Søgning på: analyse william. Resultater: 19661 til 19680 af 24034
-
Forberedelse til Dansk skriftlig eksamen (HF)
ForumindlægHej. Jeg skal til Dansk A skriftlig eksamen her sidst i Maj, I den forbindelse er jeg lidt i tvivl om hvorvidt man forbereder/øver sig til den, især de tre prøvegenrer. Er der evt. nogle som har været oppe i Dansk A på HF som har et par råd de vil dele med mig? Mvh. Camilla. -
Hvordan ser din liste ud?
ForumindlægHvilket parti ville du stemme på, hvis der var valg i morgen? Min liste ser således ud: 1. Enhedslisten 2. Socialistisk Folkeparti 3. Det Radikale Venstre 4. Socialdemokratiet 5. Det Konservative Folkeparti 6. Liberal Alliance 7. Venstre 8. Dansk Folkeparti -
Samfundsfaglig og historisk metode fordele og ulemper
ForumindlægHej derude, Jeg sidder indenfor i dette gode vejr og laver AT som jeg skal op i på mandag :-) Jeg er nået til mit metode afsnit, som selvfølgelig er det mest vigtige og prængende indenfor AT. Jeg vil derfor høre om nogle kunne hjælpe mig med fordele og ulemper ved samfundsfag og hist... -
Fald m. gnidning
ForumindlægOkay mit spørgsmål er lidt teknisk og kræver, at jeg først forklarer vores forsøg: Vi har ladet et forsøg, hvor vi optager kageforme i frit fald med et kamera. Formålet er at bestemme den hastighed de endeligt opnår, når luftmodstanden og tyngdekraften på dem er lige store. Man kan opstille en d... -
Hjælp til praktik-pædagog
ForumindlægHej Jeg er i gang med at lave mål til min praktik, hvilket er rigtig svært. Det handler overordnet om relationer. Og skal på en eller anden måde inddrage mit linjefag, Værksted, Natur og teknik. Jeg vil derfor høre om der er nogen der kan hjælpe mig. Har nogle gode eksempler, erfaring eller noget... -
HASTER!! Valg af AT-fag
ForumindlægTil AT-eksamen, vil jeg gerne skrive om ozonlaget og klimaforandringer, og hvilke konsekvenser den har for naturen. Jeg kunne godt tænke mig at biologi skulle være det ene af fagene, men til fag nr. 2, er jeg lidt i tvivl... Kemi eller fysik? Jeg skal vælge fag imorgen tidlig, så hvis nogen har e... -
Rygter omkring kvoter 2013
ForumindlægHej alle Så er der kun en uge tilbage, til vi for svar. Er der nogen rygter/tendenser omkring adgamgakvoter, her tænker på de mest eftetragte udd. som medicin, biomedicin, jura, retorik osv. på KU og SDU? Håber folk kan smide en kommentar. Fortsat god ... -
SRP HHX
ForumindlægHej. Jeg skal snart til at vælge et emne (to fag) jeg skal skrive om. Er dog rimelig lost omkring, hvad jeg kan skrive om. Nogen som har nogle ideer? Jeg har VØ, IØ på A -
Indledning til DHO
ForumindlægHej! Jeg er ikke sikker på, hvor lang indledningen til DHO skal være. Er der nogen, der ved det? Dette er, hvad jeg har skrevet so far: Jeg har valgt at skrive om kvindebevægelsen i 1970’erne, da jeg mener, at netop disse kampe og ændringer har stor betydning fog, hvordan nutidens samfund... -
Litterær artikel om "mit vindus årstider"
ForumindlægJeg skal skrive en litterær artikel om "mit livs vindu" skrevet af Erik Stinus, og jeg er helt lost i det. hvis der er nogen der har nogen ideer til hvordan jeg kan få den startet eller har et eksempel på den ville det virkelig redde mig. min søde lærer har givet den for med 48 timers d... -
Hvad kan man inddrage???
ForumindlægHej :-). Jeg skal op til prøve eksamen i e-case på mandag (ODDER barnevogn). Jeg har brug for lidt hjælp til mine problemstillinger. Jeg har valgt to problemstillinger fordi de har samme løsningsforslag. problem 1: stor lagerbinding på 3,5 millioner problem 2: mange leverandører (de har en top ... -
Andengradsligning?
Forumindlæg1. Nedenstående tabel viser sammenhørende værdier af alder og længde for en population af spækhuggere. Alder (år) 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Længde (cm) 310 348 386 424 462 500 536 572 610 a) Vis, at tallene passer i en model med forskriften: , hvor er længden målt i cm., og er alderen målt i år, og be... -
Det relative pronomen oversættelse
ForumindlægTror jeg har fanget det lidt forkert. skal have oversat nedestående sætninger. Har forstået at det aldrig kan undlades på tysk og at det kan bøjes i nominativ, akkusativ, genitiv og dativ. 1. Snehvide omhandler en smuk pige, som er elsket af alle 2. Kun dronningen, som er snehvides stedmoder,... -
Differentialligninger...Hjælp
ForumindlægHej Jeg kan virkelig bruge hjælp til nedestående opgave Tak! -
AT!! Hvis man bruger teori(Giddens etc.) som sin metode i samf, hvilken metode er det så?
ForumindlægHvis man bruger teori(Giddens etc.) som sin metode i samf, hvilken metode er det så? -
mutationer og DNA-profilanalyse
ForumindlægHejsa. Jeg har et spørgsmål der lyder: Hvordan kan man spore SNP( mutationer) ved hjælp en en DNA-profilanalyse? HJÆÆLP :) -
Historie B Eksamen - trækker 21.06.11
ForumindlægHej, Er der nogen der har tid til at hjælpe mig med min eksamen ca. kl. 12 d. 21.06.11? Arbejder self. på det selv først også er hjælp velkommen fra alle :) Tak på forhånd. -
største værdi
Forumindlægf(x,y)=x/1+x2+y2 med definitions mængden; {(x,y) ∈ R2 I x2+y2 ≤9} Jeg skal her vise at f har en støresteværdi, jeg starter med at sætte y=0 (dette gøres i et eksempel i bogen) ,så nu ser vores ligning således ud h(x)=f(x,0)=x/1+x2 . jeg differentier og for: (1-x2)/(1+x2+x4) . Men eft... -
sætningsanalyse!!!! :-)
ForumindlægEr der nogen, der kan fortælle mig hvilken kasus følgende sætning er???: Hende med hunden MVH -
Stat
ForumindlægHey Er der en der kan pm mig omkring konkurrencestat, jeg har givet mine bud på det er bare usikker på om det er rigtigt.. Det skal bruge til eksamensopgave..
