Søgning på: musik analysemodel. Resultater: 3541 til 3560 af 3597
-
Tupac ft. Akon - Rap -Analyse help..
ForumindlægJeg skal analyser teksten/musikken: Tupac ft. Akon - Ghetto Gospel Remix. Nogle som kender den? Teksten er i hvert fald her: Uhh, Hit them with a lil' ghetto gospel Yeah! Ma Ghetto Gospel! Ghetto, Ghetto, Ghetto, Ghetto we livin [verse one] 2-Pac If I could recelect before my hood dayz ... -
Dansk skriftlig fremstilling - Hvad vil i give den i karakter?
ForumindlægHvad vil i give dette essay i karakter? Hvad er digital mobning? og hvordan starter mobning? Opstår mobning bare ud i den blå luft, eller starter det med andres opfattelse og indtryk, af en. At man f.eks skiller sig ud af mængden. Man følger ikke de andres smag af musik, tøj, drenge, og alkohol... -
Dansk stil, vurdering.
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har lige lavet en stil og kunne godt tænke mig i vurderede den :) Det er på 9 klasse niveau. Forladt. Der var engang en lille pige på 11 år. Hun hed Camilla. Camilla var en meget kreavtiv pige, som elskede at leje og tosse rundt. Hun havde en moder som ikke rigtig tog sig a... -
hjælp til ret af dansk stil
Forumindlæghey. nogen der vil rette min dansk stil. det ku være en stor hjælp. Kunst skal vække følelser op hos maleren og beskuerne. Det kan både være godt, ondt, skidt, eller en provokation. Intet skal forhindre maleren i at tegne det han/hun vil. Grænseløs kunst kan gå hen krænke nogle folk. Det påvir... -
Rettelse
Forumindlæg: skriv et essay om dine tænker før du sover. Før jeg sover Nogle gange ligger jeg mig og ikke kan sove. Der er alle muligt tænker, der flyver ind og ud igennem mit hoved. Der er så mange ønsker og ind i mellem også nogle frygte for fremtid. Der er alle muligt idé om hvad jeg gerne vil være. Je... -
Hjælp til rettelse af tysk stil
ForumindlægHeej [: Jeg skal aflevere min tyske still om et par dage & jeg er virkelig på r****, da jeg stinker til tysk, og denne stil er den sidste stil i år, og derfor kommer den til at stå på mit karekterblad, såå er der ikke en hjælpsom sjæl herinde, som vil hjælpe mig??? :D her der den så: Mias U... -
samligne?
ForumindlægHej. Jeg har fået en opgave om, at jeg skal samligne 2 tekster. Jeg skal samligne Jeg skulle have været taxachauffør af dan turell og hverdagen af dan turell. Jeg skal finde nogle ting som ligner hinanden osv. Håber i kan hjælpe mig.. (: den 1 tekst Hverdagen Jeg holder af hverdagen Mest af alt... -
samligne? plsss hjælp skal fremlægge på tirsdag
ForumindlægHej. Jeg har fået en opgave om, at jeg skal samligne 2 tekster. Jeg skal samligne Jeg skulle have været taxachauffør af dan turell og hverdagen af dan turell. Jeg skal finde nogle ting som ligner hinanden osv. Håber i kan hjælpe mig.. (: den 1 tekst Hverdagen Jeg holder af hverdagen Mest af alt h... -
Herman bang "kærlighed" Novellens tid ?
