Søgning på: analyse william. Resultater: 19821 til 19840 af 24034
-
Mit hjertes indvandrer
ForumindlægEr der nogen der har nogle interessante tanker om Benny Andersens digt: "Mit hjertes indvandrer". Hvis der er ville jeg meget gerne have nogle input's...! Jeg skal aflevere i morgen.. -
AT emne til Dansk og samf - hjælp
ForumindlægHej, er der nogen der har nogen ideer til, hvilket emne jeg kan skrive om i min AT opgave? - Jeg er helt lost og ved virkelig ikke hvad jeg skal skrive om.:/ Begge fag er a-niveau. Tak på forhånd! -
Er 16 år, søger job, HJÆLP
ForumindlægHvilke jobmuligheder har jeg ? Nogle der kan give mig gode råd om hvilke jobs der er til en 16-årig :D -
Korrektur af oversættelse
ForumindlægHej alle! Jeg har forsøgt at oversætte følgende stykke: Filmen foregår i Ruhområdet i Vesttyskland i 1954. Hovedpersonen er Matthias, som er 11 år gammel, da filmen starter. Kammeraterne interesserer sig for fodbold, og en hvid due kommer med resultatet. Den hvide due symboliserer... -
redegørelse for bandekriminalitet i DK
ForumindlægHvad kan man skrive om? Hvem der bliver medlem og hvad de gør, men er der ellers andet, mangler et par guldkorn -
genetik
ForumindlægNogen der kan hjælpe med denne opgave? -
Anvendt og teoretisk matematik?
ForumindlægHej Jeg kan godt se ideen i anvendt matematik, hvor man bruger matematikken til at beregne på størrelser, løse problemer eller lign. Men hvad er teoretisk matematik for noget, og hvad er ideen bag det? På forhånd tak -
Økonomi problem!!!!!!!!!!
Forumindlægopgaven går ud på jeg skal forklar hvorfor man gør som man gør indenfor økonomi. syntes det er et vidt begreb , måske kunne i hjælpe mig med hvordan jeg skal gribe den an. redegørelse indenfor nogle økonomiske funktioner eller formler :S -
synopsis
Forumindlæghej. Jeg er ny her inde, og har desperat brug for hjælp. Jeg er gået helt kold i min synopsis. Har valgt emnet en rejse til disneyland i paris. så som hvad det koster, sammenligning af priser i forhold til 1 voksen plus 1 barn på 5 år og 2 voksne og 1 barn på 5, observationer af hvem der rejse... -
SRP - Smertestillende medicin (lidokain)
ForumindlægHey alle herinde! Ville høre om der var nogle der lå inde med noget godt litteratur om smertestillende medicin (lidokain) og især lokalbedøvende. Eller evt. noget materiale om nervesystemet, og lidokain/kokains virkning! Skal skrive SRP-opgave i dette, og mangler noget godt materiale til det. På ... -
Tiden - igen -.-.
ForumindlægHej Studieportalen! Er der noget galt med tiden i den nedestående sætning? Er jeg nemlig lidt bange for. Tilfældig arbejder: Arbejderen er en duknakket gamling. Vi møder han imens han gik og stred bag en lille svajrygget og krogbenet hest i noget stenede jord. Hesten slæbte ploven med bedste ev... -
DIO eksamen - HJÆLP!!!
ForumindlægHej alle sammen! Jeg skal til DIO eksamen her på torsdag, og selvom jeg har kigget hele kategorien igennem, kan jeg ikke finde et indlæg som passer til mit problem... Hvordan skal jeg gøre til eksamen? Vi har fået mange forskellige svar fra lærerne på skolen, og sidder her og er rigtig forvirre... -
Polynomier
ForumindlægKan I hjælpe mig med at løse polynomier på mapple?? Jeg har førsøgt, men uden hjælp (ved hæftet). Det jeg har gjordt er at pstiller 5 ligninger med 5 ubekendte ved hjælp af x- og y-værdierne fra punkterne. Mine punkter var: (0,7) , (5,11) , (10,9) , (15,5) , (20, 6,7). Mine ligninger ufr... -
Uro i forstæderne - komposition?
ForumindlægHej. jeg skal til eksamen i teksten Uro i forstæderne. og så skal jeg fortælle noget om kompositionen i teksten. Men jeg ved ikke hvad jeg skal sige, kan i hjælpe mig?? -
Tysk eksamen - 2g
ForumindlægHej, jeg skal op til eksamen imorgen. Er der ikke nogen der har et ark med generelle begreber/vendinger? Såsom "Ich fange an" osv. -
Haster - Hist eks:/
ForumindlægHar trukket "Danmarks Historie, ca 1850-1920" ., og skal op til eksamen imorgen .. Har et problem , faktisk flere .... Jeg kan bare ikke lave en problemformulering ? Altså skal man lave en problemformulering for hver tekst eller hvad?? Og hvordan skal man finde noget supplerende mater... -
EKSAMEN!!!
ForumindlægHej, jeg skal op i dansk mundtligt og vil bare høre om nogle af jer vidste om man SKAL vedlægge den tekst man skal bruge som oplæsning. Ville man gøre sig selv en tjeneste eller?? -
Hjælp til ''Grammatik''
ForumindlægEr der Nogen af jer der kan hjæpe mig med at fået rettet min Tysk stil. Altså grammatik. Tusind tak på forhånd:) Florian ist 14 Jahr alt und wohnt in Hamburg. Jeden Morgen steht Florian um 6 Uhr auf dann geht er ins Badezimmer zur ein dusch und putze seine Zähne Es ist noch früh am Morgen, und e... -
Karakter ??
ForumindlægHeej folkeens Jeg går i 1g, og vil lii spørge om, hvilke karakterer i 1g som kommer til at stå på eksamensbeviset i 3g? -
Lille rettelse på 5 linjer
ForumindlægJulien préfére la ville parce que il trouver que il y a plus de distractions. il penser que la campagne est trop calme pour lui et (synes også at) dans la ville il est plus vivant et plus gai. Dans la ville on peut regarder les magasins, les musees et les expositions. Julien prefere ecouter la mu...
