Søgning på: tysk oversættelse. Resultater: 19661 til 19680 af 27085
-
Målområde og kildeområde (billedsprog) på engelsk?
ForumindlægHej Jeg kan ikke finde den korrekte oversættelse nogen steder, er der én der ved hvad målområde og kildeområde hedder i en analyse? -
hjælpeverbum
ForumindlægHej Jeg har problemer med hvordan man vil oversætte Rosa er meget interesseret er det Rosa ist sehr interessieren eller Rosa ist sehr interessiert På forhånd tak -
"Rød tråd" på engelsk
ForumindlægEr der en en måde at sige "rød tråd" på på engelsk. Hvordan vil for for eksempel oversætte det her : "Den rød tråd i min opgave er Impact beregningerne" -
2.g og 3.g - hvad skal jeg op i?
ForumindlægHej. Jeg har i år afsluttet kemi, biologi og musik. Næste år får jeg Matematik og Samfundsfag på A-niveau. I 3.g vil jeg enten vælge engelsk eller erhvervsøkonomi.Mit spørgsmål er, hvad tendensen er mht. mundtlig eksamen i 2.g og 3.g, når man har været oppe i biologi i 1.g.1) Lad os antage, at je... -
indfør klassetrin i profilen
ForumindlægJeg synes, at det ville være en rigtig god ide, hvos man indførteen bjæle der hed klassetrin, som så ville skifte år efter år, hvor man skulle indsæte sit klassetrin.Det er ret rart at vide hvilket fagligt niveau folk er på, når de spørger om hjælp."Det er det kommentarer er til for"! M... -
Kunne Hitlers vej til magten være forhindret?
ForumindlægMit spørgsmål er, som overskriften lyder.. Kunne Hitlers vej til magten være forhindret?Bare et lille spørgsmål her på falderebet til sidste frist, for færdiggørelse af min historieopgave.Ved godt at det er et så godt som umuligt spørgsmål at svare på, men kom endelig med jeres bud - intet er for... -
Hvilken Gymnasiel uddannelse er hårdest`HHX, STX eller HTX?
ForumindlægHvilken Gymnasiel uddannelse er hårdest`? STX eller HTX eller HHX. Nu tænker jeg lektie og afleveringsmæssigt. -
hvad mon jeg får i karakter for denne her stil?
ForumindlægDie sache mit der musik Es vorkommen viele verschieden art musik, es vorkommen jazz, klassisch, hip pop und rap musik. Die musik kann beeinflussen die junge auf viele gebiet, in ihre leben. Die eltern kann bei ihre kinderen musik geschmack, sieh wie ihr kinderen hast es. Die traurig und lied d... -
Medicin..
ForumindlægHej, Jeg vil meget gerne ind på medicinstudiet når jeg er færdig med gymnasiet (afslutter pt. 2g.), men gik for et par dage siden sort til kemieksamen og fik 7, i modsætning til mine to tolvtaller i årskarakter (ny skala). Generelt har jeg rimelig høje karakterer (med undtagelse af tysk som jeg ... -
Hjælp!
ForumindlægSkal have oversat dette til tysk: I skoven er jeg fri. Fuglene synger i trætoppene. Bierne summer og blomsterne dufter godt. Jeg ser en ræv og hendes unge. Skoven er min legeplads. Jeg kan gøre hvad jeg vil. Synge, lege og slappe af. Skoven er fantastisk! Jeg har oversat d... -
ikke optaget på studie
ForumindlægHej alle sammen. Jeg bliver simpelthen nødt til at oprette denne tråd, skriver på vegne af min veninde. Min veninde har i år gået på 10. klasse, hvor jeg har gået i 1.g De skulle skrive deres stærke og svage sider osv hvor min veninde havde skrevet at hendes svaghed var tysk og blev derfor ikke... -
Lidt grammatik hjælp!
ForumindlægHejsa. Da jeg slet ikke er sproglig anlagt beder jeg om hjælp. Skal finde grundled og udsagnsled i disse sætninger og derefter oversætte dem. Har fundet grundled og udsagnsled og har oversat dem. Men hvad synes i? 1. Efter et hurtigt måltid, løb han ned ad trappen og ud på gaden. Svar: He r... -
Er lidt depri, har mistet håbet..
ForumindlægSIdder lidt og er depri og mit sølle snit på 6,89. Jeg har MAt A og ligge på 4 mdt. såvels som skrt. Endvidere har jeg en tendens til at kludre i det til eksaminerne, så er virkelig bare helt nede, har sgu mistet håbet efterhåndne... Jeg har kun en drøm og det er såmen at læse medicin, men et fak... -
Hjælp til konjunktiv + indledning
ForumindlægHej, Jeg er i gang med min 24-timers forberedelse til TyF B, og det går egentlig meget godt. Der er dog to ting, jeg har problemer med, som jeg håber I kan hjælpe med: 1) Hvordan skal denne konjunktiv lyde: "Hvis hans far ikke var blevet dødssyg, ville han aldrig fået kendeskab/opnået inds... -
Matematik og fysik eller bioteknologi?
ForumindlægHej alle. Jeg står i et stort dilemma. Jeg er igang med grundforløbet i 1. g (STX) og jeg har pludseligt fundet ud af, at jeg ikke er på den rigtige linje. Lige nu er jeg nemlig samfundssproglig og mærkeligt nok, er jeg lige pludselig begyndt at interessere mig for naturvidenskab. Men nu kommer ... -
blæktysk 9. klasse
ForumindlægHej er der nogen der lige vil læse dette igennem, og markere eventuelle fejl, gerne med en begrundelse, så jeg forstår hvorfor det er forkert. Tak, fra en mor der ikke kan hjælpe med tysk :) Det hele skal være i nutid. 1. Der Supermarkt, wo Sabines Vater arbeitet, heisst Hertie. 2. Der Verkä... -
Frustrationer!!!!! STX, HHX, HTX, EUX, EUD.....AAAAARGH
ForumindlægHej! Måske en voldsom overskrift, men åh, hvor kan valget af ungdomsuddannelse dog være frustrerende! Kort sagt: jeg ANER ikke hvad jeg vil efter 9. klasse. Eller jo, der er da nogle ting jeg kan udelukke (bl.a. EUX, EUD og HHX samt 10. klasse) Til gengæld ved jeg, at jeg, efter min ungdomsudd... -
lille stil
ForumindlægHer er en lille stil, som jeg håber i vil kigge igennem. Jeg har gjort mig lidt umage med den, så der skulle gerne ikke være så mange fejl, men hvis der er en del, så bare ret det værst.Hvis det hele lyder lidt mærkeligt, så er det fordi det er nogle spørgsmål vi skulle svare på, til en historie ... -
DDR..?
ForumindlægEr der nogen som kan kort forklare hvad så'en DDR var og hvordan det opstå osv. -
Noter til historie!! DK i nyeste tid
ForumindlægHej allesammen!!Jeg ville bare høre, om der er nogen som har skrevet noter til nogle af teksterne i "Danmark i nyeste tid - Danmarks historie efter 73" af bl.a. Ebbe Foged.Hvis der er nogen som ligger inde med dette, så ville det redde mig meget! Jeg har skrevet noter til resten af pens...
