Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 9541 til 9560 af 181598
-
Vejen til matematik AB1 opgaver HASTER!!
ForumindlægJa her er et par opgaver som jeg sleeeeeeeeeeet ik forstår! Har helt glemt deres regler og formler. Nogen som har tid til at vise mig hvordan de skal laves! Opg. 81. a) 2x + 3 = 6x - 4 d) - (6x + 2) = 2(x - 2) e) ½ (x - 4) + 1/4 (20 - x) = 0 Opg. 82. b) 2 (3x - 1) = ... -
Matematik opgave differentialkvotienten
ForumindlægHej allesammen, sidder med denne opgave og har siddet med i den lang tid. Håber der er en der kan forklare mig opgave a og b. Ville være en stor hjælp tak på forhånd :) Se vedhæftet fil -
Matematik - DET HASTER !
ForumindlægNogen der er god til matematik og har lyst til at hjælpe med en opgave fra min rapport? :/ Det noget med at bestem f’(x) via tretrinsreglen..? -
Engelsk mundtlig eksamen, tid
ForumindlægHej, Jeg skal op mandag til mundtlig engelsk, og jeg har øvet mig på mine ting, men det som jeg fortæller om, varer mere end 5 minutter... Tror du/I det gør den store forskel? For jeg har svært ved at cutte ned på det. Hjælp mig (: -Caroline -
1. G matematik, geometri
ForumindlægHejsan, Jeg sidder her og har gevaldige problemer med sidste halvdel af en opgave. Opgaven er fra "MAT 1 opgaver" og er nr. 517. Den lyder som følgende: Bevis, at trekant ABC, hvor a=5 b=12 og c=13 er retvinklet. Hvilken sætning benyttes?Ovenstående har jeg lavet, nu kommer så det egent... -
Fsa Tysk skriftlig fremstilling
Forumindlæghej derude er der nogen her inde som har skrevet tysk skriftlig fremstilling hvis ja, hvad skulle man skrive om? har nemlig prøve efter ferien i uge 2? -
Eksamen HJÆLP
ForumindlægJeg er ret nervøs for min eksamen i religion... jeg er den sidste der skal ind... Er der nogen der kan sige mig hvordan man skiller sig ud. hvordan man brilierer* -
eksamen
ForumindlægEr der andre ligesom mig der skal til mdt. eksamen i dansk 3.g og ikke har den store interesse indenfor faget. Mit spørgsmål til jer er hvordan forbereder I jer til dansk eksamen. Og hvad er vigtigst hvis man ikke kan nå det hele? -
EKSAMEN!???
Forumindlæghej. skal til eksamen og vi har foresten prøveform B. Hvor lang tid skal man ca. "fremlægge" og skal man læse op/fortælle inde til eksamen hvorfor man ahr valgt lige nettop den tekst, som vi jo har skrevet på vores synopse??? -
AT eksamen i morgen !!!
ForumindlægHej alle sammen :) Min At-eksamen er allerede i morgen. Fagene er Fysik og Historie A, og mit emne er røntgenstråling. Jeg har nogenlunde sat mig godt ind i stoffet. Men hvad kan censor/eksaminator spørge om? 'vil nemlig meget gerne være så meget forberedt som overhovedet muligt. så hvad er d... -
matematik
Forumindlæghej jeg har bruge for hjælp til nogen matematik opgaver -
Logistisk vækst - a/b brøken
ForumindlægGodaften alle sammen. :-) Jeg sidder lige et mindre problem i mit matematik projekt om Logitisk vækst. Jeg har fået en tabel med nogle befolkningstal over en by som i kan se i den vedhæftede fil. Den opgave jeg har problemer med lyder således: Ud fra grafen og nedenstående skal du bestemme brøken... -
Eksamen
ForumindlægHvor mange må man være i en gruppe til 1 del af eksamen? -
EKSAMEN
ForumindlægHej.. Jeg skal snart til historie eksamen, og ville lige høre om der er nogle som har nogle gode råd?? Jeg er nemlig meget usikker på at skulle op.. På horhånd tak:) -
Hej alle sammen. Matematik brøker.
ForumindlægJuice, Mælk og kakaomælk fås i forskellige kartoner med 1/4 liter, 1/2 liter, 1/5 eller 1 liter. Hvormange liter er : A: 4 kartoner 1/5 liter og 3 kartoner 1/2? B: 5 kartoner 1/4 liter, 5 kartoner 1/2 og 2 kartoner 1 liter? -
MATEMATIK C-NIVEAU; Hjælp :(
ForumindlægKunne I forklare mig hvordan jeg regne de følgende opgaver ud? - har simpelthen givet op. Værdien af en brugt bil af et bestemt mærke er beskrevet ved forskriften V(t) = 800.(t2-20.t + 100) hvor t er tiden i år efter købet af bilen. Modellen gælder for a) Er funktion voksende eller aftagende? b) ... -
Mundtlig HF eksamen - forberedelse
ForumindlægHej med jer :) Jeg har et spørgsmål angående den mundtlige eksamen i Dansk A på HF, som jeg håber i kan hjælpe med at besvare. Sagen er den at vi igennem de sidste 2 år har læst omkring 40 dansk tekster (noveller, romaner, digte osv.), hvilket er et stort arbejde at sortere i og renskrive notern... -
eksamen i morgen - hurtigt svar!
Forumindlægx^2 + 2x + y^2 - 4y = 0 <-- en cirkel er givet ved denne ligning. P(1,1) ligger på cirklen. Bestem en ligning for tangenten til cirklen i punktet P. Hvordan gør man? Har kigget og kigget, brug for hurtig svar. Prøven starter kl. 9 i morgen.. Dertil, tangenter, de er vinkelrette på den graf d... -
Skriftlig Dansk 1.g
ForumindlægHej alle brugere af studieportalen ;) Jeg skal til skriftligt dansk imorgen, (prøveeksamen) og jeg er ikke 100% klar over hvad det egentlig er der sker? jeg møder kl 8:30 med min bæbare, sætter mig ned, og efter 4 timer går jeg ud af døren igen. Men trækker man individuelt en tekst, eller for a... -
Skriftlig forklaring af cosinus og sinus
ForumindlægHej alle, Jeg har fået en opgave for hvor jeg skal forklare skriftligt hvad cosinus og sinus er. Jeg skal forklare det som til en brogygningselev der aldrig har hørt om det før. Jeg må ikke bruge formler i forklaringen, men gerne give et eksempel til aller sidst, men det har jeg styr på selv :) ....
