Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 9241 til 9260 af 57177
-
Hjælp til engelsk grammatik
ForumindlægJeg skal rette nogle fejl som jeg havde lavet i en engelsk aflevering og skal skrive hvorfor fejl er rettet til den som den er, men jeg har nogle problemer med 3 af dem: 1) Jeg skrev: ...not have to follow all international ar-rangements… Rettet til: ...not have to follow all international ag... -
engelsk oversættelse (rettelse)
ForumindlægHej.. er der nogen som har tid til at rette de sætninger for fejl? ..det skal afleveres i morgen!Og i må meget gerne skrive hvordan jeg helst kan undgå det fejl jeg begår…Tak på forhånd..Engelsk oversættelse:1.Are the goods satisfactory? Yes they are.2.Seller the company quite coffee to the Danis... -
Oversættelse
ForumindlægDavs.Jeg ville lige se, om der ikke var en som kunne korrekturlæse min oversættelse for fejl,da engelsk ikke er helt min stærke side-.På forhånd tak.Den danske version:Det er nok kun Peeping Tom, der kan påstå at have set Lady Godiva ride nøgen gennem Coventrys gader. Historien blev først rigtitg... -
gennemsnit for at komme på uni
ForumindlægGodaften alle sammen. Jeg har planer om at læse dansk og historie (måske) på uni efter end gymnasie, for derved at bliver underviser på et gymnasium.. Er der nogle der ved om der er nogle snit man skal have for at komme ind og læse, eller skal man bare have en bestået stx? (og ja har søgt :) ... -
HJÆLP: 6,1 i 9. klasses eksamen - Uddannelsesmuligheder?
ForumindlægHej allesammen. Jeg er 17 år, jeg går lige nu på SOSU Grundforløb, som slutter meget snart (før det, gik jeg i 9. klasse). Jeg skal på STX i august 2015. - Jeg vil rigtig gerne være klinisk diætist, men kan jeg blive det, når min eksamenskarakter fra 9. klasse kun er på 6,1? - Hvad KAN jeg bliv... -
Win 7 gadgets
Forumindlæghvad hedder den gagdet hvor man kan skrive noter på ? -
Ramt af Old-pest!!
ForumindlægHejsa alle! Som I læse i ovenstående er jeg blevet ramt af old-pesten og skal derfor op i old den 23-06-15. Desværre synes jeg ikke, at min lærer har været så god til at forklare, hvad vi skal gøre til eksamen, hvordan vi griber det ad og hvad der skal foregå til eksamen. Jeg har så kunne læse mi... -
Hvilken linjefag?
ForumindlægHej Studieportalens medlemmer Hvilken linjefag(gymnasium) skal jeg tage, hvis jeg gerne ville være advokat? Hilsen Sarah -
i tvivl om muligheder
ForumindlægHej. Jeg har nogen forskellige spørgsmål. 1. Ved nogen af jer, hvad der sker, hvis man ikke dukker op til sine skriftlige eksamner i 3.g ? Får man -3 som karakter eller skal man bare tage faget om på på HF-enkeltfag eller lignende efterfølgende? 2. Kan man skifte fra gym til erhvervsuddannels... -
Ib
ForumindlægHej.. Jeg skal snart på en vidregående uddanelse, dog skal jeg på et internationalt gynmasium. Jeg kan flydende engelsk da jeg har tilbragt halvdelen af mit liv i england. Problemet er at jeg SKAL tage en Pre-Ib før jeg kan komme på IB Diploma Programe, der er bare igen der har forklaret mig h... -
BONUS FOR FAG
Forumindlæghejsa:) (dette er spurgt igen, da det blev spurgt i det forkerte forum første gang) Hvis jeg har matematik, kemi, dansk, engelsk og matematik og teknikfag på A niveau, og kommer ind på et universitet indenfor to år, hvor meget kan jeg så gange mit snit med? -
Engelsk rettelse
Forumindlægville høre om der var nogen der gad se denne oversættelse igennem for fejl ??På dansk:Det er vigtigt for mærkevare at have et godt image.Hvis mærkevare ikke har et godt image, vil folk heller ikke købe varen.Jeg tror det er meget få mennesker der ikke tænker over havd andre mennesker synes om en ... -
10 sætninger, udvidet tid/simpel tid
ForumindlægHej! Er der ikke en venlig sjæl (eller 2) der lige gider at bruge 2 minutter af sin tid på at kigge på det her, og komme med lidt feedback? Tak! :-) Dansk: 1) Konen ønskede, at han skulle komme tilbage. 2) Kidnapperne fik gidslet til at spise sit eget øre, som de havde skåret af. 3) Sagføreren f... -
Tilbyder lektiehjælp i Odense
ForumindlægHej! :) Er der nogen i Odense området der er interesseret i at få privat hjælp? Du kan både være STX-studerende eller folkeskole-elev.Jeg er en pige på 20 år som har studiestart på medicinstudiet i februar, så jeg har lige noget tid til at arbejde som lektiehjælper. Min studieretning i STX var ... -
Mindre engelsk oversættelse
ForumindlægHeysan!Er der en, der gider kigge min engelske oversættelse igennem. Jeg synes den lyder lidt underlig :)På forhånd tak!Dansk:Det var ikke meningen, at mine forældre skulle vide noget. Jeg har altid haft ry for at være flittig og ambitiøs, nærmest lidt verdensfjern. Da skolen anskaffede de nye co... -
Skal man, eller skal man ikke?
ForumindlægHej allesammen Jeg vil gerne være en advokat og har fået at vide fra andre voksne advokater, at det er bedst at have været i udlandet og studere. Jeg ved bare ikke helt, om jeg er "med på udfordringen"? Desuden har jeg ingen ideer om, hvordan jeg overhovedet skal finde et campus at g... -
Ret en tekst (på engelsk)
ForumindlægOpgaven lyder således: Cross out ten mistakes and correct them. Her er opgaven: After being missing for over six days in rugged bush country, Katy Richards, an nineteen-year old from Canberra has been found alive. Incredible, she has survived night temperatures down to minus two, despite having ... -
1 sætnings rettelse
ForumindlægAs a muslim girl, I think it's okay to marrie within a different culture, but not outside the religion, because first of all my parents wouldn't accept it and from family experience I have seen that many problebs will come. -
eksamen
ForumindlægHejDen ukendte tekst man får til den mundtlige eksamen, er det en tekst man skal oversætte fra DAnsk-engelsk eller er det fra engelsk-dansk?På forhånd tak -
Eksamens-læsning
ForumindlægJeg er så heldig at skulle tage mine afsluttende 3.g-eksaminer i tysk + de to fag jeg fra start havde bandlyst, nemlig historie og biologi. Om fire dage starter mine skriftlige, men jeg har fuldkommen tabt pusten. De mundtlige er tre A-niv. og de to af dem er simpelthen direkte uoverskuelige ford...
