Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 9201 til 9220 af 63055
-
Hjælp
Forumindlægskriv 100 ved hjælp af otte 9-taller, regnetegn og eventuelt parenteser. Jeg kan ikke finde ud af det er der en der kan hjælpe mig -
Noteskrivning på uni
ForumindlægNæste år begynder jeg på min videregående uddannelse i noget stadigvæk ubestemt inden for naturvidenskab. I den forbindelse spekulerer jeg på, om det kan betale sig at skrive noter på computeren? I gym har jeg altid skrevet noter i hånden i naturvidenskabelige fag, fordi det som regel er hurtige... -
hjælp :)
Forumindlæghej på fredag har jeg fysik og kemi mundtlig exam , så jeg skal lave nogle forsøge om transformation- ensretning og vekselstrøm. hvad for noget forsøge kan jeg lave ?????? -
beregning af længden på en højde
ForumindlægJeg sidder her og er gået i stå med en matematik aflevering.. opgaven lyder sådan: Beregn længden af højden hACB vinkel ACB Vinklerne: A: 35, B: 50,81 C: 94,19 a = 5,18 - b = 7 - c = 9 Men jeg ved ikke hvordan jeg skal beregne længden af højden. Håber der nogen der kan hjælpe mig :) -
Thukydid
ForumindlægHej..Er der nogen der har nogle noter til Perikles9; Forsvarstale af Thukydid?Vil værdsætte enhver hjælp -
the sniper
Forumindlæger der nogle, som har nogle gode noter til the sniper`? vil være en stor hjælp:) takker -
Tirsdag nat - Helle Helle
ForumindlægNogle der har noter til tirsdag nat af helle helle? Kan ikke komme i gang :-( -
HJÆLP GRAMMATIK
ForumindlægHej, jeg har skrevet noget på engelsk, er der nogen der vil rette det for mig. TAK Dansk: 1. Vi har om hvordan det er i USA, Danmark og England. 2. I USA er der en stor forskel mellem de rige og fattige forhold til Danmark. 3. De fattige har ingen penge eller et hus. 4. I Danmark er der ikke fo... -
Dansk, gloser
ForumindlægEr i gang med at skrive note til "Et udvalg omkring en generation" af Dan Turéll (1981).Nogen der har noget om det, eller kender nogle link?Anyway det væsentlige, der er nogle ord jeg ikke forstår og min ordbog har jeg glemt i skolen.1. konstitutionelle2. eminent (vigtigt?)3. codylt4. m... -
hjæælp .
Forumindlæghej :) jeg skal skrive en fysik rapport om magnetisme. Er der noget jeg bør vide ? nogle gode hjemmesider i kan anbefale. jeg ved ikke så meget om emnet så alt hvad i ved er brugbart for mig :) på forhånd tak .. -
Hvordan finder man neuklidtallet?
ForumindlægEr i gang forberedelse til fysik eksamen.... men er lost i det med neutroner og protoner!!!!! Ved at antal protoner er det samme som atomnummeret. Og at for at finde ud af hvor mange neutroner der er i kernen, skal man - protontallet med neuklidtallet men hvordan finder jeg neuklidtalllet? ... -
Atomkerner
ForumindlægHej kloge hoveder! Jeg sidder her med mit fysik og jeg er meget i tvivl. Spørgsmålet lyder følgende Beregn antallet af Cs-kerner Har tilføjet et dokument, da det er for besværligt at skrive det her ;) På forhånd mange tak ;) -
matematik mundtlig
ForumindlægHej. Jeg skal her i næste uge op i matematik mundtlig i 10 klasse. Jeg er bare lidt i tvivl om hvordan jeg kan forberede mig. Og kan I evt. komme med nogle gode råd til selve eksamen. Det er første gang, så jeg har ingen anelse om hvordan det kommer til forgå helt præcist.. :) -
Engelsk eksamen
ForumindlægJeg skal op i engelsk på fredag, og vil så høre om der er nogen som ligger inde med noter til nogle af de tekster vi opgiver:Det er:Animal Farm kap. 2 + 10The Boys from Brazil kap. 6,7,9Stone (Edward Bond)The Ballot and the Bullet (Malcolm X)Chaos or Community (Martin Luther King)The Vilgilante (... -
Vand
ForumindlægHej . Hvis jeg trækker om vand i fysik, hvad kan man så fortælle om? jeg synes ikke der er meget.. -
Oversættelse af sætninger - simpel og udvidet tid
ForumindlægHej engelsk eksperter! Jeg har så fået til opgave at lave en oversættelse af nedenstående sætninger om problematikken om brugen af simpel og udvidet tid. Det ville være rigtigt godt, hvis nogle af Jer gad og kigge på dem og komme med rettelser til mine oversættelser. På forhånd tusind tak! 1. H... -
Matetik
ForumindlægHej allesammen sidder med en andengradsligning, som jeg lige løst, men er ikke sikker på at den er rigtig. Håber i kan hjælpe :-) x2+8x+15=0 Jeg er nået frem til at, der er to løsninger. Den første løsning giver -7 og den anden giver -9, da -8+2/2*1=-7 og den anden, -8-2/2=-9 Kan det passe? Tak... -
Imponere læren?
ForumindlægHvordan kan man imponere ens lærer, når man går i gymnasiet. Altså mine lærer bliver ved med at sige til mig, at jeg ligger på et 8-tal også når jeg er en af dem fra klassen som siger mest. Er der noget jeg gør forkert? -
irriterende ligninger.
Forumindlæghej (:. jeg er en folkeskoleelev i 7. klasse. jeg er rigtig dårlig til alt det med ligninger, så ville høre om der var nogle der kunne hjæplpe mig? -men samtidig forklare det, så jeg kan forstå det og ikke glemmer det? har prøvet at spørge min lærer, men han forklare det alt for kompliceret og je... -
Engelsk rettelse
ForumindlægHej allesammen ville meget gerne have jeres hjælp med en engelsk stil rettelse, den er godt nok ikke rettet med punktumer og kommaer men vil bare lige se om det ser fint ud. SPORT. There is a lot of children who are attending to some kind of sport, there are a lot of ways to get invo...
