Søgning på: tysk notater. Resultater: 10541 til 10560 af 18469
-
Håbløst? :(
ForumindlægVi har lige fået 2gangs standpkts karakterer.. Og jeg fik uventet 6,0 i gennsmnit tror I det er muligt at afslutte med 8,0 i gennemsnit. Har I eller nogle I kender oplevet lignende? Hvad skal man gøre, hvis det skal ske? Hjælp mig, jeg er bare helt nede :( -
Dansk skriftlig fsa 2008
ForumindlægNogle der har været op i Dansk skriftlig fsa 2008? (9. Klasse) -
funktionsundersøgelse
Forumindlæghej :) jeg har en 3. gradsfunktion som jeg skal have undersøgt. jeg skal både lave dm, nulpunkt, fortegn, monotoni, ekstrema, vendetangenter, graf og vm. Jeg ved at når jeg skal undersøge dm, nulpunkt og fortegn skal jeg bruge f. Og når jeg skal undersøge monotoni og ekstrema skal jeg bruge f... -
Hjælp til fysik.
ForumindlægHey, håber der er nogle, der vil hjælpe mig.. Hvor anvendes transformere? Ved halogenlamper, som skal have større spændingsforskel end de 230 volt i stikkontakten? Ved opladning af mobiltelefoner, som skal have en større spændingsforskel end de 230 volt i stikkontakten? Ved elværkernes transport ... -
Emne til Skr. Eksamen Torsdag d. 20-05-08
ForumindlægNår, så er der ikke længe til det går løs for sidste gang.. men tænkte om vi ikke kunne få nogen bud på hvilket emne dette års eksamen kommer til at handle om? -
en ligningen
Forumindlægx^2-x-6=0 hvordan løser jeg denne ligning uden hjælpe midler -
Forvirret? Ja!
ForumindlægHej nørder! Jeg skal snart til FSA i fysik/kemi, og jeg er ret forvirret. Skal man lave dispositioner for hvert emne eller what? Er det meget svært? Skal man kæmpe for, at få et 7-tal? -
Potensfunktioner
ForumindlægHeeey Everybody Jeg skal op til mundtlig matematik i morgen og jeg mangler lige at få svar på et af mine spørgsmål.. "Du skal gøre rede for potensfunktionen , og forklar betydningen af konstanterne a og b." Jeg kan godt finde ud af det med at gøre rede for potensfunktionen, men jeg k... -
Biologi FSA 2010
Forumindlæghej, nogen her som kan give gode råd om hvilke emner man kan foreberede sig til, til den skriftlige prøve i næste uge? håber nogen kan hjælpe :) -
De pokkers X''er.
ForumindlægHey hey. =) Jeg sidder lige med en opgave der ser sånnen her ud. "Du skal løse ligningerne" (BEMÆRK AT ALLE "/" ER EN BRØKSTREG) 8/x-4 = x+4/6 Sagen er at jeg ikke har den fjerneste idé om hvad jeg skal stille op. Jeg har prøvet at flytte x+4/6 om på den vestre side a lighedt... -
vurdering
ForumindlægHej! Hvad ville i vurdere den her opgave til? Niveauet er fysik C -
Spansk sætning
ForumindlægHvad betyder: En Colombia se utiliza usted y vos en lugar de tu -
Faktorisering af andengradspolinomium
ForumindlægHej med jer derude . Jeg sidder netop og læser til matematik eksamen og studser over faktorisering af et andengradspolynomium. Det er meget længe side vi havde om dette, så jeg kunne godt bruge lidt hjælp . Eksamensspørgsmålet lyder: Beskriv forskriften og grafen for et andengradspolynomium, he... -
Sammenhængen mellem andengradsligningen og andengradspolynomiet?
ForumindlægHejsa! Jeg skal snart op til mundtlig eksamen i matematik, men er kommet lidt i tvivl vedr. dette spørgsmål... • Redegør for, hvad sammenhængen mellem andengradsligningen og andengradspolynomiet er. Jeg synes nemlig, at et andengradspolynomiet og en andengradsligning mange steder bliver bliv... -
Hjælp til bevis af andengradsligning (en linje)
ForumindlægHej.. Der er ét led i beviset for andengradsligningen jeg ikke forstår. Jeg har vedhæftet det som billede, og det er der hvor den ene side faktoriseres - samtidig med at den anden side sættes på samme brøk. Er der venlig sjæl, som kan forklare mig hvordan man kommer fra linje 4 til linje 5 i bevi... -
Eventyr - Inspiration
ForumindlægJeg skal skrive et eventyr i dansk. Det skal være et tingseventyr og må gerne indeholde mange fortællerregeler, der kendetegner et eventyr, så som; 7-talsloven, 3-talsloven, magi, prøvelser, hvileregelen, gentagelsesreglen osv. Jeg har tænkt mig at skrive om et spejl måske, det er bare en... -
SAP og ASAK
ForumindlægHvad står SAP og ASAK for ? og hvordan kan de udregnes .. skal op til eksamen imorgen, så det er lidt vigtigt at jeg får svar på det . tak på forhånd :) -
1. kvadratsætning
ForumindlægHej. Er lidt i tvivl om 1. kvadratsætning Altså ved den hedder: (a+b)^2 = a^2+b^2+2ab Har så en opgave som hedder: (2a+1)^2 Hvis jeg så skal bruge den er dette så rigtig: 2a^2+1^2+2*2*1 Er lidt i tvivl med det dobbelte produkt (2ab) -
Dansk Mundtlig Eksamen
ForumindlægHejsa, hvordan har i der? Jeg skal til mundtlig dansk eksamen om to uger, og spørgsmålet er hvordan jeg kan forberede mig. -
FSA fysik - hvordan det foregår??
ForumindlægHej allesammen! Mit spørgsmål handler egentlig ikke om selve emnet fysik, men om den mundtlige eksamen (FSA) jeg snart skal op i, i fysik/kemi. Mit spørgsmål er så bare: Hvordan er det egentlig denne eksamen foregår? - Altså jeg ved at jeg skal trække et spørgsmål/emne? Og jeg ved at vi cirka ska...
