Søgning på: musik analysemodel. Resultater: 2961 til 2980 af 3597
-
eksamen kravene
ForumindlægFokus på fysisk aktivitet Eleverne/kursisterne skal - beherske alsidige og grundlæggende idrætslige færdigheder samt enkelte idrætter på et højere niveau - beherske udvalgte idrætsdiscipliner og aktiviteter, der tilgodeser genrerne: a) tekniske og taktiske færdigheder i forskellige former for bol... -
Layout eventyr?
ForumindlægHej alle Jeg skal i gang med at skrive et eventyr, det er første gang jeg sådan rigtigt skal det, så derfor ved jeg ikke så meget om layoutet. Ved i noget? På forhånd tak :-) -
Analyse af en film
ForumindlægHej derude, da jeg lige er blevet færdig med min "lille" film analyse ville jeg bare høre om der ikke er en der ude der lige vil kigge den igennem, har selv sat med den i rimelig lang tid, og kan derfor ikke spotte alle de fejl jeg har. tak på forhånd In diesem Aufsatz möchte... -
Tips til 9 klasse
ForumindlægHej! Jeg er en pige, som herefter sommerferien skal i 9. klasse. Jeg har et mål, at jeg virkelig gerne vil kunne blive indstillet til gymnasiet (STX) og derfor vil jeg gerne bedst muligt få en god motivation til at kunne give den en skalle, og muligvis kunne/måske få ok karakterer. Men det afhæng... -
Eksamensrapport - hvad skal den indeholde?
ForumindlægHej! Nu er tiden kommet til teknologiprojektet, som skal færdiggøres og afleveres i denne uge (fredag inden kl. 14). Jeg har derfor spørgsmål ang. strukturen af rapporten, dens indhold og vigtige krav til den. Da jeg arbejder alene, kan det være svært at overskue hele projektet og dens omfa... -
Old eksamen - hvad skal man?
ForumindlægHej alle Jeg skal til oldtidskundsskab eksamen i næste uge, og jeg aner ikke hvad det går ud på.. Er der noget jeg skal forberede mig på hjemmefra? Og hvordan forløber selve eksamen? Jeg har hørt at man får en tekst, hvor man får 1 time til at analysere det og så skal man snakke ud fra det.... -
Digt analyse
ForumindlægJeg har fået en opgave som handler om at analyser og fortolke et digt. Jeg har meget svært ved at forstå digtet og jeg vil blive glad for hjælp og input som vil gøre at jeg bedre kan forstå digtets tema og budskab. Men jeg tager gerne imod alt hjælp, f.eks. hvis det er rytmen i digtet der er vigt... -
Logistisk effektivitet
ForumindlægMin gruppe har om virksomheden Stelton og i det materiale de har fået udleveret udtaler virksomheden sig om at de har produktion i Øster og fra produktionsstedet til deres lager (i Danmark) er leveringstiden på 5-6 uger, hvilket er en rimelig lang leveringstid - dertil skal hun have fundet nogl... -
Er dette snyd?
Forumindlæger det snyd at finde en identisk SRP på nettet, tage hans ideer i forbindelse med f.eks. analysen og så omformulere hele lortet? Jeg er i den situation, at jeg skal analysere en roman, men har svært ved at gøre det. Jeg har fundet en opgave på nettet hvori personen analysere den rigtig godt. M... -
Jeg bruger thepirateway.dk, men er det lovligt?
Forumindlæg- Håber tråden ligger i den rigtige kategori. Hej, Jeg bruger http://thepirateway.dk/ til at smutte min vej rundt om blokeringen af The Pirate Bay, men efter en heftig diskussion er mig og min kammerat blevet uenige om, hvorvidt den er lovlig eller ej, og hvor længe der vil gå før den vil blive ... -
Synes du, at det er sjovt at "se" andres karakterblad?
ForumindlægHey.Dette forum henvender sig KUN til dem, der GERNE vil dele deres seneste standpunkts- eller eksamenskarakterer med andre.Om det er for sjov, fordi man er nysgerrig eller man har helt andre årsager til at joine denne tråd er underordnet.Jeg har oprettet denne tråd pga. nysgerrighed og det faktu... -
help me pleez
ForumindlægHej jeg skal argumenter og diskussion for artiklen fair use fair trade mikkel much siger : “Hvis vi ser ophavsretsøkologisk på det, kan vi kun få bæredygtigt kreativt indhold, hvis vi genopretter betalingsbalancen, så de kreative kræfter modtager en rimelig betaling.” Med “geno... -
skriflig dansk 2004!
ForumindlægJeg vil gerne høre hvad i har fået? Det er formentlig de samme censorer som retter vores stile? Jeg plejer at få 9 eller 10 normal, men min eksamenstil gik et 6, godt var den ikke så god som normalen, men jeg mener absolut den er mere værd end 6 :S! Er i tilfredse med jeres karakter? Nedenstående... -
Medicin
ForumindlægHvor mange herinde har tænkt sig at læse medicin? Just a thought.. Maria -
Acer eller Toshiba bærbar..?!?!
ForumindlægHeej!.. - Jeg skal snart til at vælge en Acer eller Toshiba computer.. Nogle som har gode erfaringer med disse 2 typer: TOSHIBA SAT A210-138 (J) PRIS: 5.999,- * AMD TURION 64 2X TL52 * 2GB DDR2 / 120 GB DISK * 15,4" TRUBRITE WIDESCREEN WXGA * ATI X1200 319MB UMA * DVD ... -
Tre fag på A-niveau???
ForumindlægJeg går i 2. g og har matematik og kemi på A-niveau. Nu skal vi så snart vælge igen, og jeg har overvejet at vælge fysik på A-niveau. Nu kender jeg ingen der har tre fag på A-niveau, men jeg har hørt, at det skulle være meget hårdt. Er der nogen af jer der har erfaring med dette? -
Gode tips til fremlæggelse?
ForumindlægHej!Jeg skal fremlægge her på tirsdag, og så vil jeg lige høre om der er nogen der har nogle gode tips eller idéer til når man skal fremlægge?Og er der noget som man, for alt i verden, ikke bør gøre?VH.Viskelæder -
Skriftlige karakterer - hvordan er det gået?
ForumindlægHej alle Er der nogen der har fået de skriftlige karakterer endnu?Venter stadig spændt på mineHvordan er det gået jer? -
HTX eller STX???? please hjælp mig
ForumindlægHej alle sammen. Jeg sidder her og er virkelig forvirret, for jeg ved nemligt ikke hvilken gymnasial uddannelse jeg vil tage altså STX eller HTX. Og jeg har været til informationsaftner. Første gang da jeg skulle til at udfylde min uddannelseønsker valgte jeg HTX fordi der har de meget fokus på... -
13-tal
ForumindlægSå er eksamenerne i fuld gang... og jeg tænkte på, om der er nogen der har fået 13?
