Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 7901 til 7920 af 154033
  • Antal A-fag for at blive student?

    Forumindlæg
    Hvor mange A-fag skal man have på de forskellige gymnasiumuddannelser for at blive student? - eller er det det samme for alle gymnasiumuddannelser ?
  • P(A|B) hvordan regner jeg dette møg ud?

    Forumindlæg
    Hej SP Jeg sidder med min mat afl. som jeg sidder lidt fast i, det er sandsynlighedsregning. Spørgsmålet lyder: Om 2 hændelser gælder der, at P(A)=0,45 P(B)=0,5 P(A|B) = 0.1 spørgsmål A) P(A|B) spørgsmål b) P(AυB) Hvis nogen kan komme med en udregning eller fortælle mig ...
  • Hvor kan jeg finde mat A stx 2015 ?

    Forumindlæg
    Hej allesammen Er der nogen der tilfældigvis ligger inde med stx matematik A 2015 filen på pdf eller doc version :-)? Nogen har fjernet download linket på de andre indlæg ://. Vil gerne kigge på det :-9
  • Funktioner: Bestem a, så arealet af Ma er 32/2

    Forumindlæg
    Opgaven skal løses uden hjælpemidler En familie af funktioner fa er givet ved fa(x) = a2 - x2. For enhver værdi af a > 0 afgrænser grafen for fa og førsteaksen en punktmængde Ma, der har et areal. Og jeg skal bestemme a, så arealet af Ma er 32/3. Hjælp :-(
  • a) Membran med et aquaporin og et nanorør. b) Hastighed af vandtransport.

    Forumindlæg
    Har brug for akuut hjælp til nedenstående opgave a og b!
  • Brug for hjælp til opg 23 a) b) c)

    Forumindlæg
    Brug for hjælp til opg 23 a) b) c)
  • Hvad gør Samf A sværere end Samf B?

    Forumindlæg
    Hvad er forskellene på Samf A/B udover, at der er flere antal timer på A? Er det "kun" at man har international politik, eller er der mere? Er økonomi-delen fx sværere på A?
  • Matematik spørgsmål de to psitive tal a og b

    Forumindlæg
    Hej jeg har lidt svært ved at forstå hvordan man regner det her ud håber nogen kan hjælpe mig og forklare hvordan man gør :) De to positive hele tal a og b opfylder, at a(a-b)=23. find b jeg forstår ikke lige hvad man gør jeg håber nogen kan hjælpe mig med den her :) fascist siger b giver 22 me...
  • y2= Q*x-Q*a+k

    Forumindlæg
    y2= Q*x-Q*a+k kan ik få den til at passe. jeg skal isolere Q men ender til sidst med at få y2-k/x/a=Q-Q kan ik helt forstå det?
  • Bestem førstekoordinaten til hvert af punkterne A og B

    Forumindlæg
    Håber nogen kan hjælpe med denne opgave :) A) Hvordan er det nu man beregner førstekoordinatet ud? B) I opgave b skal man vel bruge bestemt integrale, er det så fra 0 til førstekoordinatet A som jeg der er beregnet ud i opgave a?? - Opgaven er vedhæftet
  • Andengradspolynom ''a''

    Forumindlæg
    Hvordan finder jeg 'a' i en andengradspolynom?
  • hvad betyder a b og c i forskriften for et andengradspolynomium

    Forumindlæg
    hvad betyder a b og c i forskriften for et andengradspolynomium På forhånd tak
  • Bestem a værdien så ligningen har præcis en løsning?

    Forumindlæg
    Hej er der nogen som vil komme med en gennemgang samt svar til dette. ligningen lyder således: ax^2+12x+9=0 Ved det enten skal være a=1 a=4 a=5 a=3,5 a=6
  • Betydning af a, b, c og d (parabler)

    Forumindlæg
    Hvis man nu har en parabel hvor: a= - b= - c= + d= + Hvordan ser den så ud i et koordinatsystem?
  • Løsning af a=y+b*y'

    Forumindlæg
    Hej Hvordan løser jeg a=y+b*y'?
  • Matematik A studentereksamen 2008 December. (stx)

    Forumindlæg
    Hej Folkens Jeg vil høre om der ikke er nogle der har opgavebesvarelsen til Matematik A studentereksamen 2008 December. (stx) Det vil være en stor hjælp! På forhånd tak :)
  • eksponentiel funktion (find a & b fejl?)

    Forumindlæg
    Om en eksponentiel funktion f(x)=b·a^x gælder, at f(5)=12,6 og f(8)=6,95. Beregn a og b. a=x_2-x_1 √(y_2/y_1 ) a=8-5√(6,95/12,6)=4,28656 b= 12,6/4,28656^5 =0,0087 f(x)=0,0087·4,28656^x === FORKERT, da jeg ikke kan få ovenstående resultat, når jeg sætter mine to kendte punkter ind. Nog...
  • Bevis for F(x)=a(x)^2

    Forumindlæg
    Please... er der nogen der kan hjælpe med beviset for f(x)=a(X)^2
  • Er 3√a^6*9/3a^2 = 3a

    Forumindlæg
    Er det korrekte at 3√a^6*9/3a^2 = 3a?
  • Skal man op i et C-niveaus fag?

    Forumindlæg
    Jeg har billedkunst og samfundsfag på c-niveau, men har så valgt at opgradere mit samfundsfag til b-niveau. Skal jeg så op i billedkunst eller er der chance for, at jeg måske slet ikke skal op i noget? :)