Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 10601 til 10620 af 109300
-
Rettelse af et engelsk tekststykke om det britiske imperium
ForumindlægHej!Jeg ville høre om, der lige var nogle som ville hjælpe mig med at kigge dette tekststykke efter. Om der er nogle fejl? er det forståligt? mangler der noget? osv. Det er et udsnit fra min SSO om det britiske imperium i engelsk. På forhånd Tak for hjælpen!According to Lenin’s theory, imperialis... -
Mat. mundtlig eksamen b-niveau sheiBe
ForumindlægHej studie-venner! Jeg står lidt med halsen i galgen, da jeg skal op til matematik-eksamen her på onsdag. Jeg er ikke den skarpeste i matematik, lad det være sagt med det samme, men jeg gør et forsøg. Håber I vil være behjælpelige med at svare på de spørgsmål, jeg har til de 15 eksamensspørgsmål... -
SRP 12-tals pigerne Psykologi B og Samfundsfag A
ForumindlægHej alle, jeg skal skrive SRP om 12-tals pigerne i fagene Psykologi B og Samfundsfag A. Jeg vil derfør lige høre om i har nogle idéer til hvad jeg evt. kan komme ind på. Jeg har vedhæftet en fil, hvor mine egne overvejelser er. Men synes jeg mangler en del til Samfundsfaget... :) På forhånd tak :) -
Løsningen til y'=y(b-ay)
ForumindlægHej med jer, Jeg sidder og prøver mig lidt frem med at bevise løsningen til y'=y(b-ay). Man kan gøre det på den trivielle måde ved at se den som seperabel, men jeg er lige i min læsning støt på "Bernoulli's equation" som siger at en diff.ligninge på formen <equation>\frac{... -
Bilag der kan komme ved kemi B eksamen
ForumindlægHej Jeg skal snart til kemi B eksamen, og er lidt forvirret. Jeg har styr på det hele osv, men vil høre hvad det er for en slags ukendt bilag der kan komme, når man sidder inde til forberedelse? Hvad har I andre oplevet og under hvilke emner? Tak for hjælpen på forhånd -
Uddannelse med krav om Erhvervsøkonomi C eller Virksomhedsøkonomi B?
ForumindlægJeg vil gerne tage erhvervsøkonomi C på GSK For at jeg kan det, skal faget være et krav til en bestemt uddannelse Er der nogen, som kender en uddannelse, som har Erhvervsøkonomi C eller Virksomhedsøkonomi B som et adgangskrav? -
Bestem a og b. Forskrift ud fra to punkter på linjen
ForumindlægHalløj SP'er Kommer lige med lidt amatør matematik til jer: Bestem a og b. Forskrift ud fra to punkter på linjen (lineær funktion) På forhånd tak! -
Humaniora - dårlige beskæftigelsesmuligheder? (dansk, engelsk og lingvistik)
ForumindlægJeg blev færdig med gymnasiet her i sidste måned og skal til at holde et sabbatår eller to. Tingen er dog, at jeg på et tidspunkt gerne vil have mig en videregående uddannelse. Jeg er generelt meget interesseret i de humanistiske fag, især dansk og engelsk. Lingvistik lyder også interessant (som ... -
side a & b i en retvinklet trekant
ForumindlægDer står det her i lærebogen: Bemærk at hvis trekanten er retvinklet, så er hb = a og ha = b og dermed kan arealet af trekanten udregnes, når man kender trekantens sidelængder: Er det bare en kryptisk måde at side at sidernea og b altid har samme længde i en retvinklet trekant ? Eller hvad ???... -
Engelsk Skriftlig eksamenssæt fra 25 maj 2015 STX
ForumindlægEr der nogen som der har lavet det skriftlige eksamenssæt i Engelsk A sidste år? den er den fra den 25 maj, og der er kun tale om opgave 1-5 af de grammatiske.. DET VILLE VÆRE EN SUPER HJÆLP -
hej nogen der vil rette lidt engelsk og har forslag til et karakter?
