Søgning på: analyse af billede. Resultater: 19461 til 19480 af 41240
  • fsa: det stille ocean

    Forumindlæg
    hej er der nogle der har ideer til hvad min historie kan handle om. det er en fsa hvor jeg har valgt et billede der hedder "det stille ocean" af Alex Colville historien skal være i jeg-form. Tak på forhånd.
  • Er der sammenænhæng mmellem kocentration og spænding?

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælpe. Hvorfor falder spændingen som koncentrationen af KCL stiger.Men jeg ved at spændingen vil stige når koncentrationen af AgNO3 stiger. Er der en sammenhæng?(se billede)
  • Hvorfor stiger spændingen med KCl-koncentration.

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælpe. Hvorfor falder spændingen som koncentrationen af KCL stiger.Men jeg ved at spændingen vil stige når koncentrationen af AgNO3 stiger. Er der en sammenhæng?(se billede)
  • Liniær funktion

    Forumindlæg
    Jeg har vedhæftet et billede af en liniær funktion. Jeg skal finde definitionsmængden og værdismængden. Hvilke ender skal jeg bruge? Så skal jeg også finde f(4) og f(1). Hvordan gør jeg det?
  • formler

    Forumindlæg
    jeg har fået en opgave der hedder: vis to formler. hvor jeg kan vælge imellem at vise (se billede) jeg aner bare på ingen måde hvad de mener... hjælp
  • inter- og intramolekylærer kræfter i syrer

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Er der en der vil forklare mig hvilke inter- og intramolekylærer kræfter virker i maleinsyre og fumarsyre? Jeg har vedhæftet et billede af deres strukturformler. Det haster virkelig, så jeg håber at der er en der vil hjælpe :) Tak på forhånd.
  • upolære kovalente, polære kovalente eller ionbindinger

    Forumindlæg
    Hej alle! Jeg har en kemi aflevering for til på mandag og jeg har virkelig svært ved de opgaver jeg har fået for. Jeg har vedhæftet opgaverne og sat billederne ind i dokumentet. Mange tak for hjælpen på forhånd! :-)))
  • Palindromtal blandt specielle tal

    Forumindlæg
    Hej jeg har siddet med denen opgave i lang tid og fandt et svar, men jeg er bare usikker... Så opgaven lyder sådan at man har en tabel, man skal udfylde, jeg har vedhæftet billedet af tabellen.
  • Funktion

    Forumindlæg
    HEJ : Jeg er i gang med en matemematik afd. som jeg desværre er gået i stå i , grundet en opgave mht. funktioner. Jeg har vedhæftet et billede. Nogen der muligvis kunne hjælpe ? På forhånd TAK.
  • Hjælp til eksponentiel regression

    Forumindlæg
    Hej har en opgave (se vedhæftet billede) som driller mig lidt, da jeg ikke helt mindes hvordan man laver regression i Geogebra. Opgaven jeg behøver hjælp med er opgave a. Håber der er nogle der kan hjælpe!
  • Differentialligning

    Forumindlæg
    Hej Jeg har lidt problemer med at forstå hvordan man løser disse opgaver, da det er længde siden jeg har haft om det. Håber at nogen kan hjælpe lidt Et billede af opgaverne er vedhæftet.
  • Bestem omdrejningslegemets volumen.

    Forumindlæg
    Det tonede område vist på figur 6 drejes 360 om y-aksen, derved fremkommer et omdrejningslegeme. b) Bestem omdrejningslegemets volumen. (se vedhæftet billede) HJÆLP!
  • Hjælp til opgave i fysik - spændingsfald og strømstyrke

    Forumindlæg
    Hej, Jeg har er gået død i en opgave, hvor jeg skal bestemme spændingsfaldet og strømstyrken for komponenterne i et elektrisk kredsløb. Jeg har vedhæftet et billede af kredsløbet. Jeg kan ikke helt finde ud af hvordan jeg skal regne det ud?
  • Mini projekt om funktioner og andengradspolonominer

    Forumindlæg
    Hej venner, Jeg er rimelig lost i de her opgaver, da jeg var syg da det blev gennemgået, og jeg derfor ikke ved hvad en monotoniundersøgelse er. Håber i vil hjælpe... Mvh Maria - opgaven er vedhæftet som billede
  • Coenzym Q10 - Mat B

    Forumindlæg
    Hej Jeg har denne opgave som jeg ikke helt kan finde ud af. Jeg har lavet A, men jeg er i tvivl om B og C. Jeg har vedlagt et billede af opgaven under. På forhånd, tak for hjælpen!
  • Emne

    Forumindlæg
    Hey Studieportalen har denne afsluttende opgave ( Se vedhæftet billede) Er der nogle som har en idé om hvad man kan komme ind på INDEN for EU.(Da vi har valgt emnet EU).. Nogle idéer?
  • Eksamensopgave uden hjælpemidler

    Forumindlæg
    Hej Jeg sidder med en opgave, som jeg har vedhæftet som billede og er lidt lost. Jeg ved ikke, hvordan jeg skal ''redegøre''. Er der nogen, der kan hjælpe mig igang ?? Mvh.
  • Valg af eksamenstekst

    Forumindlæg
    Hej alle Vi har lige trukket emner til mundtlig dansk eksamen, og jeg trak "fra romantikken til realismen". Er der nogen, der har gode tekster, billeder eller malerier til det det emne, det ville være en kæmpe hjælp! På forhånd tak :-)
  • LTspice to Eagle

    Forumindlæg
    Hej, Jeg har lavet et AGC system i LTspice som jeg skal have overført til Eagle, som skal lave til print. Er der nogen Eagle eksperter som kan hjælpe mig ? Jeg har vedlagt et billede af AGC sytemet
  • Logo

    Forumindlæg
    Hej, jeg har et lille spørgsmål vedrørende logoer. Som i kan se på billedet jeg har vedlagt nedenunder, er der en logo af bianco. Jeg vil bare lige vide hvad det der lille (r) står for... :) Tak på forhånd.