Søgning på: lille fedtøre. Resultater: 19561 til 19580 af 23489
-
Rettelse
Forumindlæger der en, som vil rette en sides oversættelse? (: fra dansk til engelsk. - med den danske version. Det ville være dejligt, for den skal afleveres imorgen. -
Uligheder og Indkøb
ForumindlægIndkøb:Spisebord og 4 stole 1335,-Hvor meget koster 1 stol, når bordet koster 635 kr.??? -
SSO i engelsk. Forslag?
ForumindlægJeg har besluttet mig for at skrive SSO i engelsk, men mangler inspiration til hvilken roman eller hvilke noveller jeg evt. kunne skrive om. Har kigget i gamle tråde, men fandt ikke noget, jeg kunne bruge. Derfor kunne det være rart, hvis I kunne komme med nogle gode råd og forslag? Og det kunne ... -
hjælp til mat. opgave 3,065
ForumindlægHej alle.Har brug for hjælp til opgave 3.065 i den blå eksamensopgave bog til 3-årigt forløb A-niveau.Det ved jeg: længde af vektor a = 5 længde af vektor b = 2 vinkel mellem a og b = 30 Jeg har fundet vektor a*vektor b og bestemt tallet t, således at vektor a står vinke... -
Resumé af bogen prins faisals ring!!!
Forumindlæghej!!har virkelig brug for hjælp...jeg skal skrive et resume på en side af bogen prins faisals ring, men kan ikk rigtog finde ud af det!! er der ikk nogen der allerede har lavet et resume??det haster for jeg skal aflever det om nogen dage!!!! -
Marketing
ForumindlægHej..Er der nogen herinde der vil se lidt på den her hjemmeside http://www.mylexxus.com og fortælle mig om der pyramidespil i det? ligesom Amway? -
slut-temperatur
ForumindlægHej, er der ikke nogle, der vil prøve at hjælpe mig med at finde ud af hvilken formel jeg skal bruge til følgende opgave? jeg har siddet i en time men kan simpelthen ikke finde ud af det.. :(--en messingklods med massen 500g og temperaturen 70 grader anbringes så dern rører en aluminiumsklods med... -
ord....
ForumindlægEr der nogle der kan komme med andre ord for prioritere.. -
Mængdeberegning og pH - Hastig hjælp?
ForumindlægHej Studieportalen Jeg skal lave nogle opgaver i ovenstående emne som lyder: 1 Glucose har forlmen C6H12O6. Beregn massen m, af 8,53 mol glucose 2. Se på følgende forbrændingsreaktion: C7H16(g) + 11O2(g) -> 7CO2(g) + 8H2O(g) Ved denne forbrænding bruges der 75 g C6H17(g) - beregn ... -
Litteraturliste med dk-apali
ForumindlægJeg bruger følgende style til at lave min litteraturliste: \usepackage[apalike]{dk-bib} \bibliographystyle{dk-apali} Det virker glimrende, og jeg kan lide måden den stiller listen op på. Eneste problem er at den i teksten ved referencer skriver (Hansen, 2000), og jeg ville gerne have at det i ste... -
Elektrisk felt :(
ForumindlægHej! Kan nogen hjælpe med at besvare dette spørgsmål: Hvis en pladekapacitor oplades og de to plader isoleres fra omgivelserne. Hvis så pladerne rykkes tættere sammen, hvad sker der så med kapacitorens kapacitans, med ladningen på hver plade og med spændingsforskellen mellem pladerne og m... -
vekselspænding hjælp
ForumindlægNogen der kan fortæle mig hvordan jeg regner tiden ud når når den kommer op til 25 v? "En sinuskurv med periodetiden T = 20 ms som følger forskriften 1.1 Beregn tiden, når spændingen har øjebliksværdiet u=25" -
Differentialligninger
ForumindlægHar brug for lidt hjælp til disse to opgaver.1)Bestemmelse af konstanten k så funktionen f(x) = cos(k*x) er en løsning til differentialligningen y''=-16*y2)Bestemmelse af et andengradspolynomium som er løsning til differentialligningenf'(x)=f(x) - (x)^(2) + 5*x - 6Hvordan løser man de... -
FSA
ForumindlægHej. \nJeg opdagede først denne gode side for få dage siden, men har været en flitig bruger siden. Jeg skal op til FSA i kemi, fysik og biologi om kun 3 uger og har meget stof at indhente. I, evt. folkeskole elever, har måske nogle gode råd til hvilke rapporter, opgaver eller noter, jeg kan benyt... -
AP - kasus
ForumindlægMan skulle have været en tysker. De har jo meget lettere ved kasusbøjning.\nJeg ved ikke, hvad der går galt, men jeg kan ikke helt gennemskue systemet.\nDerfor:\n\nJeg ser den elskende pige. Pigen ser den elskede far. Pigen, som er elsket (brug perf.part.) af Sucessus (a + ablativ) bor på kroen.\... -
Løs ulighed
ForumindlægHej jeg har en opgave som lyder følgende: Givet funktionerne f(x) = x^2 - 4x + 6 og g(x) = -x^2 + 6x - 6 Løs ulighederne: a) f(x) ≤ 6 b) g(x) < -1 c) h(x) ≤ g(x) Jeg har prøvet mig frem med opg a, men kan simpelthen ikke forstå hvordan jeg skal gøre.. Dette er hvad jeg har gjor... -
Kryptologi opgave!
ForumindlægJeg har problemer med at løse følgende opgeve:\n\ne=11\ne*d er kongurent med 1(mod 24)\nDette kan man ændre til:\nd=11^-1(mod 24)\n\nEr det rigtigt det første som jeg gør?\nOg hvordan kommer jeg så videre nu her? -
Reducer
ForumindlægHvordan kan man reducer følgende mest muligt: a-2b - 3a - 2b -------- -------- 6 9 Det som jeg tror: Jeg føler, at jeg skal hæve parentesen så - bliver til +, men der ingen parentes. Siden a står alene så må a være 1, da a ikke er defineret m... -
Afstemning af reaktionsskemaer HJÆLP TAK!
ForumindlægSkal afstemme disse 3 reaktionsskemaer og kan virkelige ikke finde ud af det, en venlig sjæl der vil hjælpe og forklare hvordan man gør til en anden gang? 4Mg + 2H+ = 2Mg2+ + H2 Ag+ + 2Mg = Ag + Mg2+ Au2+ + Ag = 2Au + Ag+ -
Hvad er en kronik?
ForumindlægJeg skal skrive en kronik til en avis (altså i en dansk stil).. -men havd er det helt præcis der karakteriserer en kronik?\n\nPå forhånd tak:)