Forumindlæger der ikke nogen der vil rette den her korte engelsk stil??og bagefter sige om den er god eller dårlig og hvad den fortjener.(karakter).den skal rettes i nutid, tak på forhånd.Summary about “De udfordrer døden for at blive fanget af livet”.The article is written by Merete Carlsen in October 1998... -
Hjælp til dansk-->engelsk oversættelse :P
ForumindlægHej. Jeg er helt fortabt i det her, så det kunne være dejligt hvis en eller anden derude gad hjælpe lidt :P Dansk: Det var en helt ordinær lørdag aften, da kaptajn Nairac trådte ind i pub’en ”De tre Trin” i den lille landsby Drumintree i Nordirland. Musikken fra jukeboksen la... -
HJÆLP
ForumindlægEr der nogle, der har skrevet en essay om sticks and stones i engelsk ? Det var den essay, der var til prøven i december 2011 stx b niveu. Hvis I bare har noter til det, vil det også være en stor hjælp :-) -
Fysik B eksamen, bedst mulige forberedelse?
ForumindlægJeg skal til fysik B eksamen til december. Vil selvfølgelig klare det så godt så muligt, så jeg tænkte det kunne være lækkert med nogle gode råd. Er der nogle specifikke aps eller hjemmesider/videoer i vil anbefale? Mange tak! :) -
Bevis Linæer Funktion y=a*x+b
ForumindlægHej. Jeg har fået til at opgave at løse: • Bevis for at en funktion hvis graf giver en ret linje på millimeterpapir, har regneforskriften f(x) = a x + b Jeg er virkelig på bar bund og ville høre om nogle kunne give mig nogle ideer. Mange tak på forhånd. -
Matematik eksamen 2010 august b niveau
Forumindlæghej. Jeg læser matematik op på B niveau, og er snart færdig, har lige nogle afleveringer tilbage. Jeg sidder med eksamensopgaven fra august 2010, og vil gerne høre, om nogle har lavet den tidligere, og vil vellægge den, så jeg kan se, om den er lavet rigtigt? :-) mangler lidt inspiration... -
Hjælp til forståelse af kongruens sætning: a ≡ b ( mod n)
ForumindlægHej jeg sidder og skriver SRP om kryptering og er igang med at skrive om modulær aritmetik kongruenser. Jeg har lige læst at følgende sætning a ≡ b ( mod n), betyder at a/n og b/n vil have den samme rest. Jeg forstår det ikke helt, når jeg prøver at replikere dette, kan jeg ikke altid få d... -
Lektiehjælp i mat B mod betaling søges!!!!!!!!
Forumindlæghej alle Søger privathjælp i Mat B inden eksamen. Det er en gymnasiel uddannelse, og har en to bøger som jeg skal tage udgangspunkt i? Det skal foregå hos i Storkøbenhavn. Nogle som er interesseret så tag kontakt til mig hurtigst muligt Tusind tak på forhånd -
f´(x) for f(x) = b*e^kx
ForumindlægHejsa...jeg skal differentiere en eksponentiel funktion.... f(x)= 7,04 * e^0,23x Jeg kan se at for et få den ene værdi skal jeg bare regne e^0,23 = 1,2586^x Men hvordan regner jeg mig frem til den anden værdi? Den skal gi´: f´(x) = 1,6192 * 1,2586^x Det er altså de første 1,6192 jeg ikke ved hvor... -
Opgave 11 fra STX eksamen B-niveau 2007
ForumindlægEn virksomhed fremstiller en vare. I en model er omkostningerne 0(x) ved fremstilling af x varer (målt i tusinder) pr. uge givet ved 0(x)=0,04x^3-0,5x^2+2,35x+75, 1_<x_<15 Ved produktion af x varer (målt i tusinder) pr. uge kan alle de producerede varer sælges for beløbet p(x), hvor p(x)=8...
