Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 10821 til 10840 af 163700
  • Matematikhjælp til A-niveau søges

    Forumindlæg
    Hej Jeg går i 3.g på Rungsted Gymnasium og søger, en der kan hjælpe mig med matematik på A-niveau 1 gang om ugen.
  • Bestem tallene a og b

    Forumindlæg
    Hey guys, jeg sidder fast i en opgave som jeg er i gang med (uden hjælpemidler) Nogle der kan hjælpe mig med at besvare denne her? Opgave 4 Funktionen f er givet ved f(x) = b · ax. Tallene a og b er positive. Det oplyses, at grafen for f skærer andenaksen i punktet p(0;4) og at f(2)...
  • Matematik A eksamens udstyr.

    Forumindlæg
    Er det muligt at gå A eksamen med en TI-84 + , som jeg allerede har. Eller er det nødvendigt med en TI-Nspire™ , TI-89, eller et matematik program f.eks som Mabel, og i så fald, hvad vil i anbefale?
  • Hvad er a,b,c i denne funktion

    Forumindlæg
    Hej Er gået lidt i stå i denne opgave, da jeg ikke ved hvad a,b,c er og defor kan jeg ikke finde diskriminanten. Funktionen er følgende:2x^2-x Tak på forhånd
  • Bestem a og b

    Forumindlæg
    Om en linær funktion f(x)=ax+b gælder, at f(-2)=5.5 f(4.45)=1.6 Bestem a og b. Kan virkelig ikke huske hvad det er jeg skal gøre her?
  • Matematik A December 2013

    Forumindlæg
    Hej allesammen Jeg sidder og er i gang med at forbedrede mig, på eksamen til sommer. Derfor vil jeg høre om der er nogen af jer som skulle have lavet matematik A december 2013? Mvh En elev som gerne vil være godt forbedret.
  • Hjælper til matematik A HTX

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogen som har tid og lyst til at hjælpe mig med matematik de næste to uge? Jeg har brug for at få hjælp til repetition af de sidste 3 års pensum. Jeg bor i Ringsted, men er mobil og kan godt komme til dig. Vi aftale selvfølgelig en fast timebetaling.
  • Hvor meget vejer poserne fra fabrik A

    Forumindlæg
    Hvordan skal jeg tage opgaven an??
  • Dansk A svær?

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal efter sommerferien på andet år HF, og skal op i dansk A eksamen. Jeg er i forvejen dårlig til analyse og fortolkning, og bruger gerne mange timer på en tekst, hvis jeg skal analyserer den. Men jeg har hørt, at til Dansk A eksamen trækker man en tekst, og får kun 1 times forbered...
  • Tysk B mundtlig eksamen - Eksempler på tekster du kan trække inde til eksamen?

    Forumindlæg
    Er der nogen der sidder inde med eksempler på tekster, som du får 30 min til at oversætte? Bare helt grundlæggende, hvordan skal teksterne behandles? skal du oversætte den hele fra tysk til dansk? eller hvordan foregår det? Was muss ich tun?
  • En parablen bestem a og b

    Forumindlæg
    jeg har en parablens graf for funktion p(x)=a*x^2+b*x+4 jeg skal bestemme a og b og jeg har to koordinatsæt (2,0) og (4,0) håber der er nogle som kan hjælpe
  • A og b - Eksponentialfunktioner

    Forumindlæg
    Halløj. Jeg skal redegøre for, hvad tallene a og b betyder i en eksponentialfunktion.. a er den procentvise stigning (+1) pr. x, ikk? men hvad med b? - er det en begyndelsesværdi?
  • Bestem konstanterne a og b

    Forumindlæg
    Hej! jeg har en matematikaflevering for, men jeg er gået i stå.. så jeg håber der er nogle søde mennesker der vil hjælpe! opgaven: Bestem konstanterne a og b, så det for f(x)=ax^3+bx^2 gælder, at x=1 er lokalt minimumssted og f(1)=-1 Mvh Mia
  • Bestem konstanterne a og b

    Forumindlæg
    Der er denne opgave som virkelig driller! Jeg går ud fra at der er brugt den eksponentielle funktion, men jeg forstår ikke hvordan man bestemmer a og b. Opgaven lyder: Når en basketball rammer gulvet springer den op igen. Tabellen viser sammenhørende værdier af det x'te opspring og ...
  • Regler? Har du en regl til bøjning af tillægsord på engelsk?

    Forumindlæg
    Jeg sidder her med en engelsk opgave og kom til at tænke på noget; Findes der en regl til bøjning af tillægsord på engelsk? F.eks. Han er en meget vanskelig mand. Jeg sidder her med en opgave hvor jeg skal bøje den til: Han er meget vanskeligere end Hr . Johnson. Håber i har et godt råd til hv...
  • engelsk eksamen skriftlig 2008 - ikke enig

    Forumindlæg
    hej, jeg er ikke enig med den skriftlige karakter jeg har fået til eksamen i engelsk 2008 B-niveau stx. Så jeg vil spørge om der er en der gerne vil kigge på den og give en bedømmelse af den - gerne et karakter. Så hvis der er en person herinde der er god til engelsk og gerne vil, må du gerne skr...
  • Projektionen af vektor a på c

    Forumindlæg
    Lad der være givet tre vektorer a,b og c. Hvor |a|=2, |b|=3, a•b=0 og c=a+b Bestem projektionen af vekrot a på c
  • Notater til Afsætning A

    Forumindlæg
    Nogen der ligger inde med sådan nogle? så ville det være perfekt hvis jeg kunne få dem tilsendt :)
  • Hvordan beviser jeg funktionsudtrykket for A

    Forumindlæg
    Hvordan skal jeg løse opg. c (vedhæftet)? har siddet og kigget lidt på den men kan ikke rigtig komme frem til noget andet end jeg kan se af formlen, jeg skal have fat i noget med sinus til radius og radius? men hvad skal jeg tage udgangspunkt i?
  • f (a ⋅ x + b))’ = a ⋅ f ’(a ⋅ x + b) og f(x)=ax+b f’(x)=a

    Forumindlæg
    Hvad er forskel af de to differentiationer? Selvom jeg ved hvordan benytter dem.