Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 10121 til 10140 af 63055
-
ausbildung- hjælp til forslag til opgave
Forumindlæghej. jeg skal lave en fremlæggelse af emnet ausbildung. Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal skrive om så er der nogen der kan komme med nogle ideer. min fremlæggelse skal være på omkring 5 minutter med ca 6 powerpoint dias. Er der nogen der kan hjælpe med nogle forslag? -
Diverse opg. vrd. reaktioner osv
Forumindlæg1) Jeg skal balancere den kemiske formel for (9;the combustion9; - forbrændingen?) af nonane med oxygen. - Jeg ved slet ikke hvad nonane er ? Og kan ikke finde det nogen steder? 2) Jeg skal færdiggøre den følgende erstatnings-reaktion: C3H8 + Cl2 > (er det bare helt alm. C3H8Cl12? - for... -
Stævne
Forumindlæg1) 68= 1 fjerden fejl 76/25 =3,04 2) 4 fejl * 2 + 3 fejl + 2,7 3) hvis jens har x antal fejl skal jeg sammenligne fejlende med mettes for atfå resultatet (Jeg har ikke en lmmeregner på mig) 4) den laver jeg selv! C: -
Omskriv til én rod?
ForumindlægHej. Jeg skal løse opgaven "omskriv til én rod ved først at omskrive til en potens a^n: (root(a^(2),3))^(((2)/(3))) Hvordan skal det gøres? -
Idræt B - eksamen
ForumindlægNu har jeg været så heldig at trække idræt b til eksamen, derfor ville jeg spørge de erfarne om de havde nogle gode råd og guldkorn (skal op til fodbold og badminton). På forhånd tak -
Dansk Eksamen HASTER
Forumindlægheej alle sammen Jeg skal op til Dansk Eksamen her på mandag .. jeg er lidt nervøs .. Jeg har skrevet en del computer skrevet notater.. Men var der noget med at man ikke måtte tage notater direkte fra en bog eller sådan noget? Nogle der kender til regler, hvad man må og ikke måå ? Pleeazz Det has... -
Forberedelse?
ForumindlægHej folkens. Ville høre om i har nogle konkrete forslag til hvorledes jeg kan forberede mig, til engelsk eksamen A. Har selvfølgelig overvejet at læse det tidligere gennemgået materiale igennem. Er der forslag til hvad der kunne være nyttigt? -
Lille tysk stil
ForumindlægRet gerne Meine Schule und meine Klasse Hallo allezusammen! Ich heisse Nanna, und ich bin 14 Jahre alt. Ich wohne in eine kleine Stadt, die heisst xxxxxxx. Ich gehe in eine alte und hässliche Schule, die Schule heisst xxxxxxx. Mein Klassenlehrer heisst Hans Jacob, und er unterrichtet uns in M... -
HJÆLP! Hvilke gymnasie skal jeg vælge?
ForumindlægHej! Jeg går i 9. klasse og skal til at vælge hvilke gymnasie jeg ville sætte som 1. prioritet o.s.v. Jeg tænker meget på STX frederiksberg og Gefion gymnasie. Jeg har været på besøgsdag på begge gymnasier og jeg synes at der er både fordele og ulemper ved dem begge. Hvad synes i at jeg skal tage... -
hjælp til sandsynlighedsregning
ForumindlægEn terning kastes 2 gange, og antallet af `øjne` terningen viser i `første` og andet kast noteres. 2. A angiver hændelsen, at“Det totale antal øjne er lige”, og B angiver hændelsen, at “Begge terninger viser et lige antal øjne”. Angiv hændelsen B som en delmængde af udfal... -
UWC - IB
ForumindlægBag akronymerne i overskriften:\nUWC, United World Colleges\nDansk: http://uwc.dk/hvad_er_uwc/\nEngelsk: http://www.uwc.org/\nIB, International Baccalaureate \nEngelsk: http://www.ibo.org/ibo/index.cfm\n\nJeg overvejer at indsende en afsøgning til UWC. UWC-DK sender årligt 10 - 12 danske lever ru... -
Akademisk studenterkursus (København)
ForumindlægHej, jeg er en elev, som bor i udlandet nu og måske overvejer at læse på ASK? Men har nogle spørgsmål vedrørende ASK; 1. Er niveauet sværere/højere på ASK, da det kun varer 2 år? 2. Hvor meget lektier/afleveringer får man i gennemsnittet på ASK? 3. Miljøet, menneskerne, lærerne og selve atmosf... -
Salte
ForumindlægHej alle sammen!jeg skal op i kemi/fysik mandag, FSA, og har derfor brug for hjælp.1. hvad sker der helt præcis med Mg og SO4>>H2SO4+Mg >> MgSO4+H2+E>>MgSO4altså brintet forsvinder, energi frigøres, men hvordan går magnesium og sulfat sammen, er det på grund af brint??Håber I vi... -
Rettelse af engelsk eksamen
ForumindlægHej alle rare mennesker derude! Jeg har lige fået min engelsk eksamen stx B-niveau karakter offentliggjort. Jeg har fået karakteren 4, hvilket jeg OVERHOVEDET IKKE forstår! Jeg synes ellers min delprøve 1 gik virkelig godt, så det må være delprøve 2, der har trukket så meget ned! Jeg ... -
Reducer..
Forumindlæg1) (a-9)*(a+9)=?? 2) 2*(3a-2b)+b 2*3a = 6a 2*-2b= -4b -4b+b= -3b 6a-3b??????? -
Team Danmark
ForumindlægFor at være helt ærlig, så forstår jeg altså ikke helt meningen med det her Team Danmark. Jeg er lige startet i en klasse på mit gymnasium, og vores klasse er ÅBENBART - uden at jeg vidste det - medlem at Team Danmark, hvilket betyder at vi først skal møde 9:35 tirsdag og torsdag som klasse. For ... -
Oversættelse af tekst #2
ForumindlægSpørgsmålet er selvfølgelig, om jeg har oversat rigtigt? Danske tekst: Enhedsskolerne er meget populære. Her er præstationspresset ikke så stort, fordi eleverne ikke bliver delt. Med i de fleste skoler skal eleven allerede efter 6. klasse træffe et valg. Der er 3 muligheder: gymnasiet, realskolen... -
Yndlingsfag..
ForumindlægOkay folkens!!Nu er der et forum hvor vi alle går og brokker os over vores hadefag..Så.. Hvad er yndlingsfaget? -
Er der nogen som kan hjælpe mig??
ForumindlægKære brugere Jeg skal skrive SRP-opgave i fagene fysik og matematik og har valgt fysik som hovedfag og matematik som sekudær fag ,begge fag er på A- niveau. Jeg skal beskæftige mig med svigninger i fysik og differentialligninger i matematik og ved ikke rigtigt hvad jeg skal stille op :(... er d... -
Hjælp, hjælp hjælp.
ForumindlægKommenter nedenstående eksempler på dansk med anvendelse af relevant grammatisk terminologi. 1. in rosa’s case 2. you find some people that lives 3. If someone differs from the norms, FX due to their skill they will most likely become a victim of victimization. 4. Rosa, our main character i...
