Søgning på: fysik eksamen 9 klasse. Resultater: 19981 til 20000 af 77388
-
Bestå eller dumpe i skriftlig matematik
ForumindlægHej.. Jeg skal op i skriftlig matematik på A i morgen. Hvor mange point ud af hvor mange, skal man have rigtigt for at bestå? Eller hvor meget procent rigtig skal man have? -
AKUT!!! Omdrejninger pr min
ForumindlægHej Hvordan kan man beregn omdrejningstallet (omdrejninger pr. minut) på en karrusellen efter accelerationen, hvis man kender interimomemt og omega, samt radius? Hjælp søges hurtigt -
OSO Maskinmester
Forumindlæghej jeg skal have et produkt til min oso opgave og det skal være til en maskinmester hvad kan jeg lave håber på hurtigt svar skal laves til 24-10-2011 -
Bakterier
ForumindlægHJÆLP HJÆLP! Gør rede for formering og overførsel af arvelige egenskaber hos bakterier. Nogen der ved noget om dette, eller kan henvise til internetsider / bøger... -
Dumt at perspektivere uden for pensum?
ForumindlægHej. Jeg skal op i dansk imorgen. Derfor ville jeg bare spørge, om det er dumt at perspektivere til tekster der ligger uden for pensum? Fx en tidsperiode? Eller viser det, at man bare er "klog"? og kan mere? -
HJÆLP, haster Prøveform B i dansk
ForumindlægHej mennesker Min fremlægning i Prøveform B dansk varer 12 min men den skal vare 10 min er der nogle der ved om det er et stort problem? -
Brændværdi
ForumindlægHvad skal jeg sige om brændværdi til eksamen? Jeg forstå ikke hvad det er jeg skal fortælle om det? -
Forsikringsmatematik arbejdsbyrde mm.?
ForumindlægHej Studieportal. Jeg søgte ind på forsikringsmatematik, men jeg har lige nogle spørgsmål. For det første, så står der fx på KU9;s hjemmeside, at der er 20 timers undervisning om ugen og ca. 13 timers forberedelse pr. kursus. Da man har to kurser ad gangen, så giver det jo 20 timers undervisni... -
Matematik opgave. need help!
ForumindlægHej, en matematik opgave jeg har svært ved:udregn tallet 9 3/2 + 8 2/3. Er der en der kan udregne den vil jeg blive glad! -
Manuel integrering
ForumindlægEr der nogle, der kan vise mig, hvordan man integrerer denne: (16*x)/(9+4*(x^2)) Gerne med udregninger, hvis I kan fremstille nogle sådanne -
reducer
Forumindlægreducér udtrykket (4a^2-4ab+b^2)/(4a-2b)og udtrykket (a^2-6a+9)/(a^2-9) -
FYSIKEKSAMEN!!!!
ForumindlægHvordan forebereder i jer fra en bog til eksamen. Jeg har orbit C og dvs. har fysik på C-niveau, hvor jeg skal til fysikeksamen i år måske. Til en fysik eksamen skal man så lave forsøg for det emne man får eller komme med eksempler på udregninger, som de opgaver der er i bogen og oven i fokla... -
FYSIKEKSAMEN!!!!
ForumindlægHvordan forebereder i jer fra en bog til eksamen. Jeg har orbit C og dvs. har fysik på C-niveau, hvor jeg skal til fysikeksamen i år måske. Til en fysik eksamen skal man så lave forsøg for det emne man får eller komme med eksempler på udregninger, som de opgaver der er i bogen og oven i fokla... -
Forfra?
ForumindlægHej. Jeg har en fuld HF men vil nu tage supplerende fag for evt at studere fysik. Jeg tog fysik C uden at gå til eksamen, da det var muligt at fortsætte direkte over på B-niveau. Jeg valgte pga længerevarende sygdom tidligere i forløbet at gå fra den mundtlige eksamen, da jeg ikke følte mig velfo... -
HTX forrebedelsesmateriale 2010
ForumindlægHey Er der nogen der nogen der har lavet opg 4 og 5 i forberedelsematerialet til skriftlig eksamen mat A? Skal selv op mundtlig V.h. Alexander -
Fysikeksamen+kemieksamen - spørgsmål
ForumindlægJeg har både kemi og fysik på A-niveau. Der er dog flere på både mig kemihold og fysikhold, der kun har det ene af de to fag på A-niveau. De skal op i tre skriftlige eksaminer, og det bliver så dansk, matematik og kemi eller fysik. De er således sikre på at komme op i fysik eller kemi skriftlig... -
eksamensforberedelse
ForumindlægHej Alle :) nu skal jeg op til fysikeksamen meget snart. Jeg har haft fysik i nogle år nu, men problemet med mig og fysik er at jeg nogle gange har svært ved at forstå selve opgaven.... Jeg kan virkelig mange formler udenad, men problemet er jeg ikke ved hvornår de skal bruges. noget som energibe... -
Eksamensprojekt
ForumindlægHejsa alleammen. Jeg er nået til det punkt i 2.g, hvor vi skal lave vores eksamensprojekt i fysik. Jeg har valgt et forholdsvis simpelt forsøg. Det går ud på, at jeg vil bevise, at Fafg = Fmod. Jeg har et forsøg i tankerne, hvor jeg skal bruge et kuglependul (er ikke sikker på, at det er det r... -
SAP og ASAK
ForumindlægHvad står SAP og ASAK for ? og hvordan kan de udregnes .. skal op til eksamen imorgen, så det er lidt vigtigt at jeg får svar på det . tak på forhånd :) -
Supplering gennemsnit??
ForumindlægSagen er den, at jeg skal til at supplere kemi, fysik og matematik, da jeg gerne vil søge ind på medicin. Min nuværende gymnasieeksamen har et gennemsnit på 11,2, og jeg kan ikke finde ud af, hvordan karaktererne i suppleringsfagene kommer til at påvirke dette, i og med at jeg skal bruge dem til...
