Søgning på: analyse william. Resultater: 19561 til 19580 af 24034
-
løsningsmænger 1.g
ForumindlægAngiv a således at :1. |x|=a har løsningsmængled L=(4,-4)2. |x-a|=2 har L=(1,5)3. |x+2|=a har L=(3,-7)kan ikke rigtigt finde ud af hvad jeg skal gøre her.mvh kim -
Terminsprøve 16-20 febuar!
ForumindlægHej.. Jeg står og skal bruge nogle råd da jeg skal til terminsprøve om lidt over en uge.. Hvordan kan jeg forberede mig bedst muligt? Jeg skal op i: Dansk: Retstavning, skr. fremstilling og læsetest. Engelsk: Læse- og lyttetest, stil, sprog og sprogbrug. Matematik: Færdigheds- og problemregning.... -
Børnemishandling og tvivl i forhold til teorier
ForumindlægHej. Når jeg laver en fx samfundsfags aflevering, er det virkelig svært for mig at finde teorier, som man kan bruge - findes der sider med dette? evt hvad gør I andre? Mit andet og mest vigtige spørgsmål er i forhold til min SRO, hvor jeg skriver om børnemishandling/udsatte børn, men kan simpelth... -
Engelsk - mundtlig eksamen!
ForumindlægHej! Ja..det er jo sådan at jeg går i 9.kl. ...og for første gang skal jeg op til mundtlige prøver!Det er sådan, at jeg er den nervøse type, men det hjælper på nervøsiteten at være forberedt. Og jeg vil gerne vide hvad man bliver udsat for!=PDerfor, håber jeg at der er nogle af jeg der vil fortæl... -
Kommunikationssituation
ForumindlægHvad er kommunikationssituation? Jeg kan simpelthen ikke finde ud af det, håber VIRKELIG der er nogen der kan hjælpe ! -
Kemispørgsmål
ForumindlægHej!Hvis man har en koncentration M af et stof i luft, og man ved, hvor meget luft denne koncentration har været i samt tryk og temperatur for luften, hvordan kan man så bestemme mængden af stoffet i luften i gram? -
AT : Samfundsfag + religion
Forumindlæghejsa har i forslag til emne i samfundsfag + religion, overemnet er Rejser – opdagelser, forandringer og ny viden? taak;) -
HNMR og IR
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med opgaven? :) -
Hvad er AT???
ForumindlægHej Alle. Nogen der kort kan forklare mig hvad AT går ud på? Jeg skal igang med forløbet næste uge, og ville gerne lige være lidt på forkant ;) M. -
Karakter snyd...
ForumindlægKan det overhovedet opdages hvis man "pynter" lidt på sine karakterer, når man søger ind på videregående uddannelser. Altså man kan vel bare scanne dem pæne;) Det er ikke en opfordning til nogen som helst( det er jo møg ulovligt)-men dem der vælger fra og til i bunkerne har vel ikke en ... -
Ligning
ForumindlægHej Kan man løse en ligning med 3 ubekendte? -
Finansspørgsmål
Forumindlæg1. Redegør for tankegangen bag keynesianismen med udgangspunkt i nationalregnskabsligningen. ligningen lyder således: (1) Yd = C+G+I+X–M (2) Yp = Yd De bogstaver, der indgår i de to ligninger, står for: Yd (Yield) er den samlede indenlandske efterspørgsel (demand), dvs. den samlede efte... -
SRP - Abstract
ForumindlægHej nogen der lige vil rette mit abstract igennem for grammatiske fejl, er ikke særlig god til engelsk grammatik.. Abstract: Math A /History A: Ptolemy’s math. This paper explains why I, in spite of that Ptolemy have provided a lot of work for the scientific development, have concl... -
Old -noter
ForumindlægHej. Ville lige høre, om nogen lå inde med nogle notater til oldtidskundskab, som de vil dele ud af? -
Hvilke bøger bruger de på HTX?
ForumindlægHej. Er der nogle som ved hvilke bøger der bliver brugt det første år på HTX i Nykøbing Falster? -
Hvad er godt, og hvad er ondt?
ForumindlægJeg skal lave en religions aflvering, hvor på jeg skal besvare følgende punkter: Hvad er godt og hvad er ondt? - og hvordan bestemmer man det? Vi griner meget i DK: Men må man grine af incestofre, handicappede, voldtægsofre..? Nogen der har noget godt viden/info? :-) -
Hjælp til tyskoversættelse :)?
ForumindlægTænkte på om der nogle der vil kigge på min tyskaflevering der er vedhæftet, og rette de værste fejl? - ved udemærket godt at det er rigtig dårligt oversat.. det danske står der også, hvis det er helt slemt at forstå. - Tusinde tak på forhånd! :-) -
massemadier i SSO
Forumindlægjeg er virkelig stresset og aner ikke hvad jeg stille op med mit emne i SSO'en. Mit emne er massemedier og jeg har to veje jeg kan gå med det.\n1) skrive om forskellen på dækningen af indvandrer kriminalitet og kriminalitet begået af danskere. (og egentlig ikke kun om emnet kriminalitet og al... -
DET HASTER, SKA' AFLEVERE 17/5-09
ForumindlægHej alle. Vi har projektuge i denne uge. Vores overemne er trusler, og underemnet er terror. Mit spørgsmål er: Hvilket produkt kunne jeg lave til mit projekt? Vi skal fremlægge det på fredag, så det haster d; -
Søger lærer der vil vurdere min opg da jeg er meget ked af min karakter
ForumindlægHej. Jeg har skrevet SRP og afleveret december 2011. Jeg har netop fået min opgave tilbage med en noget skuffende karakter. Da jeg har skrevet i dansk/samfundsfag søger jeg en lærer inden for de fag som vil være interesseret i at vurdere den, så jeg kan vurdere om jeg skal klage eller ej....
