Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 9461 til 9480 af 95433
-
Hvilket eventyr af H. C. A. er godt at perspektivere fyrtøjet til i den mundtlige dansk eksamen?
ForumindlægBare hvad der står i titlen. Tak :D -
10,0 g acetone C₃H₆O opløses i vand til et samlet volumen på 125 mL. Hvad er molariteten af denne opløsning?
ForumindlægHej Er der nogle der kan hjælpe hvilken formel skal jeg bruge for at beregne nedenstående opgave? 10,0 g acetone C3H6O opløses i vand til et samlet volumen på 125 mL. Hvad er molariteten af denne opløsning? -
Gør rede for, hvilke af graferne A, B og C der hører til hver af funktionerne f, g og h
ForumindlægPå figuren ses graferne for hver af følgende funktioner: f (x)=−1,5x+1, g(x) = 3x og h(x)= x+2 . Gør rede for, hvilke af graferne A, B og C der hører til hver af funktionerne f, g og h . -
Forståelse eller udregning?
ForumindlægHvad er vigtigst i fysik: a) forståelse af teorien eller b) evnen til at løse regneopgaver?Vi taler om gymnasieniveau B.Ps. Kun en af dem! -
I et koordinatsystem er givet fire punkter A(-1,5), B(1,4), C(5,6) og D(3,7)
ForumindlægI et koordinatsystem er givet fire punkter A(-1,5), B(1,4), C(5,6) og D(3,7) Jeg skal undersøge om vinkel A er ret, men er der nogen der har en ide til hvordan man gør det? Derudover skal jeg gøre rede for at firkant ABCD er et parallelogram. Nogen der kan hjælpe? -
Hvilken sammenhæng er der mellem konstanterne a, b og c i andengradsfunktionens forskrift og det grafiske billede?
ForumindlægHej alle sammen. jeg har fået 2 spørgsmål i en matematik emne opgave, som jeg er gået helt i stå på. nogen der kan hjælpe ? • Hvilken sammenhæng er der mellem konstanterne a, b og c i andengradsfunktionens forskrift og det grafiske billede? • Hvilken sammenhæng er der mellem f... -
Er mat A noget ligesom det i folkeskolen
ForumindlægHej alle sammen, mit navn er Andreas. Jeg er 20 år gammel og har asbergers. Jeg skal til at tage en stx her lige om lidt, og jeg bliver smidt direkte ind i mat a. Jeg har aldrig været så god til matematik da jeg er blevet flyttet rundt i andre skoler meget. Jeg ville høre om der er nogle steder s... -
Bølger
ForumindlægJeg er kommet i tvivl, hvad karkteriserer en stående bølge? -
Søger tutor / mentor / lektiehjælp til fysik A HF enkeltfag
ForumindlægHej alle Jeg søger en tutor / mentor / lektiehjælp til fysik A HF enkeltfag. Jeg skal til eksamen til sommer. Jeg bor i København. Jeg ville fortrække at mødes på hovedbiblioteket. Skype dur også. Mvh. Sofia -
En der har ISIS kemi C, der kan forklare mig hvilket emne, der starter fra s. 40 - 45?
ForumindlægJeg har nemlig ikke bogen selv, og håbede derfor på, at der var en, der kunne hjælpe mig med hvilket emne, der arbejdes med fra s. 40 - 45. Mange tak på forhånd! -
et 6 tal (02)
Forumindlæghvad skal jeg gør for at få et 6 tal til mundtlig engelsk på c niveau...( selvstuderende) -
Hjælp
ForumindlægHeY.. Jeg er en pige der gå i 2.g og har brug for lektiehjælp til fysik (b-niveau). Jeg bor i nærheden af Aabenrå. Er du interesseret eller ved du hvordan jeg kan finde hjælp, så skriv venligst til mig tak. -
hej
Forumindlæghej, nu går jeg i folkeskole,og jeg vil gerne læse til tandlæge efter 9.klasse, men jeg ved ikke hvilken uddannelse man skal tage. og hvor mange karakter man mindst skal have, for at komme til gymnasiet. hvilke fag, man skal være god til? hvis jeg vælger at gå på gymnasiet, hvilken niveau skal ... -
Ortogonale linjer til y=3/4x+25/4, som også tangerer c x^2+y^2=25
ForumindlægHej. Har fået den her opgave: Cirklen c er givet ved x^2 + y^2 = 25 og linjen m ved y=3/4x + 25/4. Bestem ligningerne for linjerne n_1 og n_2 , der er ortogonale til m og tangenter til c. Kan godt se for mig, hvordan det ser ud geometrisk. n1 og n2 tangerer cirklen, der hvor m ville skære cir... -
FY/KE/GEO/BIO på B
ForumindlægDet er et krav i den nye reform, at man skal tage et af fagene fysik, kemi, naturgeografi eller biologi på mindst B-niveau. Da min studieretning er samfundfaglig (samf A, mat B, EØ C), skal jeg beslutte mig for en af de fire naturvidenskabelige fag her til jul (altså efter grundforløbet). Jeg er ... -
Kan jeg komme ind?
ForumindlægJeg stiller spørgsmålet her, fordi jeg selv er i tvivl. Jeg vil gerne ansøge om at komme ind på samfundsfag/administration-linjen på uni. Problemet er at jeg har et dumt, dumt 5-tal fra min skriftlige eksamen i naturfag. Jeg har årskarakterer på 6 og 7 i henholdsvis skriftlig og mundtlig. Hjælper... -
Bestem konstanterne a, b, c og d således, at funktionen j bliver kontinuert og differentiabel i punkterne A og B
ForumindlægHar fået til opgave at bestemme konstanterne a, b, c og d, sådan så funktion j bliver kontinuert og differentiabel i punkterne A og B. (funktion og grafen er vedlagt som .JPG) Punkterne A og B er givet ved: A=(1;j(1)) og B=(3,j(3)) tror ikke jeg helt forstår spørgsmålet. -
Den nye reform
ForumindlægHvad mener i om den nye reform? -
Gyldig studieretning?
ForumindlægKære alle, Jeg går i 3.g og har studieretningen Musik A, Engelsk A, Dramatik C. Mine fag gennem mit gymnasieforløb er/har været: A: Musik, engelsk, dansk, historie, spansk B: Matematik (Valgfag fra C) C: Idræt, samfundsfag, matematik (nu B), fysik, samfundsfag, biologi, religion, naturgeograf... -
Kun 10 sætninger (:
ForumindlægHej, er der nogen der vil kigge min engelsk oversættelse igennem? - Jeg kan sende den til jer, hvis I vil hjælpe. Det er C-niveau.
