Søgning på: matematik a stx maj 2013. Resultater: 5301 til 5320 af 160716
-
Hvor gemmer A og B sig.. hmmm
ForumindlægSe, jeg skal lave en matematik afl, som jeg har nogle problemer med at komme i gang med.. Den første opgave, omhandler et årlig elforbrug (kwh), hvor jeg så bliver spurgt om at bestemme tallene a og b. Og fortæller hvad tallet a fortæller om udviklingen i fryseres elforbrug. De oplysning jeg har... -
Fem A-fag - HJÆLP!
ForumindlægHej! Jeg er en pige, der på nuværende tidspunkt går i 2.g og skal til at beslutte mig for et ekstra valgfag. Jeg har i forvejen en hård studieretning med mange afleveringer, som hedder biotek A, matematik A og fysik B. Alligevel overvejer jeg stærkt at hæve tysk fortsætter B til A niveau, da jeg ... -
hjælp til mat A søges
ForumindlægJeg søger en stabil hjælpelærer til mat A, start september og til januar. Jeg bor ved Vinderup tæt på Holstebro og Struer. Undervisningen ca 2 gange om ugen. Løn efter kvalifikationer. Jeg har mulighed for at komme hjem til dig, hvis du ikke kan komme til mig. Mvh Caroline -
Problemløsning Matematik
Forumindlæg4x + 5 = -x + 25 konklusion tak:) -
værktøjer til mat A?
ForumindlægHej Er der nogen, som kan fortælle mig, hvilken lommeregner, man skal bruge til mat A i disse tider? Jeg har en TI-89, rækker den? Jeg har læst mig lidt frem til, at der også anvendes computerprogrammer - CAS? Hvad koster programmet, og hvor kan man købe det? Det er en del år siden, jeg ha... -
Terminsprøve i Kemi A
ForumindlægHejsa. Jeg skal til terminsprøve allerede her i næste uge.. Og i forbindelse med det vil jeg forberede mig ved at se på de gamle kemisæt. Her har jeg stødt på en opgave som jeg umiddelbart ikke ved hvordan den skal løses. Jeg håber derfor at der findes en kvik gut derude, som kan hjælpe mi... -
Hjælp til matematik opgave
ForumindlægEt mobilabonnoment sender x sms'er og har t minutters samtaler i en periode. Regningsbeløbet B (kr) for perioden beregnes efter formlen: B=0,30*x+0,70*t a) hvad koster det at sende en sms? Hvad er minutsprisen for samtaler? Jeg har prøvet at indsætte x=1 og t=0 og omvendt x=0 og t =1 Je... -
En god matematik opslagsbog?
ForumindlægHejsa Jeg leder efter en god matematik opslagsbog til matematik på B-niveau eller A-niveau. Dvs. en bog jeg kan slå op i og hvor jeg kan se de forskellige regler der er - alt fra at minus og minus giver plus til hvordan man differentiere. Er der nogle der kan hjælpe mig her? -
Engelsk- Hjælp Tak! :)det haster Stx og andre gymnasier vis jeres viden til folkeskole.. Virkelig brug for hjjæææælp var syg da vi har fået gennemgået det!
ForumindlægDet er om Nelson mandela , apartheid, martin luther king, syd afrika i det hele taget! Har brug for hjælp til at besvare disse spørgsmål: 1. How can you justify the implemntation of apartheid? 2. What diffences and similarities can you find between Martin luther king and Nelson Mandela? 3. Under ... -
Fysik A studentereksamen 2010 aug
Forumindlæghej folkens er der nogen der ligger inde med Fysik A studentereksamen 2010 aug, som ville være sød at ligge den her op såå vi andre kan have glæde af den :-) tak på forhånd ! -
Hjælp til matematik opgave
ForumindlægJeg har siddet og kigget lidt på følgende opgaver og kan ikke rigtig se hvordan de skal løses. Håber der evt. er nogle der vil komme med en hjælpende hånd :D 1 opgave: Grafen for en funktion f går gennem punktet P(0,3). Funktionen f har den egenskab, at i ethvert punkt (x,y) på grafen, er tange... -
matematik ligninger
ForumindlægHej. håber på at kunne få hjælp til denne, da jeg slet ikke kan se mig ud af den. Differencen mellem to naturlige tal er 3. Øger man det største tal med 2 og trækker 1 fra det mindste tal, forbliver produktet uændret. hvilke to tal er der tale om? -
VÆKST I MATEMATIK
ForumindlægSe vedhæftede fil Forstår ikke helt logisk vækst -
Erfaring med supplering Mat A??????
ForumindlægHej alle på siden. Jeg skal snart starte i et 3 ugers matematik a kursus. Jeg er lidt nervøs hvad angår sværhedsgraden og om jeg overhovedet når at følge med i undervisningen. Kan man godt score en høj karakter i sådan et kursus? Jeg håber nogen vil svar. på forhond rigtig mange tak! -
F(x) * a^deltax
Forumindlæghej alle sammen jeg er i gang med min matematik rapport og er gået i stå i denne opgave: jeg skal bestemme størrelsen f=x+deltax og forklare med ord hvad resultatet betyder (det er udfra den lineære funktion) jeg har så bestemt størrelsen og fået det til at være: F(x) * a^deltax men jeg kan ik... -
Find a og b
ForumindlægHej Jeg sidder lidt og bøvler med en opgave med at finde a og b, kan virkelig ikke finde dem og heller ingen af mine matematik pogrammer kan. Det virker ummidelbart ret enkelt, men ved ikke lige hvad der sker. Håber der er nogen af jer der kan hjælpe mig, opgaven er vedlagt. På forhånd tak ... -
Søger hjælp til matematik
ForumindlægJeg søger en der kan hjælpe mig med matematik på A-niveau (lige nu er det B-niveau, men vi går snart videre til A).Jeg har netop færdig gjort uddannelsen til elektriker og er nu begyndt på "adgangskursus" til Ingeniør-uddannelserne...Desværre har jeg nogle "huller" i matematik... -
dumpet mat a
Forumindlæghej jeg fik i sommers ud af gym, og har i løbet af min ferie fundet ud af at jeg til næste år gerne vil læse til radiograf, men da jeg har dumpet mat a, men da man skal have mat b for at komme ind skal jeg så tage mat om, bestod godt nok ved årskar. eller er det okay nok med at søge ind på kv.2? ... -
Mat A mundtlig eksamensspørgsmål
ForumindlægHej alle sammen, Jeg skal til at gå i gang med eksamensspørgsmålene til mat A . Er der nogen, der vil hjælpe mig med at lave dispositioner til de forskellige spørgsmål? tak på forhånd -
matematik aflevering
Forumindlæghar en aflevering for til dag som jeg ikke har haft tid til da jeg er bombed med aflevering. og mangler fra opgave 2 og resten af de andre opgaver, da jeg har lavet opgave 1.