Forumindlægjeg er igang med at analysere Herman Bangs Novelle " kærlighed ? men jeg kan ikke finde ud af tiden i den ? Her er novellen hvis det hjælper lidt ? KÆRLIGHED Maaske er denne Historie altfor ubetydelig, og den handler om intet. Her er hverken kælne Smil eller Kærlighedskys eller Længsle... -
Dansk stil kort
ForumindlægDet menneske glemmer jeg aldrig <span style="font-size:12.0pt;line-height: 150%;mso-bidi-font-family:Calibri;mso-bidi-theme-font:minor-latin;color:black; mso-ansi-language:DA">Vi havde været veninder lige siden jeg blev født, og alting gik godt. Sara var meget populær og hun havd... -
Herman Bang "Kærlighed"
ForumindlægJeg har et problem med novellen kærlighed, som er skrevet af Herman Bang. Jeg kan ikke lige se hvor det moderne gennembrud hænger sammen med den historie. Jeg har læste den igennem en masse gange, men kan stadig ikke set det. Håber nogen kan hjælpe mig. her er novellen - KÆRLIGHED Maaske er denn... -
Hjælp til oversættelse af sang
ForumindlægGodaften. Er der tilfældigvis nogen som har oversat sangen "Die Firma - Jetzt" ? Jeg forstår virkelig intet tysk og skal aflevere oversættelsen imorgen. Håber der er en der kan hjælpe mig. Teksten: Yo es ist 2010 ich fahr im Wagen was geht- ich Rappe- über das was ich jetzt gerade e... -
Hej er der et sød sjæl som vil rette min dansk og det vil betyde meget for mig :)
ForumindlægIndledning af: Yahya Hassan & Zaki Youssef Zaki Youssef og Yahya Hassan er blevet meget omtalt digter, især Yahya Hassan og det skyldes, at han fortæller hvor slemt det er at være muslim og bo i en ghetto sted med en far som tæsker en, og Zaki Youssef har vundet mange priser for hans arbejd... -
Hej er der et sød sjæl som vil rette min dansk og det vil betyde meget for mig :)
ForumindlægIndledning af: Yahya Hassan & Zaki Youssef Zaki Youssef og Yahya Hassan er blevet meget omtalt digter, især Yahya Hassan og det skyldes, at han fortæller hvor slemt det er at være muslim og bo i en ghetto sted med en far som tæsker en, og Zaki Youssef har vundet mange priser for hans arbejde... -
tysk eksamen 2014 - Die Artistin
ForumindlægSom mange andre Tysk A studerende var jeg til skr. tysk i går. Jeg vil høre, om nogle herinde har tid til at læse den igennem og give en eventuel karakter? Oversættelse: Der folgende text ist ein Artikel über das Mädchen Sandra. Sie ist aufgewachsen mit ihren Eltern die im südlichen Teil Deuts... -
Alt om hjernen
ForumindlægHjernen er et organ Hjernen styrer sanser-synet, hørelsen, følesansen, lugtesansen Hjernen styrer også følelser og tanker Hukommelsen sidder i hjernen Hjernen ligger i kraniet. Kraniet beskytter hjernen mod slag Følelser styres i hjernen, sanserne opfattes af hjernen, hukommelsen sidder i h... -
oversætte
ForumindlægDie Bremer Stadtmusikanten \n\nEin Märchen der Brüder Grimm in der Fassung von 1857. \n\nEs hatte ein Mann einen Esel, der schon lange Jahre die Säcke unverdrossen zur Mühle getragen hatte, dessen Kräfte aber nun zu Ende gingen, so daß er zur Arbeit immer untauglicher ward. Da dachte der Herr dar... -
Systematisk lektiesnyd på hjemmeside
ForumindlægTjek lige det her link. Selvom det ikke handler om studieportalen, mener jeg, at der er alt mulig grund til, at Studieportalen måske skal genoverveje sin opgaveoploading - princippet er trods alt det samme...http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=307589 -
Sommerferielæsning
ForumindlægÅh sommer.Der skal læses!Hvilke bøger anbefaler du, skønlitterær såvel som fagligt?Ps.: Hvis du anbefaler noget fagligt litteratur, så skriv lige hvilket niveau det er på. -
dansk stil
ForumindlægNogen der gider at rette min dansk stil? Eller evt. endringer? :) Så er I søde! den skal afl. på onsdag, 1/1-06 Uvejret nærmede sig. Det var allerede begyndt at tordne lidt. I det fjerne kunne han se et lyn slå ned, og kort efter endnu et. Skyerne var grå og sorte, og man kunne se at regnen var p...
