Søgning på: tysk disposition fodbold. Resultater: 8681 til 8700 af 19198
-
Skriftlig fremstilling i morgen
ForumindlægHey, hvem skal op i morgen? Er i nervøse, det er jeg nemlig. En smule.. Hvad tænker i at skrive? For mit vedkommende vil jeg gerne skrive en essay eller artikel -
Eksamen
ForumindlægEr der nogen derude der kan forklare mig hvordan eksamen foregår i historie. Bl.a. om man trækker en kendt kilde, hvor lang tid man har osv.På forhånd tak -
SRPhjælp i kernefysik omkring Manhattan projektet
ForumindlægHej :) Jeg har et spørgsmål til min SRP. Jeg har om kernefysik med henblik på atombomben og den forskning der tidligere forelå med Chadwick, Fermi, Frisch, Hahn, Strassmann, Joliot&Curie og Meitner. Jeg er dog fået et spørgsmål, hvori jeg skal redegøre for de immigerede tyskers forskers m... -
Perfektum og rettelse af sætninger, tak!
ForumindlægHej. jeg har nedenstående lavet 10 sætninger i perfektum, om hvad jeg har lavet i weekenden. men er ikke sikker på om de er rigtige, så det vil være dejligt, hvis der var nogen som ku hjælpe mig. på forhånd tusind tak! <span style="font-size:20.0pt;color:black;mso-themecolor: tex... -
3 ord
ForumindlægHejsa.Nogen der man fortælle mig hvad følgende ords modsætninger er?Jeg skal skrive dem fra tysk, til tyske modsætninger. (Men først skal jeg lige vide hvad ordene på dansk betyder)1) Fair = retfærdig MODSÆTNINGEN?2) Früh = tidligt = sendt(Hvad hedder det på tysk?) - kan ikke finde det i ordbogen... -
Er men en bisærtningesindleder?
ForumindlægEr 'men' en bisærtningesindleder på tysk? -
Spansk datids sætninger
ForumindlægSom tidligere nævnt, kommer jeg lige med noget jeg oversættelse. Jeg har generelt problemer, med at se hvornår det skal være imperfecto og indefinido, så hvis i gider at tjekke teksten igennem, er jeg taknemmelig:\n\nJeg blev født i Danmark 1984. Som barn spillede jeg fodbold med mine venner i gu... -
Hjælp!! Det haster
ForumindlægHej. Er der nogle der vil rette noget fransk jeg har skrevet, det skal være færdigt til tirsdag d. 21/11 Tak på forhånd. Jeg har både skrevet det på dansk of fransk, jeg skal self. bare have det rettet på fransk. Der er sikkert mange fejl. : Dansk: Jeg starter dagen ved at stå op klokken halv o... -
oversættelse af engelsk sætninger.
Forumindlæghej. jeg har nogle sætninger son jeg har oversat. ville være fedt hvis der var nogen som ville kigge på dem, og hjælpe :) der er 10 sætinger - og hvis i ikke har tid til at hjølpe med det hele, så ville det være fedt hvis i bare så på de værste sætninger.. tak på forhånd. DFX200 :) 1. De to unge ... -
forklaring på dativ, nominativ, akkusativ, og genitiv
Forumindlægforstår ikke kasus på tysk er der en der kan forklare det på forhånd tak -
Haster skal afleveres kl 11.59
Forumindlægjeg har virkelig brug for hjælp, det min sidste tysk aflevering, og håber der nogle der kan hjælpe mig med at få den rettet.... -
Haster! SSO!
ForumindlægHej.. Jeg er blevet lidt i tvivl om min SSO. Skriver i historie, men det meste af mit materiale er på tysk. Ville bare høre om jeg skal oversætte citaterne til dansk? Både de tyske og engelske? F.eks hvor jeg oversætter til dansk og laver en fodnote hvor jeg skriver "oversat fra tysk til d... -
Energiomdannelser!?
ForumindlægHvad kan man sige om energiomdannelser?.. Og hvad er det ? Er i gang med de 24 timers forberedelse jeg har til min fysikeksamen i morgen :) Opgaven lyder således: Energi - Energi i hverdagen Stikord: Energiomdannelser, elektrisk energi, effekt, varmeenergi, andre energiformer, øvelsen "ny... -
Jævn- og vekselspænding?
ForumindlægHej! Jeg skal til fysik/kemi eksame om få dage og er ved at lave disposition. Hvis nogle kunne hjælpe mig ville jeg blive glad, har problemer med at huske de grundlæggende forskelle mellem jævn- og vekselspænding? - og hvor bruges de hver især? Det vil også være en stor hjælp, hvis nogen havde no... -
Eksamen - Gode tip til en 12'er !??
ForumindlægJeg skal som sagt til eksamen imorgen i mundtlig dansk. Har terpet Ismer, analysemodeller og genrer til hudløshed. Har tænkt mig at lave et oplæg/disposition, der omhandler hvordan jeg vil gennemgå materialet. Resumé - opbygningen af teksten/reklamen (hvad jeg nu trækker...) - oplæsning af mindre... -
Fysik eksamen
ForumindlægJeg skal til fysik eksamen her efter juleferien, jeg tænkte på om nogen kunne hjælpe mig med dispositioner og evt. noter Detter er hvad jeg kan trække 1: Det sure, det salt og det basiske</o:p> 2: Jordens salte</o:p> 3: Jordens Skatte(metaller)</o:p> 4: Partikler med fart på(r... -
bare et hurtigt spørgsmål! PLS
ForumindlægEr igang med at lave min disposition til min engelsk mundtlige eksamen. Mit emne er gun violence. Nu er jeg så gået i stå over, - firearm. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal skrive/sige om firearm? (skydevåben) Det hænger jo så sammen med våbenlov i usa, og alt det andet. Jeg starter med at fortæl... -
hjælp til rettelse. ca. 5 linier
Forumindlæghej. håber du/I gider hjælpe mig med at rette i dette: jeg skal oversætte fra dansk til tysk. dansk: Det er uhyggeligt, hvad "Real" siger i interviewet. Planen er modbydelig. Den er desuden urealistisk: Hvis man kloner Hitler, er det nye menneske en tvilling. Man kan ikke stille &quo... -
HJÆLP HJÆLP HJÆLP! BERLINMUREN!
ForumindlægHEJ ALLE, ER DER NOGEN DER HAR NOGLE GODE TYSKE LINKS TIL NOGET OM BERLINMUREN, OG DENS BETYDNING? MVH -
Eksamoral tekster
ForumindlægHej alle Er der nogen der har nogle eksamoral tekster på tysk liggende? Skal op i morgen og kan jo ikke øve for meget...
