Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 10581 til 10600 af 14598
-
Optagelse?
ForumindlægHey flinke mennesker! Jeg ønsker at få hjælp til at få lavet min ansøgning til gymnasiet. Jeg ved ikke rigtig hvordan jeg skal præsentere mig? Nogles ansøgninger jeg må se, bare til inspiration? -
Ang. regeringen..
ForumindlægJa så er der kun gået 10 dage siden valget og der har allerede været 2 skandaler i regeringen. Denne gang er det godt nok Ulla Tørnæs's mand der er problemer med. Synes vi skulle sætte en lille debat i gang, da vi jo lige har haft en debat om valget :).Hvorfor tror i at skandalerne først er k... -
Sætninger i 9. klasse
Forumindlæg1. Jeg sendte omgående møbelfirmaet pengene.2. Skabet købte jeg i sidste måned.3. Nu behøver jeg kun sengene.4. Heinze er den bedste fodboldspiller.5. Man kalder Heinze den lille Rummenigge.6. Kampen i går var spændende.7. Klubben gav hver spiller 1000 DM.8. Målemanden gav man 2000 DM.9. Han er o... -
middeltal og spredning
ForumindlægHej:Jeg vil lige spørge om der er nogen som kan hjælpe mig med dette.Bestem middeltallet og spredningen ud fra disse tal:X – kumuleret65-268-671-974-1877-2880-4083-5886-7189-8192-8995-9597-100Aflæst fra grafen. Middeltallet = 82Spredning = 8Jeg har tegnet grafen og bestemt middeltallet og spredni... -
Hjælp med to ord!
ForumindlægNogle der ved hvad; stille og roligt - hedder på engelsk?Mange tak :D -
de groveste fejl
Forumindlæghej er der nogen der gidder at læse et lille tysk stykke se om det lyder rigtig og rette på de grove fejl. Es ist natürlich, dass die Jugendliche die Eltern satt haben. In jeder Familie gibt es gute und schlechte Tage. Man erlebt viele dinge zusammen, und ab und zu wird es zu viel für die jugend... -
Eksamen i tysk
ForumindlægHey..! Er der nogle som kan give råd til forberedse til tysk og venskabelige holdninger for censor og lærer eks: Hvad kan man sige når man kommer ind og hvad kan man snakke om når man har fået en læsetekst???? -
Margeret Pole. Rettelse af Engelsk Tekst samt "finere" sprog....
ForumindlægHej... Engelsk er ikke min stærke side så jeg vil hører om der er nogle der gider at se denne lille bid tekst igennem. Og finde synonymer for nogle ord og skrive teksten på en anden måde men det skal stadig give den samme mening... Spørg ikkek hvorfor alting har gode grunde.... Jeg håber i vil gø... -
Udregning a studenter gennemsnittet
ForumindlægHey...Jeg er som mange andre igang med min studentereksamen, og bliver FORHÅBENTLIG færdig til sommer. Men netop forhåbentligt det er det som jeg har svært ved..Jeg har problmer med at finde ud af om jeg består min studentereksamen..Jeg har en årskarakter på 7,5 og lige nu (før mine eksamner en e... -
Studenterhuen
ForumindlægHey!Blev student d. 15. Juni, og ville bar li høre hvor længe man kan/"skal" gå rundt med huen???:) Har hørt at det normalt stopper ved Skt. Hans...!?!? tak -
Der Streik in New Kensington, 1 sætn.
ForumindlægHejDer er en enkelt sætning, som jeg bare ikke kan få til at ligne noget fornuftigt når jeg oversætter:"Efter at være flygtet til Amerika i 1933..."Har I et forslag? -
Indian Camp....
ForumindlægHej....Er der nogle der har læst den, jeg har nemlig fået nogle spørgsmål for, som jeg ikke helt kan finde ud af ....Freud -
stil - dronning margrethe
ForumindlægJeg skal skrive en stil om Dronning Margrethe."skriv om hvilket indtryk dette maleri gør på dig.Giv dernæst udtryk for din viden og dine tanker om Dronning Margrethe"Stilen skal afleveres i morgen. Og jeg er allerede igang med blækregning og engelsk- jeg er i tidspresHvis der er nogle d... -
Argumentationsanalyse
ForumindlægJeg skal foretage en argumentationsanalyse... Men jeg har lidt svært ved at finde ud af det.. Nogen der har evt links eller nogle modeller jeg kan gå ud fra??? -
aport ... !!!!!!!!!
Forumindlægheey.. har en spørgsmål, og vil vide havd jeres mening er over det? Prøv at forstille jer, i har en barn i unge ældre, hvad vil i gøre i den situation, vil i behold den? forstille jer drenge at i er piger, og vide ikke hvad der skal gøres. Vil i tage en abort eller behold den, og hvorfor? -
ligning
Forumindlæger der nogen der ved hvordan man løser ligningen: f(x)=1 -
Dating i Danmark
ForumindlægVil de forskellige isolerede grupper overhovedet have kontakt med hinanden?\n\nEr det ikk grundlæggende forkert at dele fol op i f.eks. smukke og grimme eller rige og fattige?\n\nEr vi på vej mod en verden, hvor folk kun kan vil danne par med nogen, der ligner dem selv til forveksling?\n\nEr denn... -
Under en strålende sol - HASTER!!
ForumindlægHeej :) Jeg leder efter et referat om bogen !Under en strålende sol! af forfatteren Khaled Hosseini, men har desværre ikke kunnet finde et. Jeg håber der er en derude der kan give et lille resume eller referat og evt en personkarakteristik fra personerne i bogen. HJÆLP! -
Hvad er godt, og hvad er ondt?
ForumindlægJeg skal lave en religions aflvering, hvor på jeg skal besvare følgende punkter: Hvad er godt og hvad er ondt? - og hvordan bestemmer man det? Vi griner meget i DK: Men må man grine af incestofre, handicappede, voldtægsofre..? Nogen der har noget godt viden/info? :-) -
Rettelse af tysk opgave tak.:D
ForumindlægPerspektivierungIch möchte gern eine kleinen perspektivisch- erweitern von „Jenseits der Stille“ mit Sigmund Freuds „Drei-Instanzen-Modell“. In dem Gespräch von der Geschichte ist Lara ein kleines Mädchen. Lara steht zwischen zwei Welten, die der taubstummen Eltern und die der Hörenden. Clarissa ...
