Naturvidenskabeligt grundforløb (NVG)

Team Danmark

12. august 2014 af forever21
For at være helt ærlig, så forstår jeg altså ikke helt meningen med det her Team Danmark. Jeg er lige startet i en klasse på mit gymnasium, og vores klasse er ÅBENBART - uden at jeg vidste det - medlem at Team Danmark, hvilket betyder at vi først skal møde 9:35 tirsdag og torsdag som klasse.
For det første går vi vel glip af to moduler om ugen i forhold til andre klasser og for det andet har jeg 40 minutter i bil fra hjemmet til gymnasiet og har derfor ikke nogen bus der passer til at komme i skole til 9:35. Det er desuden under halvdelen af vores klasse der kan drage fordel af Team Danmark, så skal det gå ud over resten af os, eller er der mulighed for ekstraundervisning i det modul som vi ellers går glip af? For på lectio ser det ud som om der er fem drenge i min klasse der bliver undervist i det modul?

Jep, jeg er ret forvirret, så jeg ville sætte pris på den mindste hjælp, for jeg kan ikke kontakte skoleledelsen endnu når jeg er helt ny elev.

Brugbart svar (0)

Svar #1
13. august 2014 af Jerslev

#0: Mig bekendt er Team Danmark retninger 4-årige, så du ender med det samme antal timer som "almindelige" gymnasieelever.

Snak med din rektor om det - for selvfølgelig kan du gå til ham, selvom du er helt ny elev.

- - -

mvh

Jerslev


Skriv et svar til: Team Danmark

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.