Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 19981 til 20000 af 321608
-
hjæææp :)
ForumindlægHej mennesker. Vi er tre piger på 14 år der skal lave en opgave om fascismen. Vi er ikke helt klar over hvad fascisme enlig er. Vi har søgt på nettet, men kan ikke finde noget. Har i nogle ideer? ¨hvis i har så SKRIV!!! Jeg håber i vil hjælpe os (: -
Diffenrentialregning
ForumindlægDifferentialregning Hej mennesker! Jeg har en opgave for i matematik og kan ikke finde ud af den. Den lyder sådan: Find det størst mulige areal af indhegningen og hvad længde og bredde skal være for at arealet er maksimalt? opgave 2: hvor mange procent mindre er arealet sammenlignet med a... -
Sygeplejerske / medicin
ForumindlægHej allesammen. Jeg er en pige på 19 år som i år bliver student. Jeg vil gerne læse medicin... Men der er et MEN. Jeg har fagene: Fysik b, kemi b og Biologi a - de er alle bestået. Jeg mangler mat a. Men'et er at mit snit højst bliver omkring 5.... og så ville jeg høre om man ville være... -
Atomer og masse .
ForumindlægHejsa . Har i en grundbog læst , at man nogenlunde kan regne massen i et atom ud ved at bruge nukleons tallet z+n . Dette virkede for de tilhørende opgaver, lige pånær guld. Og efter selv , at ha kigget på det periodiske system . Så syntes jeg , at der er rigtig mange som har en større masse e... -
Cantor Diagonaliseringsbevis
ForumindlægHej. Jeg har fået til opgave at lave Cantors diagonaliseringsbevis i min srp. Jeg har lavet det, men der er en lille ting jeg ikke forstår. Nogen der gider læse beviset og se om det giver mening? -
GOF Chi-i-anden test
ForumindlægHej jeg har vedlagt opgaven, da den er lidt svær at forklare. Jeg ved der skal bruges GOF og at nulhupotesen er aldersfordelingen blandt de tilfældigt udvalgte danskere og alle 20 - 70-årige danskere er den samme. Man hvad gør jeg med de observerete værdier, skal jeg lave dem om til %, så de pa... -
Skal bruge lidt hjælp :/
Forumindlæg8. Lys bevæger sig med en fart på 2,99792 · 108 ??/??. Omskriv tallet til helt tal og omregn farten til km/t. 9. En skibscontainer er 3m bred, 3 m høj og 8 m lang. Hvor mange m³ kan containeren rumme? En forklaring og svar vil være meget hjælpsom. :/ -
kvadratroden af -28 ???
ForumindlægHej:) Har lige et spørgsmål Jeg skal beregne diskriminaten af hvor jeg har tallene a= 3 b =-4 c=1 så det bliver -4^2-4*3*1 = -28 er det rigtigt ?? så skal jeg beregne r1 = -b + kvardratroden af d/2a Men kan man godt tage kvadratroden af en negtivt tal ???? Og hvis hvordan ... -
To move on?
ForumindlægHey guys! Sandhedens time; Jeg er forelsket i en af samme køn ... (PROBLEMET!) Det er således, at jeg for et år siden så vedkommende og faldt pladask for personen .. Dette ville jeg egentlig ikke indrømme for mig selv i første omgang, men efter omtrent et halvt år gik det egentlig op for mig, at... -
Lineær sammenhæng HJÆLP!! ::::::DDDDD
ForumindlægHej guys, har fået sådan en opgave for: I en model kan sammenhængen mellem højde og alder for drenge i alderen 5 år til 17 år beskrives ved. y = 5,5x+110 Hvor y er højden målt i cm, og x er alderen målt i år efter det femte år. Gør rede for, hvad tallene i modellen fortæller om drenges højde. ... -
Finde centrum i cirkel
Forumindlæger det rigtig antaget at hvis man vil finde centrum i en cirkel kan man benytte formel: (-A/2,-B/2) hvor A og B er tallene foran x,y i cirkel ligningen. hvis det øverste er rigtigt, kan jeg så også antage at for en kugle i rummet gælder: (-A/2,-B/2,-C/2) hvor A og B og C følger samme regler so... -
opbygning af amfetamin
ForumindlægHej. Jeg skal beskrive amfetamins opbygning, som har følgende formel:C9H13N. Kemiske navn: 1-phenylpropan-2-amine Kan jeg starte med at sige at den består af en benzenring. Hvorfor hedder det egentlige amine? er det benzenringen som er hovedgruppen? Der er 4 forskellige stoffer omkring CH2.. vil... -
Bred viden + gode forklaringer
ForumindlægHvem kan/vil hjælpe mig der er på fysik B? Jeg vil gerne i kontakt med en der vil agere vejleder, da jeg har mange steder hvor jeg står af, når min fysiklærer først begynder at sludre der ud af.Mvh. Maja -
regression
Forumindlæghttp://peecee.dk/upload/view/149826 Jeg har denne opgave, hvor jeg har opstilt skema og lavet graf. Hvad mangler jeg mere at gøre mht. konstanterne? (Forstår ikke helt, hvad det egentligt er , de vil ha mig til) og hvordan kan jeg vide, mht. rækkevidden af modellerne? -
Dansk stil
Forumindlægjeg skal skrive en dansk stil om "frøkenen" af Herman Bang til den 19 og er helt væk... jeg er godt og grundigt sat af med hensyn til analyse af den novelle... så hvis der er nogen som har noget de kan hjælpe med så ville det være dejligt:D -
oversæt
ForumindlægHej.... er der nogen der kan oversæt det her til tysk,for migHej…Jeg hedder ----, og er 14år gammel. Jeg bor i Danmarks hovedstad købehaven. Jeg gå i 8a tinderhøj skole. Min tysk lære hedder Conni . i min klasse er vi ca. 21 elver tror jeg. Jeg kommer selv fra Afghanistan, jeg boede i Danmark ca... -
Diffenrentialligning - 2. gradspolynomium
ForumindlægHej håber der en der kan hjælpe mig med denne opgave. "Bestem det andengradspolynomium, der er løsning til differentialligningen y'' - 4y' + 5 y = 5x^2 + 7x" På forhånd tak Sune -
Lejlighed søges!
ForumindlægHej:) Jeg søger en NY lejligheden i centrum. Behøver ikke være i hjertet af KBH, men så lige i udkanten/ikke ret langt derfra. Pris (leje/ejerlejlighed)og størrelse er mindre relevant. Har prøvet at søge lidt sporadisk på nettet, men ingen resultater.. Noget der kan hjælpe? :^) -
Stern vs Erikson
ForumindlægJeg har tænkt mig at lave en opgave om Stern vs Erikson om deres teorier vedrørende børns psykologiske udvikling. Er der nogle der kan hjælpe mig om hvordan man kommer i gang og hvad der kunne være relevant at skrive om. Tak;) -
Statistiske deskriptorer
ForumindlægJeg har trukket eksamens spørgsmålene: 1. Fortæl om statistiske deskriptorer i forbindelse med observationssæt (også kaldet ikke-grupperede observationer) 2. Fortæl om statistiske deskriptorer i forbindelse med grupperede observationer. kan nogen hjælpe mig? </o:p>
