Søgning på: hitlers tale. Resultater: 19801 til 19820 af 59860
-
HJÆLP TIL ENGELSK
ForumindlægGodaften Jeg tænkte på om nogen ville se på en opgave jeg har lavet i engelsk. Bare give lidt respons og rette fejl jeg har overset. Tak på forhånd -
VUC
ForumindlægJeg går i 1.g på gymnasiet. Kan man godt ved siden af gymnasiet gå på VUC som 16-årig? Jeg vil nemlig meget gerne forøge min viden i nogle fag - så kan jeg eventuel gøre det på VUC? - Hvis ja, hvor melder jeg mig så til? -
øv for studenter anno 2007!
ForumindlægEr det bare mig eller er den gamle reform begyndt at se lidt skod ud? jeg går lige i øjeblikket i 3.g. Altså nåede jeg lige at komme med på den gamle reform. Syntes selv dengang at det var fedt at jeg nåede det, men ville der ikke klart have været flere fordele hvis man ventede et år så man kom m... -
fællesnævner for 2/7, 3/2, 1/3=?
Forumindlægfællesnævner for 2/7, 3/2, 1/3? Evt. Metode til at beregne dette? -
Let matematik
ForumindlægDette burde sikkert være let for nogen af jer, men jeg har altid haft svært ved matematik, specielt procent. Opgaven lyder; Hvor mange procent er 650 kr større end 26 kr? Der skulle være 2 måder at løse opgaven på. Takker :). -
To Variable ????
ForumindlægHeej :D . Jeg har fået spørgsmålet : Gør rede for linære sammenhæng mellem to variable Hvad menes der ?? -
Potensfunktioner.
ForumindlægHej, Jeg har et spørgsmål som lyder: - Gør rede for potensfunktionen y = b * xa. Ved ikke rigtig hvad jeg skal svare ps. har matematik på c håber der er nogen der kan hjælp.. Tak.. -
opgave om kul
ForumindlægHey Jeg har fået en opgave i kemi om kul. Der er så nogle spørgsmål. Jeg kan bare ikke finde nogle udregning på internettet om to af spørgsmålene. Spørgsmål: Beregn CO2- udslip pr energimængde Beregn formelmassen for kul Hvis der er nogle der kender formlen for disse to spørgsmål vil jeg være g... -
komplekse eksponentialfunktion
ForumindlægSkal argumentere for udseendet af den komplekse eksponentialfunktion ved at benytte cauchy-riemann betingelser mm. Jeg vil ikke gå ind i detaljer, men jeg når frem til differentilligningerne: A(y) = B'(y) B(y) = - A'(y) Differenterer man første og sætter ind i den anden fås: A(y... -
Hjælp til at indsætte a og b
ForumindlægOpgave 2a-b2= Når a=3 og b=4 -
Fremskridtsfaktor
ForumindlægHej. Jeg har et lille problem ang. fremskridtsfaktorer. Jeg skal forklare omhyggeligt hvordan 2% og 1,02 fører til samme resultat. Er helt lost, da jeg ikek helt ved hvordan jeg skal forklare det. Nogle, der kan hjælpe? Tak -
Hjælp til problemformulering
ForumindlægHej! Jeg går i 1.g og skal aflevere et udkast til en problemformulering d. 30 April. Jeg har valgt at skrive om det gamle Grækenland. Jeg ville komme ind på deres samfunds opbygning, kønsrollerne og afslutte med en sammenligning med det moderne samfund. Nogen der har et par eksempler på ... -
aflæse
Forumindlæghey der står kan man aflæse regneforskriften for en Eksponentielle Funktioner? kan man aflæse dele af regngeforskriften? hvad mener de er der ikke en formel til den -
spøgesmål om high school
Forumindlægnogen som ved hvorfor nogen der tager på high school i udlandet? :-)) -
Renter
ForumindlægJeg har et problem med to regnestykker som jeg håber nogen kan hjælpe mig med. Opgave 3 Til køb af en brugt bil har en person brug for en lån. Hun får tilbudt et lån på 75000kr. med en løbetid på 72 måneder og en årlig rente på 19,6%. Gør rede for, at denne årlige rente svarer til en månedlig r... -
Hvordan overlever man tysk på gym?
ForumindlægHej Jeg går i folkeskole lige nu, og jeg skal på gym næste år. Jeg er generelt en person, som vil og får gode karakterer i alt, og derfor er det også vigtigt for mig, at jeg får en god karakter i tysk på gym, men jeg ved ikke, hvordan jeg skal overleve. Jeg synes allerede, at det er svært at for... -
hjælp til bevis ;)
Forumindlægcirkler, jeg skal bevise at ; x^2 + y^2 +ax +by + c er ingen ting et punkt eller en cirkel når man så går igang omskriver jeg ligningen. det jeg ikke forstår er omskrivningen på venstre side .. hvorfor er det a/4^2 og ikke a/2^2 (x+a/2)^2+(y+b/y)^2 = a/4^2 + b/4^2 - c hvis der er en der kan... -
Enhedscirkel
ForumindlægHej., nogen som kan hjæpe med dette spørgsmål? I en enhedscirkel som er indtegnet i et kordinatsystem og har begyndelsespunktet 0. Punkterne E og P ligger på cirklen. Punktet E har kordinatterne (1,0). P har førstekordinatten 1/3. vinklen mellem 0P og 0E kaldes for v. bestem cos v, ... -
Reducering
ForumindlægHej! Har lige et lille nemt spørgsmål for nogens vedkommende... Har jeg ret i at 4x-2x(3-x) Kan reduceres til 6x + 18? Tak på forhånd ;) -
Mucho, mucha, muchos, muchas
ForumindlægEr der nogen der ved hvorfor man skal bruge enten Mucho, mucha, muchos, muchas i spansk og hvad er reglerne for det?
