Søgning på: tysk notater. Resultater: 10481 til 10500 af 18469
-
Hjælp til oversættelse
Forumindlæg1) Jetzt gingen wir los. 2) In Rechtung Wald 3)Bis wir auch unserem Dorf waren. 4)Jetzt nur noch an der alten Mühle vorbei 5) Wo der Hohlweg sich durch die Landschaft schlängelt. 6) Ob wir sie wohl finden? Tusinde tak for hjælpen! -
rettelse
Forumindlæghej, nogle der kan hjælpe mig med denne følgende tekst: De var de to ældste og havde flest erfaringer end de andre venner, så det var de to der næsten altid skulle op på togets tag og surfere. Sie waren die zwei Alter und hatten viel Erfarungen enterweder sie andere Freunden, so es war die zwe... -
Hjælp til oversættelse af sang :-)
ForumindlægVil bare spørge, om der er nogen der kunne tænke sig at kigge min oversættelse igennem, for at se om det giver mening? Ikke at man skal rette alle fejl der jo er, men bare for lidt konstruktivt kritik. TAK -
GRAMMATIK- KASUS- OSV!..
ForumindlægSå kan jeg ligeså godt få det banket på plads med det samme!! :/ - hvad betyder akkusativ, dativ, gennetiv, abliativ OSV!, ellers hva de andre gramatik hedder? .. hvad er kasus og ordstilling, har prøvet så meget at forstå dem, men kan intet gramatik ,.. skal øve mig så meget, er helt på den for... -
det gyldne snit
ForumindlægDet ville være dejligt, hvis nogen kunne hjælpe med denne opgave... på forhånd tak ..: Hvis man deler en strækning med længden 1 således, at det lange stykke (x) forholder sig til det hele (1) som det korte (1-x) til det lange (x), så siger man at strækningen er inddelt efter det gyldne snit. ... -
Jødeforfølgelse
ForumindlægHeej, jeg skal lave en 2g historie opgave omkring jødeforfølgelse.. Hvad var grunden til at Hitler tog eftr jøderne og sendte dem i kz-lejre? Nogen siger at det var p.g.a at en jøde havde slået Jesus ihjel, andre mener at det er jøderne som var skyld i 1 verdenskrig, men nogen siger at det var Ma... -
oversættelse..
ForumindlægJeg har normalt ikke spansk, men er der nogen der har en anelse om, hvordan man oversætter noget af det her? Manden hedder Verner. Han er ca 35 år gammel. Verner er en høj, tynd og mørkhåret mand. Han er lykkeligt gift, og har to børn. Familien bor i en lille lejlighed på nørrebro. Han kører ... -
oversættelse
ForumindlægHvordan oversætter man : Du fik mit liv til at blomstre -
2 ord
Forumindlæghvordan siger man: 1)Efter alt dette *har kigget i ordbogen, men det stod der ikke. 2)jeg tænkte (hedder det ich dachte) * det er jo uregelmæssig verbum, skal der så i 1. person ental ikke være e til sidst? -
Bismarck?
Forumindlæg- Hvad gjorde Bismarck - hvorfor er han kendt? - Hvad er Preussen og hvor ligger det nu? -
Stalin udenrigspolitik
Forumindlæg- Hvad var Stalins udenrigspolitik - kort og konkret? - Hvordan udviklede den sig? - Jeg forstår ikke helt om han var venner med Tyskland eller om han var uvenner med dem, for han går i krig med dem, men udveklser også hemmelige ting med dem? - Hvad er Nazi-soviet pagten for noget? -
wissen/wollen
ForumindlægHej. Hvordan driller wissen og wollen i forhold til dansk? TAK -
analyse af sang HJÆLP!
Forumindlæghej :) jeg skal analysere dette den er skrevet i 1940 under danmarks besættelse hvis jeg kunne få at vide hvad de forskellige ting betyder så tror jeg godt jeg selv kan finde ud af resten på forhånd tak :) Møde hvad der venter os, og ingen ved hvordan det går. Bære skæbnen uden trods, hvad der... -
Konsekvenserne af 1. verdenskrig?
ForumindlægSom overskriften siger har jeg brug for hjælp til at formulere konsekvenserne af 1. verdenskrig - hvad var konsekvenserne? Skal jeg her inddrage Versailles-freden? Lenin og Wilsons fredsplaner? Er jeg er smule forvirret - så håber på hjælp fra en der kan give mig et større overblik. -
Matematik hjælp søges
ForumindlægJeg søger hjælp til matematik på 2. semester på økonomi studiet. Det gælder følgende emner: - Lineær Algebra, herunder: linier, hyperplaner og underrum matricer lineære ligningssystemer og echelonmatricer operationsmatricer determinanter og udregning af determinanter lineær afbildning l... -
Hjælp til stx start... Plzz
Forumindlæg.... -
HJJJJJJJJÆÆÆÆÆÆLLLLLLPPPPPP
ForumindlægHvorfor valgte man (efter Pave Gregors sidste brev) at forbyde ægteskab for gejstlige/præster i den katolske kirke? -
Htx eller Stx
ForumindlægHej, jeg er i et lille dilema. Jeg går i HTX 1.g, men ved ikke om jeg skal skifte til STX. Jeg kan ikke lide geometry og trigeometry så meget. Jeg kan lide at regne ligninger osv. Jeg har valgt Mat A. Jeg tænker at flytte. Hvad tænker I? -
Tysklands angreb på Rusland
ForumindlægHej. Hvilke årsager kan der være til, at det var dumt af Tyskland at angribe Rusland efter 2. verdenskrig? -
Rettelse Tak.
ForumindlægHej,nogle der gider at rette?Der er sikkert meget at rette, er ikke særlig god,men håber en der vil hjælper?(Dansk-Tysk)Dansk:1) Har du haft bogen?2) Nej, jeg har ikke haft bogen3) Har i så haft bogen?4) Ja, vi harhaft bogen5) Havde læreren haft hæftet?6) Nej, men sidemanden havde haft hæftet7) H...
