet noget om det herinde , men artiklen der bliver refereret til virker ikke.... er der en som kan hjælpe mig med at forstå figuren. Jeg har brug for hjælp til st kunne forklare figuren.
  • Stimerol reklame (1997)

    Forumindlæg
    HejsaJeg har fået en opgave hvor jeg skal lave en analyse af reklamen. Jeg skal i min opgave komme ind på hvem målgruppen er og hvad budskabet er med reklamen. Er der nogen der har en reklame analyse liggende evt ovenstående reklame så jeg kan komme igang med at analyser reklamen.
  • Rapporter

    Forumindlæg
    Jeg skal op i biologi.Og jeg vil gerne vide hvordan/om man skal indrage rapporter.Hvis der er nogen der har noget der kan overskueligegøre immunforsvaret vil jeg også meget gerne hjælpes der.P.f.t.-Lasse
  • Medicinstudiet

    Forumindlæg
    Hej til alle!Jeg starter på medicinstudiet om et års tid, og søger ind på Århus Uni. Så vil jeg bare høre om det er det samme pensum, for da min hjerne alligevel kræver læsestof i sommerferien kunne jeg lige så godt begynde at læse det.. Så jeg tænkte om der er andre der læser medicin som har en ...
  • Gymnasialeuddannelser

    Forumindlæg
    Hvilken er den sværeste? Min ven påstår, at hhx er på højere plan end det almene gymnasium, har han ret?
  • hurtigt hjælpe

    Forumindlæg
    Da Jesus blev født indsatte Jomfru Maria 1 kr. på en bankkonto til 1 % p.a. Helårlig rentetilskrivning. Hvis Jesus havde levet i dag, hvor meget kunne han så hæve ? ( Huske at tage højde for, at der er gået nogle dage siden sidste juleaften) Ved ikke hvordan jeg skal regne denne...
  • Kærlighed :-(

    Forumindlæg
    Hej!Jeg er smadder forelsket i denne her dreng, hvad skal jeg gøre for at komme i kontakt med ham?
  • microsoft

    Forumindlæg
    Hey everybadyjeg vil bare spørge om det koster noget at downloader windos media player 9 series for windows xp.Takker
  • Den sjove :)

    Forumindlæg
    Har blot en lille gåde, til dem, som har lyst til lidt "ekstra" matematik.. :) Moren er 21 år ældre end barnet. om 6 år vil moren være 5 gange så gammel som barnet, Men HVOR er faren?
  • Oversættelse af 3 ord

    Forumindlæg
    Hey...Jeg kan ikke finde en betydning af disse tre ord, håber der er nogen som kan hjælpe mig...1.Untautened2.Gamine3.GesaltHilsen Rasmus
  • Engelsk oversættelse

    Forumindlæg
    Hej. Hvordan ville I oversætte dette til dansk? "It was not called for."