Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 6281 til 6300 af 65692
-
Hjælp til matematik
ForumindlægHåber nogen kan hjælpe! :) beregn startkapitalen når renten er 5,5% og kapitalen efter 15 terminer er 1100 kr -
matematik
ForumindlægHej, er der nogle, som vil hjælpe mig med denne opgave: -
matematik hjælp
Forumindlæghej. har fået stillet det her spørgsmål i min prøve, men forstår det ikke nogen der kan hjælpe? Mette får 140 kr. i lommepenge, hvilket svarer til 85 % af det beløb hendes storesøster får. Hvor mange penge får Mettes storesøster i lommepenge? -
Matematik
ForumindlægBeregn diagonalerne i et kvadrat når arealet er 8cm2 Håber i vil hjælpe mig skal lave det i geogebra. -
matematik
ForumindlægHEj allesammen.. Er der ikke en venlig sjæl der vil hjælpe mig med at løse denne opgave? Jeg kan simpelthen ikke finde ud af det. Jeg ved det er liniære funktioner men jeg kan ikke finde ud af at beregne det.. Udviklingen i medlemstallet for fagforbundet LO kan med tilnærmelse beskrives ved mod... -
matematik
Forumindlæg2,001 km = 2001m 1dm3 = 0.001 m3 25 m/s = 90 km/t? 5g/cm3 = __________ kg/dm3 håber i kan hjælpe mig, og ret mine fejl hvis jeg har nogen. part 2 Hvad er sandsynligheden for at summen af de to terninger enten giver 7 eller 12. SVAR SKAL ANGIVES I BRØK! Mit svar: 7/36. De eneste tal som ka... -
haster matematik
Forumindlægse vedhæftet fil. -
HJÆLP til matematik
Forumindlægjeg forstår virkelig ikke denne opgave nogle som vil være søde at hjælpe? opg 6.7 Udviklingen i antallet af gæster ved en festival, kan beskrives ved funktionen f(x)= - 255 + 13200 Hvor x er antal år efter 1987 og f(x) er antallet af gæster det pågældende år? a) Forklar hvad tallene - 255 o... -
matematik
Forumindlægokay så opgaven er hvor mange % udgjorde faldet i forhold til antallet af hvidhvaler i 1982 ved siden af er der et skema: antallet af hvidhvaler i år 1982 var der 19.689 i år 1994 var der 10.230 i år 1999 var der 7.941 så far 1982 til 1999 er der faldet 11.748 er der nogle der kan hjælp... -
hjælp til matematik
ForumindlægHej jeg bruger for en hjælp til at løse denne opgave. -
Matematik
Forumindlæghej alle En lineær funktion f er bestemt ved f(x)=-2x+1 det oplyses at graferne for to lineære funktioner står vinkelret på hinanden, hvis produktet af deres hældningskoefficienter giver -1 Bedstem hlædningskoeffivienten for en lineær funktion, hvos graf står vinekelret på grafen for f. -
matematik
ForumindlægNisserne på værkstedet skal til at pakke gaver ned i kasser. Nisserne skal finde kassen med det største rumfang, hvis dimensioner har summen 20. (To af siderne må godt have den sammen længde). Hvor stort er rumfanget af kassen? -
eksamen!!!
ForumindlægHEY folkens her der nogen der kan hjælpe mig med at forklare dette på engelsk? håber nogen er mig behjælpelig - The American weapon law compared to the Danish weapon law (what are the rules for purchasing a gun) -
Hjælp til eksamen
ForumindlægHvor og hvordan bliver tobak dyrket? Hvorfor dyrker man tobak, når man ved at det er skadeligt? Hvor i verden er der flest rygere? Hvor mange år mister rygere i gennemsnit af deres liv? Hvorfor er det dårligt for miljøet, at man tørrer tobak med brænde fra skovens træer? -
Eksamen..
ForumindlægHej! På torsdag skal jeg op til skriftlig engelsk. Jeg har svært ved skriftlig engelsk og især er jeg nervøs for læseprøven! Nogen tips og tricks til hvordan jeg klarer mig? :-( -
Gamle ekamenssæt STX Mat-A
ForumindlægHej Er der nogen, der sidder med nogle af de gamle eksamenssæt for Mat-A ? Jeg kan ikke finde dem på uvm.dk På forhånd tak Johnny -
stx mat b dec 2007
ForumindlægHej, er der nogen som vil hjælpe mig? Jeg har en aflevering til i morgen og jeg mangler at kun 3 opgaver. Håber der er en eller flere som kan hjælpe mig. På forhånd tak. opgave 7) Om en eksponentielt aftagende funktion f oplyses, at grafen for f går gennem punktet P(3,100), og at halveringskons... -
Snart eksamen , Hvordan skal der forberedes?
ForumindlægHeej Som de fleste ved, er der fysik skr. A - niveau næste uge... Problemet er lidt at jeg ikk ved, hvad jeg skal læse ? synes altid at c-opgaverne er nogle, hvor man skal antage en masse og sætte forskellige formler sammen. Der er ikk rigtig nogen skabeloner som fx i dansk og matematik, som man ... -
Hf c-nivau. skriftlig eksamen
ForumindlægHejsa... Jeg var den 8 maj oppe i skriflig matematik c-nivau, ikke så svært, der var dog en opgave der voldte hele klassen problemer, den handlede om bokssplot og går ind under deskriptiv statistik. Jeg havde alle noter med, bøger osv. Men kunne ikke finde noget om boksplot, derudover er der 4 sv... -
biotek
ForumindlægNogen der har en besvarelse af opgave 3 fra bioteknologi a eksamen 2010?
