Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 9381 til 9400 af 14598
-
Kommer ikke til at bestå
ForumindlægJeg sidder pt. inden et semester er ved at slutter og stresser over jeg ikke ville kunne bestå den eksamen, og hvis jeg gør bliver det med en lorte karakter. Det irretere mig fuldstændig, at jeg ikke har set det komme, og ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre. Jeg mener selv jeg har ydet det jeg... -
Fri stil
ForumindlægHej! Jeg har fået til opgave at skrive en fristil med overskriften "2 år på studenterkursus" jeg er helt på bar bund og kunne godt tænke mig at høre om i havde nogle ideer til hvad jeg kunne skrive om? tak på forhånd! :) -
Hvad er de "særlige forhold" for at få udeboende SU?
ForumindlægJeg er 19 år, og vil meget gerne flytte hjemmefra. Desværre bor jeg kun 18 km fra min skole, og jeg har kun 35 minutters transporttid. Derfor vil jeg høre, om der er mulighed for at få udeboende SU på baggrund af den fjerde betingelse: "Du kan ikke længere bo hjemme på grund af ganske særl... -
Hjælp til engelsk opgave! :)
ForumindlægHej alle! :) Jeg skal lave en opgave om South Africa i engelsk, og jeg er gået i stå ved disse spørgsmål: 1. What kin of food do they eat? 2. Tell about some special traditions in South Africa Nogle der kan hjælpe? :) -
Komplekse tal
ForumindlægHej Hvordan skal jeg angribe dette komplekse tal på polær form: -
ozonlaget
ForumindlægHej Er der nogle af jer der gerne vil fortælle mig helt præcist hvad ozonlaget er? Altså meget gerne med jeres egne ord tak:-) -
Hjælp til at lave en analyse af en Philips saftpresser
ForumindlægHej alle sammen, Jeg har fået en lidt speciel opgave i Philips, hvor jeg skal tage udgangspunkt i en dansk reklameblog. Jeg har fået til opgave at lave en analyse af følgende tekst. I teksten skal jeg komme ind på, hvordan hjemmesiden forsøger at overbevise læseren om at købe produktet. Hvilken ... -
perspektivering!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forumindlæghej skal perspektivere en tekst, hvordan perspektivere man en tekst -
Dumpe 2.g
ForumindlægHej allesammen. Jeg er pt i gang med at dumpe 2.g, jeg har læst nogle ting herinde om, det er muligt at stadig rykke op selvom ens snit ikke er godt nok. Jeg har haft nogle private årsager til jeg ikke har kunne fokusere så godt i 2.g og derfor er mine karakter faldet meget. Jeg ved godt private... -
Odontologi eller medicin?
ForumindlægJeg er små-forvirret ved ik om jeg skal vælge odontologi eller medicin ? Synes begge uddannelser er rigtige spændende. Hvad råder i miiig til? og har gennemsnittet til begge af uddannelserne mit snit ligger på 11,8. Derfor er gennemsnittet ikke et problem for mig. -
mat
ForumindlægHEJ er der en der kan hjælpe mig med denne opgave, som er ved hæftet -
Er det her en god ide - kom gerne med bedre mere originale ide hvis i har nogen.
ForumindlægSRP - ide Hej... :) Hvad synes i om den her ide som SRP emne: Psykologi: hvordan barndommens oplevelser, især stress og omsorgssvigt, påvirker hjernens udvikling og adfærd. Bioteknolgoi: Hvordan stresshormonet kortisol spiller en central rolle i barnets følelsesmæssige og kognitive udvikling... -
Er dette korrekt? Integral.
ForumindlægHej. Er dette korrekt? Beklager billedets størrelse. -
Porten til Gymnasiet.
ForumindlægHej. Jeg går i 9 klasse og har et snit på 6.0 fra sidste årskarakter i 8. Jeg har lige været op til min matematik færdighedsregning i terminsprøve og klarede mig med et sikkert 7 tal! Jeg har ikke fået de andre endnu. Jeg vil gerne på HTX. Og jeg er meget bange for at jeg får dårlige karakterer i... -
Spørgsmål vedrørende energi
ForumindlægHejsa Jeg står med følgende opgave: En isblok med massen m=5,0 kg og temperaturen T= - 20 grader, tænker vi os placeret i en kæmpe gryde på et komfur. Komfuret tændes, hvorved der tilføres varme og dermed energi til isblokken. Forudsat at der ikke er noget energitab til omgivelserne, hvor meg... -
psykoanalysens forståelse af psyke og personlighed?
ForumindlægHej! nogen der ved hvad Freuds psykoanalyses forståelse af psyke og personlighed er? :) -
Hvilken studieretning?
ForumindlægHej folkens. Jeg er en ung dreng på 15, som sidder med et lille problem: Jeg ved ikke hvilken studieretning jeg skal tage. Jeg vil gerne tage en bacheloruddannelse efter gym, så jeg vil helst have en retning, hvor mit snit vil ligge så højt som muligt. Forresten, så er mine bedste fag følgende: D... -
Problemformulering
ForumindlægEr der nogle som har tid og lyst til at hjælpe mig med at skrive min problemformulering i religion færdig. Jeg sender til din/jeres mail hvis det er også kan vi skrives videre om opgaven derfra. Emnet er islam -
Hvor kan man finde Jeppe på bjerget?
ForumindlægHej Nogen der ved hvor man kan finde den fulde tekst af jeppe på bjerget på nettet? På forhånd tak -
hjælp til Produkt!!
ForumindlægJeg har overemnet Sundhed og trivsel hvor det primært handler om børnedødeligheden og folkesygdomme og at bestemme over sin egen krop- Kan i måske komme med nogle ideer til produkt da jeg selv er helt blank
