Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 9261 til 9280 af 14598
-
HJÆLP!! Bange for jeg ikke består Dansk
ForumindlægHej har været oppe til Dansk A i dag og som dum som jeg var valgte jeg at skrive essay ''hvilket i retroperspektiv'' var noget jeg nok aldrig skulle have gjort. Så er der derfor ikke nogen som hurtig kan skimte min opgave igennem og forsikre mig om at jeg minimum får 02 :) PS. ha... -
Varians i Excel
ForumindlægHej Studieportalen, jeg har fået til opgave at prøve nogen forskellige ting i Excel, men der er stadig en del ting jeg ikke kan finde ud af Jeg skal have fundet variansen af vores højder i bestemte intervaller af 5cm Det letteste er næsten at vise hvordan jeg har sat mit dokument op indtil... -
Hvad betyder udtrykket?
ForumindlægBabble, babble, bitch, bitch Rebel, rebel, party, party Sex, sex, sex And don't forget the violence Blah, blah, blah Got your lovey dovey sad and lonely Stick your stupid slogan in Everybody sing along Og hvad betyder det, når det ses i sammenhæng med resten af sangen? http://www... -
Hjælp mig
ForumindlægHej alle skal snart op i religion Da jeg ikke har så mange noter til dette fag vil jeg høre om der er nogen der ville give mig en liste over de vigtiste ting inden for. Hinduismen Jødedom buddhisme Islam Kristendom bedste hilsner Rasmus -
Stat og kirke?
ForumindlægHvordan kan det være at folketinget i øjeblikket diskutere, om homoseksuelle skal ha ret til at kunn gifte i en kirke? Eter Luther, hvor kirke og stat blev adskilt, skulle man da ikke tro, at folketinget kan bestemme en så relevant sag, også selvom præsterne er offentlige ansatte? -
"Bestem brænd tiden" og "Glassets rumfang"
ForumindlægJeg skal bestemme brændtiden for et glas med et rumfang på 5,0 liter der sættes ned over et stearinlys. De kende værdier er et glas med et rumfang på 1,00 litter tager det 19 sekunder for at brænde ud og et glas med et rumfang på 2,50 tager det 55 sekunder for at brænde ud. Hvad skal jeg så ... -
hurtigt hjælp til jan sonnergaards novelle, farvel
Forumindlæghej, jeg er i stor knibe, jeg har en opgave om jan sonnergaards novelle, og jeg var rimelig godt i gang med den, men er gået heltdød, jeg har svært ved t se trådene i teksten, og finde helt ud af hvad det er budskab og mening med teksten er. hvis der er nogen der kan hjælpe ville jeg blive superg... -
Hjælp til biologirapport om karsespiring
ForumindlægHej Jeg er i gang med en biologi rapport om karsespiring, men jeg er stødt på to spørgsmål i min diskussion, som lyder sådan: 1. Skriv respirationsreaktionen, hvor du forklarer hvordan energien overføres fra et organisk molekyle til et energimolekyle. Hvorfor er denne omdannelse nødvendig... -
rette (haster)
ForumindlægHejsa, jeg kunne godt bruge en der ville rette denne her, har prøvet at få hjælp hele dagen uden held. :) 3. Discuss some consequences of allowing the death penalty in Denmark. If we now assume that we introduce the death penalty in Denmark, what consequences will there be? First and foremost de... -
Droppe ud og starte på 2årig STX
ForumindlægHej med jer Jeg har haft et meget turbulent 1. g, som endte med at jeg nu går på en linje jeg hverken forstår eller går op i (græsk A, latin A). Jeg havde oprindeligt valgt Mat A, Fys B, Kem B, men endte med at stoppe pga. det sociale. Jeg vil gerne læse noget biologi, da jeg har fundet ud af at ... -
DANASK STIL
ForumindlægER DER NOGEN DER KAN HJÆLPE MIG MED AT FÅ NOGEN IDER, OM HVAD JEG SKAL SKRIVE. - JEG SKAL SKRIVE OM HVAD ER GODT VED DANMARK. -
Tilbageskrivning
ForumindlægOpgaven lyder således: "Antag, at en 18-årig person A beslutter sig til at følge dette princip. Efter HHX- eksamen som 20-årig læser A fem år på en videregående uddannelse. I hele denne periode har han/hun kun levet af sin SU, der er på 1786 kr. om måneden. A får arbejde og tjener 15.000 kr.... -
Perspektivering
ForumindlægHejsa :-) Hvad er vigtigt når man perspektiverer? er mega lost på det..... -
har brug for hjælp???
Forumindlægher et par begreber som jeg ikke forstår. hvad er magtressourcer? hvad er "parlamentarisk styringskæde" på forhånd tak 8D. -
Syrer og baser – titrering
ForumindlægEr der nogen der kort kan forklare hvad titrering i realiteten er? Jeg har en smule svært ved at forstå præcist hvad der sker i en titrering? evt. på nybegynder niveau :) På forhånd mange tak -
Freud
ForumindlægHvordan kan Freud anskues som værende et videnskabeligt gennembrud? - hvordan bliver han modtaget i dag - for og imod? -
Jeg er lige startet i 1.g, men jeg er ikke glad for mit gymnasium, skal jeg skifte?
ForumindlægHej allesammen, jeg er startet på en HHX, og jeg er ikke glad for skolen jeg går på, og hælder nu egentlig mere til en STX. Jeg skriver dette efter 1. Uge af grundforløbet. Min klasse er meget flinke, men jeg føler ikke jeg passer ind, og jeg trives heller ikke, der skal dog laves nye klasser om ... -
Optagelse(KU)
ForumindlægJeg er ved at afslutte min HF-eksamen og har pt. et snit på 9.8 og mangler kun de skriflige karakter(dansk og engelsk) Jeg kan se at snittet på Antropologi sidste år var på 10.0 og hvis jeg som udgangspunkt siger at jeg har fået 7 i de to skriftlige, så kommer jeg nøjagtigt over de 10 i snit(man ... -
Stephen King - EKSAMEN IMORGEN! HASTER!!! VIGTIGT!
ForumindlægHey alle, jeg skal op til engelsk på HF imorgen, og har bl.a. emnet FEAR! Vi har om Stephen King og jeg har i hans værk "Night Shift" undret mig over følg. citat: "People ask me, Why do you choose to write about such gruesome subjects (horror:fear)? I usually answer this with anot... -
kristendom
ForumindlægHej håber der er nogle som kan hjælpe mig med disse spørgsmål:) Hvad er mennesket skabt af? Hvorfor føler Adam og Eva ingen skam, selvom de er nøgen? Hvordan straffer Gud dem for deres ulydighed? V. 13 - hvad vil det sige, at synd ikke kan opregnes når der ikke er en lov?
