Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 9141 til 9160 af 63055
-
Hvordan diffrencierer man dette?
Forumindlægf(x) = (x/x^2-2x+9) -
Søger hurtigt hjælp
ForumindlægPlease translate the following (and be particularly aware of the tricky verb patterns (FS, pp. 38-41): Den nye Triumph H. G. har prøvekørt den nye Triumph for os. Her er hans indtryk: De kan ikke undgå at blive forelsket i den nye Triumph, hvis De kan lide at køre stærkt. Den har en fabe... -
Integralregning
ForumindlægHej! Vi er lige blevet introduceret for integralregning i min klasse, og jeg er ikke helt med på hvordan det egentlig fungerer. Vi har fået to opgaver for; den første har jeg ingen anelse om, hvordan man løser og den næste opgave har jeg forsøgt at lave så godt jeg kunne. Det ville være rart, hvi... -
Noteloft på SSO?
ForumindlægEr der et max antal noter man må ha i sin opgave? Jeg analyserer en roman, og så har jeg altid fået at vide at ned i teksten = op i karrakter... så kan man jo ikke undgå en masse noter der leder hen til passager i bogen? -
Rette min engelsk stil
ForumindlægOpgaven hedder: Do you want to improve your English by staying in Great Britain for a year? Og opgaven går ud på at man skal skrive en ansøgning (til at blive au-pair) hvor disse 5 spørgsmål skal være besvaret. - Why you want to spend a year in Great Britain - Where you want to go - What are yo... -
Yahya Hassan - Analyse
ForumindlægHej, jeg sidder og skal til at skrive min SRP, hvor jeg blandt andet skal analysere Yahya Hassans digtsamling. Jeg synes virkelig det er svært at komme i gang med at analysere hans lidt spøjse digte. Hvis der er nogen som har analyseret nogle af hans digte eller måske har nogle gode noter, vill... -
statestik ._.
Forumindlæghej! der står noget i min matematik bog jeg ikk rigtig forstår :/ det er statestik og det handler om nogle håndbold kampe: Kun målmanden Signe og Christine var med i alle 12 kampe. Lea, Nanna, Trine og Gitte var med i 10 kampe. Victoria og Maria var med i 8 kampe. Anja var med i 7 kampe, ... -
Mest normalt?
ForumindlægNogen der ved hvad der er mest normalt?Fysik A og Mat AellerKemi A og Mat A?De andre fag er lige meget. -
Funktionen f og regneforskrift
ForumindlægHej, jeg har et spørgsmål til den her opgave, hvis nogle gider at hjælpe mig. Funktionen f har regneforskriften f(x) = √x a) tegn grafen for f i intervallet 0 ≤ x ≤ 9 ved at lave støttepunktstabel. Hvordan finder jeg ud af hvad der skal stå i y-aksen i opgaven?... Jeg ved at... -
Rettelser (hjælp mig)
ForumindlægHej igen alle sammen . Nu har jeg kiggede den grundigt i gennem håber nu i gider retten den På forhånd tak :) Beim Chatten hat Simone und Christian aus Köln kennen gelernt und Eine Woche später treffen sich Simone und Christian in einer Pizzeria in Köln. Meine Erfahrungen er ist gut für Christi... -
Arbejdespørgsmål
ForumindlægARBEJDSSPØRGSMÅL: Formulerer mindst 3 arbejdsspørgsmål til hvert fag. Geografi, biologi og fysik. Hvad kan biologi 3 arbejdespørgsmål være f.eks hvad? -
Hastighed og fart
ForumindlægHar ikke fysik, men kunne godt tænke mig, hvad forskellen på hastighed og fart er, for jeg har hørt der er en forskel. Kan nogle svare mig på ? Tusind tak :-) -
12 på Gymnasiet ?
ForumindlægHej. Det ikke ret længe siden jeg blev færdig med mine mundlige prøver i 9 klasse. Jeg fik både 12 i dansk, engelsk og religion. Er det så muligt at få 12 i gymnasiet ligesom i folkeskolen eller er det lidt umuligt ? Skal nemlig starte på gymasiet efter sommerferien. -
Hvad viser termometret?
ForumindlægNogen der kan hjælp???? Vi placerer en isterning med massen 45,0 g og temperaturen -16,0 oC i en termobeholder med vand. Vandet masse er 0,250 kg, og vandets temperatur er 25 oC. Efter et stykke tid er isen smeltet, og vi placerer et termometer i vandet. Hvad viser termometret?? -
Funktionsforskrift for rektangler...
ForumindlægHej allesammen :) Jeg skal opstille en funktionsforskrift, der viser sammenhængen mellem længde (x) og bredde (y) for rektangler med et areal på 16 cm2 . Dette er hvad jeg er nået fram til: x 1 2 4 8 y 16 8 4 2 Jeg kan se, at hvis x bliver dobbelt så sto... -
Atomer og stråling
ForumindlægHej jeg skal op til mundtligt fysik i 9 og har brug for lidt vejledning til en nem disposion over: - Atomer, stråling og radioaktivitet. bogen vi har hedder Ny prisma 9 og emnet hedder "Partikler med fart på" Håber der er nogen der kunne hjælpe mig? -
Naturvidenskabelige vs sproglinjen?
ForumindlægHej Sp. Hvad vil I bedst anbefale af linje på stx - er lige god til begge ting, men dog bedst li Matematik, hvis jeg skulle vælge.På forhånd! -
NG eksamen - ny reform
ForumindlægHej alle.. Hvordan er det helt præcist sådan en eksamen foregår? Trækker man et spørgsmål eller laver man dem selv? Vil blive glad hvis nogen havde en guide til det. På forhånd tak! -
Rumforskning
ForumindlægNogen der kender en side som handler om de eksperimenter/prøver der bliver lavet med mennekser der skal ud i rummet, eller der undersøger nogle af de påvirkninger der er på menneskekroppen ved at rejse i rummet???? -
Kovalent
Forumindlæghvad har kovalent med det periodiske system at gøre?
