Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 9241 til 9260 af 14598
-
Gået ned i skr. eksamen?
ForumindlægDet her er en lille uformel rundspørge for SPs brugere. Er du gået ned i skr. eksamen i forhold til dine årskarakterer eller terminsprøven? Bare svar ja eller nej (du må selvfølgelig gerne uddybe hvis du vil)- -
Computere i undervisningen - spørgsmål, hjælp!
ForumindlægJeg er igang med at skrive en diskussion til en stil om computere i undervisning, og jeg har brug for hjælp med nogle meninger. Hvad mener i om computere i undervisningen, hvis vi ikke ænser hinanden eller lærerens undervisning? Hvis vi mister vores socialiseringevne? ;) -
Tallet 2 - en tilfældighed?
ForumindlægSynes I ikke at det er underligt, at vi har 2 arme, 2 hænder, med hver 2 tommelfingre, pegefingre osv. vi har 2 ben, med hver 2 fødder, som igen har 2 storetå, lilletå osv. Vi har 2 ører, 2 øjne, 2 læber, og 2 rækker tænder. Vi har 2 næseborer og 2 øjenbryn. Jeg kunne blive ved og ved, men tror I... -
Lortekarakter.hjælp mig
Forumindlæghey jeg har været oppe i billedkunst,biologi og tysk, jeg er så bange for eksaminer, at jeg har fået 00 i alle 3 fordi jeg er så usikker og bange, kan jeg overhovedet komme ind på en videregående uddannelse ?. jeg får normalt gode karakter fra 4-10, men altså mit drømmeuddannelse er at blive økon... -
Naturgeografi - 24 timers eksamen
ForumindlægHej alle, har desperat brug for hjælp. Min problemformulering som jeg har fået udleveret lyder sådan: Teorien om kontinentalforskydning blev knæsat i 1970'erne. Den blev et paradigme. Og det har fået stor betydning i søgning efter råstoffer.. bla bla... Jeg kan INTET finde og råstoffer der ... -
PS3, xbox 360 eller nintendo wii..
ForumindlægHej alle, hvis i skulle vælge en af disse spillekonsoller, hvad ville i så vælge og hvorfor? Nogen der har erfaring med dem?? -
METODER
ForumindlægSkal man beskrive metoder generelt eller bare i forbindelse med sin egen opgave? -
Matematik A (stx, 2g) - essentielle emner!
ForumindlægJeg har lige afsluttet første år på gymnasiet, og dvs., at jeg også har afsluttet det første år af mit 3-årige matematik-forløb. I 2g (efter sommerferien), har jeg lyst til at kunne følge GODT med i matematik, da jeg i det første år, kun har fulgt sådan middel (måske endda ldit under middel) med... -
Ølproblem
ForumindlægHej alle! Jeg har et "ølproblem" som jeg gerne vil dele med jer. Jeg kan ikke lide øl, hvad skal jeg gøre? Altså lige nu er det ikke et problem da jeg har været god til at snakke uden om hver gang der skulle drikkes, og har altid "tilfældigvis" haft noget andet ved siden af ... -
Det postmoderne samfund og narcissisme
ForumindlægHejsa alle sammen. Jeg er i øjeblikket igang med at skrive opgave i samtidshistorie og dansk. I første opgave skal jeg redegøre for begrebet narcissisme i forhold til det postmoderne samfund. Jeg har efterhånden læst en del om postmodernisme og karaktertrækkene ved det postmoderne samfund. Ifølge... -
Irene Holm af Herman Bang
ForumindlægHej alle hjælpsomme mennesker. Jeg har lidt problemer angående nogle spørgsmål til novellen "Irene Holm" af Herman Bang og håber på lidt assistance :D Spørgsmålene lyder: 1: Indledningen fortællerteknisk? 2: Modsætninger i forhold til Irene Holm og menneskerne hun møder på landet? 3: He... -
Hjælp til at forstå sætningens fejl
ForumindlægHe knew he would had to worry about his chances of getting af job later in life. Jeg vil gerne spørger om nogle herinde kan hjælpe mig med hvor fejlen ligger og hvad forklaringen er på fejlen... Jeg er ikke kun interesseret i den korrekte sætning, MEN ligeså meget, hvad der s... -
Hjælp til Engelsk !!
ForumindlægHeej :) nogle søde mennesker som vil rette den her,?? på forhånd Taak :) Eric Fromm The famous German psychologist Eric Fromm died a week before his 80th birthday. Shortly before he was in a newspaper interview confronted with the question whether the current economic crisis will force people to ... -
Dansk-Engelsk oversættelse
ForumindlægGoddag alle sammen :) Jeg vil blive glad, hvis der er en der har tid til at se nedenstående dansk-engelsk oversættelse igennem :) Den oprindelige danske tekst:: Den engelske middelklasse har fået et dårligt ry, hvis man skal tro på en rapport, som fornyeligt er blevet offentliggjort. En organisat... -
shakespeare sonnet 70
Forumindlæghej nogle der kan hjælpe mig med at analysere denne tekst? har virkelig svært ved det.. :) på forhånd tak :) That thou art blamed shall not be thy defect, For slander’s mark was ever yet the fair; The ornament of beauty is suspéct, A crow that flies in heaven’s sweetest a... -
Projekt men hjælp..
ForumindlægHej . Sidder her og er næsten færdig med mit projekt men mangler dog at finde ud af hvad dopamin er. Har søgt på nettet men jeg forstår ikke helt hvad de skriver da de bruger mange kemiske betegnelser. Så vil i ikke være søde at forklare mig det på en forstålig måde så jeg kan få mit projekt helt... -
Har glemt hvordan man aflæser værdier på enhedscirklen
ForumindlægHej... Tja, det har været en meget lang ferie og jeg har simpelthen glemt, hvordan man aflæser værdier på enhedscirklen. Hvordan er det nu man bestemmer fx cos 1, cos 0, sin 1 og sin 0? -
politiken vs. gyldendal?
ForumindlægHeej! Jeg skal til at købe "cd-ordbøger", men er ikke sikker på hvilken mærke der er bedst. Ville spørger hvilke ordbøger i bruger - hvilken af de to synes i der er "bedst", mest brugbar? -
Engelsk digt
ForumindlægNogle som har læst The Ecchoing Green? Jeg forstår den ikke budskabet med digtet ? The sun does arise, And make happy the skies; The merry bells ring To welcome the spring; The skylark and thrush, The birds of the bush, Sing louder around To the bell's cheerful sound, While our sports shall b... -
Snit på under 2 i 2.g - mulighed for at blive smidt??
ForumindlægHej alle!! Jeg skriver på vegne af min veninde som jeg frygter ikke får lov til at fortsætte efter sommerferien i 3.g Okay Situationen er, at min veninde på nuværende tidspunkt har et gennemsnit på 1,9. Studievejlederen har også været henne og tage fat i hende flere gange, hvilket også er forstå...
