Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 2861 til 2880 af 65692
-
bedømmelse ved skr. eksamen
ForumindlægJeg har fået mine opgave med hjem fra skr. eksamen i matematik, og en fasitliste. Jeg hader at gå og vente på at få min endelige karakter. Så mit spørgsmål er: hvor mange point skal man have for de forskellige karakterer?75point = 13 / 11 så vidt jeg ved -
eksamen
Forumindlæghey jeg skal il eksamen snart og har læst bogen Helge Mygind kemi 2000 c-niveaumen kan ik rigtigt skrive noter til den er der en som har været oppe til eksamen iden bog som ha nogle noter jeg kan låne tak... -
Udeblivelse af eksamen i 9. klasse?
ForumindlægHej brugere på studieportalen. Vi står som familie i en rigtig dårlig situation. Mine forældre fylder begge 50 i april og som en overraskelse har mine bedsteforældre bestilt en rejse til hele vores familie. Vi står nu i den dårlige situation, at min bror som går i 9. klasse, skal til eksamen 2 da... -
Højt fagligt niveau - STX
ForumindlægHej! Jeg skal søge ind på en ungdomsudannelse til 13/14. Jeg er udmærket klar over, at der længe til, men jeg kan godt lide at gå og tænke lidt over tingene, så jeg ved, at det valg jeg træffer er det rigtige. Derfor ville jeg høre, om I kender nogle gode gymnasier, som går ekstra meget op... -
Besvarelse af HF Mat B december 2010
ForumindlægER der nogen der har besvarelserne på HF Mat B december 2010!! PLZzzzzzz hjælp,, så er i søde :) -
Brug effektværdi og fysik matematik
ForumindlægHey Allesammen, Er der nogle der kan hjælpe mig med denne opgave? Har nemlig siddet med denne opgave i lang tid, ville være en stor hjælp :) Tak på forhånd! -
Forbedrelse af mit matematik
ForumindlægHej Alle Jeg er en pige på 15, som går i 1.G. mit problem er, at mit matematik ikke er så godt eller dvs. at jeg bare ikke kan forstå det. Altså når jeg først har fået tingene forklaret nogle gange, så plejer det at fise ind, men det ligger sådan at jeg gerne vil forbedre mig i faget da mine ... -
matematik skr. eks.
ForumindlægHej! Mine klassekammerater og jeg skal snart til skr. eks. i matematik, og vi ville høre om, der er nogle der har mulighed for, at dele opgavesættene fra sidste år med os, så vi kan øve os på dem. Vi kan sagtens finde løsningner på opgaverne på studienet.dk, men vi ønsker selve opgavebeskrivelse... -
Hjælp til vejledende eksamen spørgsmål
ForumindlægHar fået et vejledende spørgsmål til den mundtlige matematik eksamen der hedder: Gør rede for eksakt løsning af den lineære 1. ordens differentialligning. Er der en der kan forklare mig hvad "Gør rede" indebærer? På forhånd tak. -
Mundtl. eksamen= nightmare!!!
Forumindlægyes my nightmare became a reality...igår fik jeg af vide at jeg skal op i muntlig matematik på B niveau, men højniveau for mig da jeg er sproglig.....nu ved jeg bare at jeg virkelig skal terpe det hele indtil det sidder i hovedet på mig, men jeg kunne virkelig godt bruge nogle goe råd på vejen af... -
Matematik first aid
ForumindlægHej Jeg var til årsprøve i matematik idag og har på fornemmelsen, at det ikke gik for godt. Jeg har været klar over en del tid, at jeg ikke er den skarpeste til matematik. Jeg kan godt finde ud af det, men det kniber med reglerne og det logiske. Så nu vil jeg høre om der er nogen derude der kan ... -
engelsk mundtlig eksamen
ForumindlægHej Jeg skal op til mundtlig engelsk. Er der nogen som kan fortælle hvilke tekster I har været oppe i? På forhånd tak. -
Internationale linjer på gymnasiet (STX)?
ForumindlægHej Er der nogen der ved, om der er internationale linjer på gymnasiet (STX)? Jeg går på en international linje her i 8. klasse, og jeg vil gerne forsætte på gymnasiet med en international undervisning. IB lyder ikke som noget jeg har lyst til, så jeg vil være meget taknemmelig, hvis nogen kunne... -
HJÆLP TIL MATEMATIK ANGÅENDE PROCENTREGING
Forumindlægjeg har virkelig brug for jeres hjælp. Håber at i kan det.. Men jeg kan desværre ikke finde ud af at løse den, da den driller mig .. Håber virkelig i kan hjælpe mig. Opgave 5: Huspriserne I 1978 kostede et ganske bestemt hus 495.000 kr. I 2010 blev det vurderet til at kunne handl... -
Formler i Matematik A
ForumindlægHej, Jeg tænker jeg går igang med at øve dvs. formeler til matematik a både mundligt og skrifeligt. Hvilken formler synes i er meget relevant at kunne i hovedet? Nu tænker jeg mere på skrifligt. men self også mundligt lidt. -
eksamen b-niveau..
Forumindlæghey er der nogen der læggeer med nogle resultater til samligning fra eksamen idag 2årig-b niveau.. er bare lidt nervørs.. -
Reeksamen skriftlig matematik A (HTX)
ForumindlægHej Nogle der har været oppe til sygeksamen i skriftligig matematik A, som Ian fortælle lidt om hvordan prøven er? Altså er det det samme type HTX matematik hvor man må bruge maple eller wordmat til løsningen af opg? En anden ting er om i oplever at sygeeksamen er sværer eller lettere ene de ek... -
HAR BRUG FOR HURTIG HJÆLP EKSAMEN IMORGEN!
ForumindlægHej, Jeg har virkelig brug for noget hjælp mht. noget matematik C-niveau, da jeg skal op til eksamen imorgen, og virkelig er helt lost med de her matematik spørgsmål - matematik er ikke mit stærke fag. Men jeg ville virkelig sætte pris på hvis der var nogle som kunne hjælpe mig med at svarer hu... -
HASTER! EKSAMEN I MAT IMORGEN!
ForumindlægHej jeg skal til matematik eksamen imorgen på 10. klasses niveau... Jeg har læst op på en masse af de ting som vi skal kunne, men der er stadig nogle ting jeg er LIDT i tvivl om.. Det er : Isometrisk tegning Linære funktioner Andengrads funktioner Omvendt funktioner Vækstfu... -
Differentialkvotient af en sum (eksamen)
ForumindlægJeg er rimelig presset her op til min eksamen i morgen tidlig, buffetten står på matematik på B-niveau. Jeg har dog haft store problemer i fordøjelsen mht. forståelsen af enkelte spørgsmål, derfor prøver jeg, nok en gang, at søge hjælp til et spørgsmål herinde. Derfor: Bevis sætningen om differ...
