Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 10641 til 10660 af 109300
-
Kan man skrive: f(x)=ax+b=c?
ForumindlægOhøj! Jeg sidder med en ligning der hedder f(x)2x-7. Til den skal jeg undersøge om punktet, P(100.193), ligger på grafen. Jeg har skrevet den op på følgende måde for at løse den: f(100)=2*100-7=200-7=193, og den ligger på grafen. Mit spørgsmål er om man kan sige at f(x)=ax+b=c, da f(x)=ax+b og a... -
Matematik B eksamen d. 24. maj (Htx)
ForumindlægHej,Er der nogen der har været oppe i matematik i dag? Hvad mener i om sværhedsgraden?Jeg havde selv lidt problemer med opg. 3 ...#Daniel -
Engelsk: rettelse af lille tekst 2
ForumindlægHey.. Er der nogen der vil kigge på min tekst? På forhånd tak :)Lige et spørgsmål: i stedet for extravagent, kan jeg så bruge extreemly i stedet for? altså at arbjdsløsheden vil falde ekstremt...?Håber der er nogen der vil hjælpe...As an alternative you could make yourself a deal that you are onl... -
1 linjers sætning fra ENGELSK TIL DANSK
ForumindlægHejsa de mennesker derude, er der virkelig ikke en sød sjæl som vil hjælpe mig med at oversætte den nedenstående tekst og forklare mig hvad der menes.. Tusind tak på forhånd The Tidal Model assumes that people are their narratives, which are the media for their reflections and personal theori... -
her er den danske - engelske ordbog online og omvendt
Forumindlægjeg ved at der mange her har søgt efter en onilne ordbog og her er den http://ordbog.gyldendal.dk man starter med at have 10 gratise opslag. når man har brugt de opslag kan man 5 ekstra ved tilmelde deres nyhedsbrev. istedet for at bruge din egen e-mail kan du bruge en lortemail. en lortemail... -
Hvad betyder 'merit' på engelsk?
ForumindlægHej alle I udlandsstudie-eksperter som forhåbentligt sidder derude! Jeg er blevet meget interesseret i at tage en bachelor i kunst i England, og den skole jeg gerne vil ind på optager udelukkende deres elever 'based on merits' som der står på deres hjemmeside. Jeg skal naturligvis snakke ... -
Hjælp til Matematik eksamen 2008 12 december på b niveau
ForumindlægHej Er der nogle som har lavet opgaverne fra den 12/12 2008 på B fra STX i matematik Så kunne jeg virkelig godt bruge noget hjælp. håber at høre fra jer Knus Sofie -
SRP - Kemi A og biologi B (genteknologi)
ForumindlægHej derude Jeg har brug for hjælp da jeg har svært ved at finde underemner til genteknologi med fagene Kemi A og Biologi B. Håber i kan hjælpe :) -
Anvendelse af formler (a, b, halvering og fordobling)
ForumindlægSkal anvende formler til hvordan man finder a og b Indtil videre har jeg skrevet: Halvering beregnes på følgende måde T^½= log(½)/log(a). -
Find hældningen for den linje, der går gennem punkterne A og B, når A(5,3) og B (11,7)
ForumindlægFind hældningen for den linje, der går gennem punkterne A og B, når A(5,3) og B (11,7) -
Hvilket program kan i anbefale til matematik B-niveau?
ForumindlægHej Jeg skal snart i gang med et 4 ugers gsk kursus i matematik B niveau. Jeg har en TI.82 og vil helst undgå at skulle købe en ny dyr lommeregner. Kan I anbefale et godt computerprogram (helst gratis), der kan udføre de beregninger osv. som er nødvendig til en mat B eksamen? -
Beregn a og b og find forskriften for f(x)
ForumindlægHar brug for hjælp, til dette: Grafen for en potens funktion f går gennem punkterne (2,10) og (5,33) a) beregn a og b og find forskriften for f(x) -
Engelsk sprog og internationale studier (SIS)
ForumindlægHejsa!! Jeg ville gerne lige ort spørge ind til den uddannelse, som jeg ved forgår ude på AUU. Er der nogen der ved hvordan uddannelsen forgår og jobmuligheder og evt kandidat osv? Overvejer stærkt at søge ind, her den 5.juli På forhånd tak :) -
Opgave 8 fra STX eksamen B-niveau 2007
ForumindlægHej, jeg vil høre om der er nogle som kan fortælle mig, om jeg har udført denne opgave korrekt. I en model for vægten af aborrer i Gurre Sø antages det, at vægten W(målt i gram) af aborrer som funktion af længden L(målt i cm) er af typen W(L)=b*L^a a: Bestem en forskrift for W, når det oplyses,... -
Matematik A, kemi B (og evt. fysik A)
ForumindlægHej Jeg har afsluttet en HF, og jeg er lige begyndt på GSK, men det går alt for hurtigt til, at jeg kan følge med. Så det er god spild af tid ... så ville høre, om I ved, om jeg kan komme til at tage matematik A, kemi B og muligvis fysik A (dog ikke nødvendigt) over et helt eller et halvt år,... -
Bestem |BC| og vinkel B hvad gør jeg forkert?
ForumindlægHej I trekant ABC er AB = 5 , AC = 7 og ∠A=114°. a) Bestem BC og ∠B . BC a2 = b2+c2-2*b*c*cos(A) = 72+52-2*7*5*cos?(114 )= 52 Bestem vinkel B cos?(B)=(a^2+c^2-b^2)/2ac= 522+52-72)/(2*52*5)=5,15 Der er noget jeg gør forkert.. -
Geogebra og lineære funktioner y=ax+b ??
ForumindlægBeregn ved hjælp af Geogebra a og b for de lineære funktioner y=ax+b, hvor grafen går gennem punkterne: (2,4) og (4,6) (0,-1) og (5,4) (-2,-2) og (4,10) (2,7) og (5,10) (-2,7) og (5,-10) (-3,5) og (-4,12) (1001,3765) og (1003, 3761) Dette er min opgave, men har virkelig svært ved den. ... -
engelsk oversættelse af udtrykket -at få fingrene i....
ForumindlægHej er der nogle der kan fortælle mig den engelsk udgave af det danske udtrykket - at få fingrene i.... (noget fx at få fingrene de par sko eller den mand. tak for hjælpen... -
Omskrivning af 2. gradsligning til formen (ax+b)^2
ForumindlægHej. Jeg har her en opgave hvor jeg skal omskrive en andengradsligning til en førstegradsligning. Hvordan omskriver man: 4x^2-12x+9 til formen (ax+b)^2 Håber der er nogen der vil hjælpe. -
andengradspolynomium, bestem b og c af rødderne 3 og 7
ForumindlægEt andengradspolynomium f er bestemt med f(x)=-5x^(2)+bx+c hvor b og c er tal. Det oplyses, at f har rødderne 3 og 7. Bestem tallene b og c.
